de pc van me moeder staat hier op de grond met een subwoofer van een 2.1 setje ernaast. niks te klagen over die subwoofer maar dat dingetje kan zo hard bassen dat je het in je maag voelt, maar hoe slecht is dat voor je hd?
Ik denk dat die trillingen eigenlijk geen invloed zullen hebben aangezien ze niet constant (24h/7d) zijn en ook nog niet erg heftig denk ik.
De trillingen op een tracktor oid zouden wel invloed kunnen hebben imho.
De trillingen op een tracktor oid zouden wel invloed kunnen hebben imho.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden wat benchmarks gedaan en kwam er toen achter dat als de disk los op een tafel lag de benchmarks echt veel slechter waren.
p.s. ik heb getest met een 4-disk raid5 array vandaar de wat slechte resultaten en wazige grafiek. ook heb ik veel problemen met mijn moederbord disk zijn de resultaten nog slechter.
ik heb de plaatjes nog wel.
hier de schijven los op de tafel:

hier deed ik halverwege mijn hand op de schijven:

en hier als er een handoek ofzo onder ligt:

ik denk dat als de schijven gaan trillen deze problemen kunnen krijgen met het verplaatsen van de koppen en steeds opnieuwe moeten proberen. anyway, de grafieken zijn direct na elkaar gemaakt dus zijn vrij betrouwbaar.
p.s. ik heb getest met een 4-disk raid5 array vandaar de wat slechte resultaten en wazige grafiek. ook heb ik veel problemen met mijn moederbord disk zijn de resultaten nog slechter.
ik heb de plaatjes nog wel.
hier de schijven los op de tafel:

hier deed ik halverwege mijn hand op de schijven:

en hier als er een handoek ofzo onder ligt:

ik denk dat als de schijven gaan trillen deze problemen kunnen krijgen met het verplaatsen van de koppen en steeds opnieuwe moeten proberen. anyway, de grafieken zijn direct na elkaar gemaakt dus zijn vrij betrouwbaar.