Toon posts:

Geschikte bios/flashen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ik heb al een keer eerder gepost over overclocking van mŽn HP computer maar het bleek dat dat heel moeilijk ging. Ik heb nu dus nog eenoudere versie van mŽn bios en daarin kan ik niet overclocken. Ik ben al op phoenix.com, award.com en allemaal van die siteŽs geweest maar ik kan maar niet de files vinden om mŽn bios te flashen of wat dan ook... kan iemand me hierbij helpen???

Thnx

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Op hp.com kijken. Je pc opzoeken en dan staat er vanzelf ergens een bios flash. :)

Erm...

Verwijderd

Topicstarter
nee :D ik heb al een keer een oude flash geinstalled... maar ik kon dŽr geen verschil bij vinden (waarschijnlijk meer compatibliteit of zo)... maar daar kon ik dus ook nix mee

Verwijderd

Topicstarter
kom op reply ff :D me needs help |:(

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ten eerste: Ik zou niet nog een keer je topic omhoog schoppen want dan krijg je een waarschuwing.
Ten tweede: Ik heb me hp's tot nu toe altijd geflashed met de flash van hp.com.
Ten derde: Wat voor Hp heb je??

Erm...

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 12:31 schreef Scarfish het volgende:
Ten eerste: Ik zou niet nog een keer je topic omhoog schoppen want dan krijg je een waarschuwing.
Ten tweede: Ik heb me hp's tot nu toe altijd geflashed met de flash van hp.com.
Ten derde: Wat voor Hp heb je??
Dat was idd wel een heeele snelle kick.
Maar ik vin het een beetje gezeur om daar wat van te zeggen. Dus:

Zoek eens op welke mobo erin zit. Misschien dat je dan een goeie flash kan vinden op de site van de mobofabrikant (Ik neem aan dat HP ook gewoon MSI oid gebruikt?)

Verwijderd

Kijk nog eens goed op HP.com? Wij hebben op het werk van die HP Vectra XU's (PPro's), en die konden we flashen met tools van de HP site.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.hp.com/cposupport/nl/docs/bdh06641.html

dis alles wat ik dŽr van weet, alleen ik heb dŽr nu 512 mb in zitten en wat andere geluidskaart maar das nou niet echt belangrijk, ik ga nu nog es ff een keer hp.com goed doorzoeken maar als iemand nog tips heeft, ff posten :P thnx again

Verwijderd

Topicstarter
neh heb gekeken, dŽr staat 1 bios update maar die heb ik een tijd geleden al een keer gedaan (zie eeh 1e post geloof ik)... iemand nog ideeen? kan ik niet gewoon een andere bios flashen die mijn hardware ondersteund?

Verwijderd

Topicstarter
Op hun site staat ook dat dŽr jumpertjes/switches op mŽn moederbord moeten zitten, nou ik weet zeker dat die dŽr niet op zitten, geen 1... ik begin toch te denken dat et echt niet mogelijk is maar ik heb dŽr niet zo veel verstand van, kŽheb ooit alleen nog maar es een P 200, 33 mhz over-geclocked. Ik heb van een maat ook gehoordat dat ik me processor moet unlocken (kŽheb een AMD T-bird 1300) maar ik krijg dat verrekte ding niet los maar als ik em los zou krijgen, wat voor nut heeft dat precies dat unlocken? houd dat gewoon in dat je em kunt overclocken?
Pagina: 1