html mail in Kmail 3 ??

Pagina: 1
Acties:

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:49
Ik gebruik dus de kmail die bij kde 3.0 wordt meegeleverd,ik had begrepen dat die mail client ook html kon renderen, maar als ik een html email binnen krijg, dan zie ik ze als files, maar niet als een compleet mailtje..
Ik wordt ook niet wijzer uit de instellingen van kmail..
Weet iemand hoe ik dit kan activeren, en of dat uberhaubt wel kan??
tnkx

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Settings => Configure KMail... => Security => Prefer HTML to plain text
Dezelfde optie is te bereiken via Folder => Prefer HTML to plain text.

Volgens mij moet dat werken. Je kunt ook nog toestaan om externe dingen aan te roepen vanuit HTML-mail als je dat nodig vindt, maar daar zit wel een privacy- en mogelijk ook security-probleem aan vast.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:49
Dat heb ik dus al eerder geprobeerd, maar dat geeft geen verschil het lijkt wel of ik iets mis ofzo...

[update]
Het werkt nu wel, ben er alleen achter gekomen dat mailtjes die gemaakt zijn met incredimail niet gerenderd worden...hoe dat kan snap ik ook niet maar dat maakt me niet zoveel uit :)
[/update]

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 11:46 schreef remsie het volgende:
Dat heb ik dus al eerder geprobeerd, maar dat geeft geen verschil het lijkt wel of ik iets mis ofzo...

[update]
Het werkt nu wel, ben er alleen achter gekomen dat mailtjes die gemaakt zijn met incredimail niet gerenderd worden...hoe dat kan snap ik ook niet maar dat maakt me niet zoveel uit :)
[/update]
geeft de headers niet goed mee ofzo?

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 11:46 schreef remsie het volgende:
[update]
[/update]
Als je slim bent stuur je een mailtje naar de developpers. Als je mazzel hebt willen ze dit voor je fixen met een of andere workaround voor incredimail. :).