[Msn] Connectie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Phobos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
ik heb sinds gisteren chello, kheb t nou voor elkaar dat me normale pc waarop ik games speel enzo, ook internet heeft (via wingate), maar msn kapt er steeds mee, en ik kan ook nie online gamen (diablo 2). Wat doe ik fout?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
stekker in het stopcontact

/edit
met andere woorden:
Wat meer info ;)
/edit

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
ik heb alle instelling gelaten zoals ze in t begin bij wingate stonden (zowel de server als de workstations)
de server is een winnt machine met sp5. nog meer?

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
niemand?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het spijt me maar het is niet gewild om na 13 minuten al te kicken.

Lees de faq.

En als je nou eens duidelijk zegt wat je wil en wat er is kunnen wat meer mensen je helpen.

• Aphelion
Het ziet er (voor zover ik merk) naar uit dat je netwerk instellingen niet goed zijn. Msn werkt met een verbinding naar een server. Als je internet doorgelust is, weet ik niet of de overige verbindingen dat ook zijn anyway een router is handig (ik ken dat programma verder niet)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Topictitel beetje aangepast. :)

• Aphelion
hmmz nu ben ik dom maarreh wat houd een lite mod in :)?

Verwijderd

Minder suiker en minder vet.
Duh :P

maar meer alcohol

:P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 20 april 2002 13:41 schreef stam15 het volgende:
hmmz nu ben ik dom maarreh wat houd een lite mod in :)?
Nou dat is het grootst mogelijke wat je kan zijn op got een lite mod roelt gewoon ze beheersen de hele boel op got.

neu kijk maar hieronder
Lite-Mods

Sommige fora kennen ook de zogenaamde Lite-Mod, die eigenlijk User-plus is. Een Lite-Mod kan enkel sluiten en moven in zijn forum, en heeft dezelfde mogelijkheden als de gewone crew in SM. Hij kan geen (N)OW's uitdelen. Notes,- en crewforumaccess heeft hij niet.

Voornamelijk in de drukke fora zijn deze mensen te vinden, om de moderators aldaar bij te kunnen staan in de dagelijkse modbezigheden, en ze zijn te herkennen aan de status "Lite-Mod Forum" acher hun naam.
bron: faq

• Phobos

Phobos

je bent een soepkip

Topicstarter
maar t netwerk doet t wel gewoon.
Ik heb ook sygate geprobeert lukte ook niet. maar de computers 'zien' elkaar wel, bestanden overzenden lukt ook. Ik gebruik nou ff analog proxy X omdat ik ff geen zin had om meer te kl*ten maar om te internetten. MSN gaat daarmee goed, en surfen ook, maar on-line gamen niet.
Wat kan ik nou nog doen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je moet weten welke poorten je game gebruikt om te connecten, en met WinRoute moet je die poorten beschikbaar stellen aan de juiste pc

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1