Hier mag van mij een rasp over: http://www.tweakers.net/nieuws/21488
Idd erg hoog, ik zal er overheen gaan 
[edit2]
*ZUCHT!!!!!!*

1. gij zult niet trollen....
2. gij zult elkander eerbieden
Met 2 bedoel ik dat je mensen eens zelf moet laten uitzoeken wat voor OS ze nemen!
De rest van de post is wel aardig, dus ik laatum op 2... Volgende keer geef ik een troll.
[/edit2]
edit:
deze is een troll, of niet? [quote]
Dan ga je een echt OS draaien, en leer je eens wat over computer security... Ben je meteen in één klap van alle virussen af.
[/quote]
Ik neem aan dat dit een verborgen troll richting Windows is en dat meneer doelt op het nemen van Linux... Een 'echt' OS...
Ik sla um even over, ik zie nu al dat dit draadje toch minimaal 2x moet
deze is een troll, of niet? [quote]
Dan ga je een echt OS draaien, en leer je eens wat over computer security... Ben je meteen in één klap van alle virussen af.
[/quote]
Ik neem aan dat dit een verborgen troll richting Windows is en dat meneer doelt op het nemen van Linux... Een 'echt' OS...
Ik sla um even over, ik zie nu al dat dit draadje toch minimaal 2x moet
[edit2]
*ZUCHT!!!!!!*
Nog een paar hinten voor als je een gewaardeerde modder wil worden:Gepost door SvMp zaterdag 20 april 2002 - 12:24 Score: 2 (Inzichtvol)
deadinspace maakt hierboven niets voor niets de opmerking "Dan ga je een echt OS draaien, en leer je eens wat over computer security...", want in een echt OS kunnen gewone applicaties die door een normale user worden gedraaid, niet zomaar dingen uitvreten met je hardware, zoals je (PCI) bus.
Met 2 bedoel ik dat je mensen eens zelf moet laten uitzoeken wat voor OS ze nemen!

De rest van de post is wel aardig, dus ik laatum op 2... Volgende keer geef ik een troll.
[/edit2]
Ik vind het absoluut geen troll.
Met een écht OS wordt in dit geval bedoeld een OS dat volledig het user-superuser concept implementeert, oftewel geprivilegeerde handelingen kunnen niet worden uitgevoerd door applicaties gedraaid door gewone users.
Een écht OS is meer algemeen bedoeld, als Linux.
Het is idd een opmerking gericht naar Windows 95/98/ME, waar een applicatie alles kan uitvreten, maar onder de noemer echt OS horen ook NT/2000 en XP, naast uiteraard Linux en BSD.
Een flame richting Windows in het algemeen is het niet, gezien het verband waarin deze opmerking geplaatst is, en gezien het niet voor alle Windows versies geldt.
Ik vind eigenlijk dat de post van deadinspace behoorlijk ondergewaardeerd is. Mag van mij wel op score 2 uitkomen.
De post komt wat trollerig over, maar de post is wel een reactie op een uiterst domme opmerking over virussen.
Met een écht OS wordt in dit geval bedoeld een OS dat volledig het user-superuser concept implementeert, oftewel geprivilegeerde handelingen kunnen niet worden uitgevoerd door applicaties gedraaid door gewone users.
Een écht OS is meer algemeen bedoeld, als Linux.
Het is idd een opmerking gericht naar Windows 95/98/ME, waar een applicatie alles kan uitvreten, maar onder de noemer echt OS horen ook NT/2000 en XP, naast uiteraard Linux en BSD.
Een flame richting Windows in het algemeen is het niet, gezien het verband waarin deze opmerking geplaatst is, en gezien het niet voor alle Windows versies geldt.
Ik vind eigenlijk dat de post van deadinspace behoorlijk ondergewaardeerd is. Mag van mij wel op score 2 uitkomen.
De post komt wat trollerig over, maar de post is wel een reactie op een uiterst domme opmerking over virussen.
Dan verbeter je zen fout NETJES! en zonder zijn OS af te zijken.maar de post is wel een reactie op een uiterst domme opmerking over virussen.
Magoed, uitgaande van het goeie in de mens zal ik Deadspace ook laten staan
NOFI overigens, al ben ik wel een beetje pissig.
Je bedoelt vast deze:Op zaterdag 20 april 2002 14:09 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Dan verbeter je zen fout NETJES! en zonder zijn OS af te zijken.
Magoed, uitgaande van het goeie in de mens zal ik Deadspace ook laten staan
NOFI overigens, al ben ik wel een beetje pissig.
Ik kan mij wat bij jou gevoel voorstellen.Dan ga je een echt OS draaien, en leer je eens wat over computer security..
Zelf ben ik Linux/BSD gebruiker, en zit ik wat in dat wereldje. Als je als Linux gebruikers onderling wat zit te kletsen, dan worden dit soort opmerkingen best veel gemaakt. Zo druk je je dan gewoon uit, maar niet om iemand te kwetsen of te flamen. Maar voor iemand die daar wat minder in zit, kan ik me voorstellen dat het bot overkomt. Inmiddels heb ik zelf al lang afgeleerd mij op deze manier uit te drukken op T.net.
(ik weet toevallig dat deadinspace ook fanatiek Linux user is, gezien zijn postings op GoT)
Ten eerste troll ik niet in mijn post.Op zaterdag 20 april 2002 13:52 schreef Netman867 het volgende:
Nog een paar hinten voor als je een gewaardeerde modder wil worden:
[/edit2]
Ten tweede ik heb niet gezegd dat ik mensen een ander OS moeten draaien. Ik leg alleen uit wat deadinspace met een "echt OS" bedoelt, iets wat deadinspace zelf helaas verzuimt. Opmerkingen over wat je uiteindelijk moet draaien zie ik nergens staan.
Vandaar ook dat ik heb besloten deadinspace niet naar de -1 te trappen.Ik kan mij wat bij jou gevoel voorstellen.
Zelf ben ik Linux/BSD gebruiker, en zit ik wat in dat wereldje. Als je als Linux gebruikers onderling wat zit te kletsen, dan worden dit soort opmerkingen best veel gemaakt. Zo druk je je dan gewoon uit, maar niet om iemand te kwetsen of te flamen. Maar voor iemand die daar wat minder in zit, kan ik me voorstellen dat het bot overkomt. Inmiddels heb ik zelf al lang afgeleerd mij op deze manier uit te drukken op T.net.
(ik weet toevallig dat deadinspace ook fanatiek Linux user is, gezien zijn postings op GoT)
Het is heel goed dat je dit soort taalgebruik niet meer toepast op T.net en ik hoop ook GoT. Echter, als je weet dat zulke uitspraken niet op prijs worden gesteld, waarom herhaal je de uitspraak dan nog eens en bouw je het ding nog verder uit?
1. Ok, geen troll dan, maar wel zeer twijfelachtig.Op zaterdag 20 april 2002 14:17 schreef svdmeer het volgende:
[..]
Ten eerste troll ik niet in mijn post.
Ten tweede ik heb niet gezegd dat ik mensen een ander OS moeten draaien. Ik leg alleen uit wat deadinspace met een "echt OS" bedoelt, iets wat deadinspace zelf helaas verzuimt. Opmerkingen over wat je uiteindelijk moet draaien zie ik nergens staan.
2. Volgende keer niet doen. Ik snap dat je het goed bedoeld hebt, alleen je maakt de situatie alleen maar erger door even op te noemen wat het OS van die betreffende persoon wel niet allemaal tekort komt....
Hellaas ben ik het niet met je eens, te eerste is het off topic en vind ik het ook trollen (bijde).Op zaterdag 20 april 2002 14:22 schreef Netman867 het volgende:
[..]
1. Ok, geen troll dan, maar wel zeer twijfelachtig.
2. Volgende keer niet doen. Ik snap dat je het goed bedoeld hebt, alleen je maakt de situatie alleen maar erger door even op te noemen wat het OS van die betreffende persoon wel niet allemaal tekort komt....
Doe iedreen een lol en hou discusies over de OSsen in de daar over gaande topics. (op de fp bedoel ik dus)
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Alleen even een opmerking hierop. Het feit dat jij deadinspace kent en daarom weet wat zijn mening is omtrecht een al dan niet echt OS, niet direct duidelijk voor de modder op de FP. Vandaar dat ik me kan voorstellen dat iemand de reactie naar de negative sferen helpt qua beoordeling.Op zaterdag 20 april 2002 14:17 schreef svdmeer het volgende:
Ik leg alleen uit wat deadinspace met een "echt OS" bedoelt, iets wat deadinspace zelf helaas verzuimt.
Verder: done
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1