Ik ben een duron 1000 waarvan de mp3 en alle andere gecomprimeerde audio kraakt, het ligt niet aan de geluidskaart want er zijn al 3 andere ingeweest, het video gedeelte doet het goed maar weer alle spelen met de Q3 ingene lopen vast met geluid.
Ik heb het volgende systeem
Duron 1000 (1 maand oud)
abit Kt7 Raid
256 MB Sdram
als400 geluidskaart (sbcomp heeft er ook in gezeten)
14k4 modem
30 gb hd
Tysol 1,9 kooler
350 wat voeding
Met dit systeem mag het dus niet gebeuren dus. er heeft al een andere 1000 in gezeten maar dit hielp niet na 2 dagen goed was het weer het zelfde. dus kan het maat een van de volgende dingen zijn
1. Prosesor heeft een mmx/mx/3d fout in zich (alle2)
2. moederbord ondersteunt de prosesor niet goed
3. Geheugen is niet goed.
4. de moederbord verziekt de prosessor
heb alle mogelijke bios instellingen ook al geprobeerd, videokaart veranderd, kaal systeem van gemaakt, het probleem blijft, maar kan ookn niet die winkel vragen steeds iedere 2 dagen de prosessor te ruilen
degene die het weet mag et zeggen Plz,
Greatingz Como
Ik heb het volgende systeem
Duron 1000 (1 maand oud)
abit Kt7 Raid
256 MB Sdram
als400 geluidskaart (sbcomp heeft er ook in gezeten)
14k4 modem
30 gb hd
Tysol 1,9 kooler
350 wat voeding
Met dit systeem mag het dus niet gebeuren dus. er heeft al een andere 1000 in gezeten maar dit hielp niet na 2 dagen goed was het weer het zelfde. dus kan het maat een van de volgende dingen zijn
1. Prosesor heeft een mmx/mx/3d fout in zich (alle2)
2. moederbord ondersteunt de prosesor niet goed
3. Geheugen is niet goed.
4. de moederbord verziekt de prosessor
heb alle mogelijke bios instellingen ook al geprobeerd, videokaart veranderd, kaal systeem van gemaakt, het probleem blijft, maar kan ookn niet die winkel vragen steeds iedere 2 dagen de prosessor te ruilen
degene die het weet mag et zeggen Plz,
Greatingz Como