Toon posts:

[netwerk]outlook-synchroniseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zojuist het netwerk hier uitgebreid. nu wil mijn vader graag 2 outlooks (op 2 verschillende computers dus) met elkaar laten synchroniseren.
zijn hier programmatjes voor of valt zoiets binnen outlook te doen? (ik heb gesearched, weinig gevonden)

netwerk: pa's computer met win2k en outlook, pa's laptop met winxp en outlook. (verder ook nog een servertje en mijn eigen computer nog)

heeft iemand links of iedeen?

Verwijderd

exchange..... Maar dat is wel een beetje overkill voor 2 pc's. Het is wel mogelijk om elkaars pst te openen. (pst kan maar 1x geopend zijn!!!). Je kan zo wel even handmatig de emails verslepen tussen de 2 pst files.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 13:46 schreef martijntje het volgende:
exchange..... Maar dat is wel een beetje overkill voor 2 pc's. Het is wel mogelijk om elkaars pst te openen. (pst kan maar 1x geopend zijn!!!). Je kan zo wel even handmatig de emails verslepen tussen de 2 pst files.
zoiets zou wel kunnen. exchange heb ik ook geen ervaring mee. zijn er geen programmatjes die zoiets voor mijn vader doen?

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 15:12 schreef LAuWe het volgende:

[..]

zoiets zou wel kunnen. exchange heb ik ook geen ervaring mee. zijn er geen programmatjes die zoiets voor mijn vader doen?
Microsoft heeft exchange hiervoor in het leven geroepen. Maar voor de rest zijn er geen programmatjes die dit doen.
Misschien moet je vader maar met IMAP gaan werken ipv POP3. Dan blijven de email berichten op de server staan.