Toon posts:

freesco connect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Extern Isdn modem van KPN smartvox basic.
Hij is auto gedetecteert.
Maar als ik connect zegt in de root dan gebeurt er niks hij laat alleen de init zien waarvan ik de goede heb want er stond al een post in het forum.

Wat moet ik doen> om verbinding te maken,

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Misschien dat je hier iets vindt? Voor een gerichter antwoord zul je toch echt even duidelijk moeten opschrijven:
• Wat je allemaal tot nog toe geprobeerd hebt (dus: 'ik draai in de console 'connect'' of iets dergelijks)
• Wat dat voor foutmeldingen of andere resultaten teruggaf (gewoon copy'n'pasten, iets als (zelf verzonnen :)) 'INIT: modem doesn't respond. Can't establish a connection. Quitting').

Hetzelfde geldt overigens voor je andere topic.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 11:39 schreef odysseus het volgende:
Misschien dat je hier iets vindt? Voor een gerichter antwoord zul je toch echt even duidelijk moeten opschrijven:
• Wat je allemaal tot nog toe geprobeerd hebt (dus: 'ik draai in de console 'connect'' of iets dergelijks)
• Wat dat voor foutmeldingen of andere resultaten teruggaf (gewoon copy'n'pasten, iets als (zelf verzonnen :)) 'INIT: modem doesn't respond. Can't establish a connection. Quitting').

Hetzelfde geldt overigens voor je andere topic.
Ok sorry :'(

Ik doe dus in de console Connect.
ik krijg dan dit

[linux] connect friaco 'ook al zonder friaco gedaan'
ATZ
[linux]connect friaco

dat ATZ staat er ongeveer 5 sec en is dan weer weg :|

Ik heb DHCP,DNS,IP,DNS ISP allemaal keurig gedaan zoals in handleiding enzovoort.

Modem werd ook keurig ge zien en het lampje knipperde ook nog ff.

en werd gezien.

is dat voldoende info?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik denk dat mensen daar inderdaad een hoop meer mee kunnen :). Helaas gebruik ik zelf geen FreeSCO, dus ik kan je probleem niet oplossen. Er lopen er echter genoeg rond die het wel gebruiken, dus met wat geluk moet er wel antwoord komen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook al ge search gebruikt kosten me een heele ochtend om iets te vinden maar niks gevonde :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het ook nog met een webvox gepobeert maar die werkt ook niet :(
Pagina: 1