[CS] Cheating Death, of moet ik een ander nemen?

Pagina: 1
Acties:

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik had een kort vraagje.
Als ik Cheating Death (het anti cheat programma) op mijn server plaats, moet een client dan ook CD ge-installeerd hebben of werkt het ook gewoon als de client het niet heeft?

Ik wil namelijk een anti cheat programma installeren op mijn server, maar mensen niet er mee opzadelen dat ze ook een programma moeten draaien.

Adviess s.v.p.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Dan wordt de client gekickt. Neem csguard. Dat is veel beter :)

Cheating death werkt niet hoor ...

Samen staan we sterk!

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik heb gehoord dat CSGuard niet alle OGC clients blokkeren.

Verwijderd

volgens mij is het allebei gatenkaas als ik naar de kills per persoon per ronde kijk, want sommige die killen een geheel team met 90%headies... i rest my case

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47
Cheating Death is client side, je kan het wel zo instellen dat het niet verplicht is om te hebben...

Het doel van CD is niet om cheats op te sporen, maar om ze onbruikbaar te maken...

Csguard zoekt weer naar files van cheats, en bij de laatste paar versies is daar ook het blokkeren bijgekomen, werkt wel, maar nog niet zo goed als die van CD

Ze zijn gewoon naast elkaar te draaien

Meer info over alle 2:
www.cheating-death.com < -- CD
www.unitedadmins.com <-- CSG

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

als je een geheel team killed met 90% headies zegt niks hoor :)

Verwijderd

volgens mij is het allebei gatenkaas als ik naar de kills per persoon per ronde kijk, want sommige die killen een geheel team met 90%headies... i rest my case
Gaaaaaaan we weer. wanneer leren sommige mensen nou dat het voor iemand die een klein beetje kan mikken helemaal geen prob is om op een public 50-3 te staan met 90%

Iedereen in de cs-scene denkt alleen dat ie god is en als er dan door iemand anders beter geschoten word dan MOET ie wel cheaten. newbiieeeee :P

• DWZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

CSguard.. beste wat er nu te verkrijgen is...

en ja. publics zijn makkelijk meestal..

bijna elke keer word ik voor cheater uitgescholden...
achja.. stelletje n00bs...

en zelfs als er een mannetje is die beter dan mij is..is hij clean en ik de cheater :?

achja.. niet iedereen kan slim/goed zijn...

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op zaterdag 20 april 2002 12:51 schreef Irons het volgende:

[..]

Gaaaaaaan we weer. wanneer leren sommige mensen nou dat het voor iemand die een klein beetje kan mikken helemaal geen prob is om op een public 50-3 te staan met 90%

Iedereen in de cs-scene denkt alleen dat ie god is en als er dan door iemand anders beter geschoten word dan MOET ie wel cheaten. newbiieeeee :P
prussies. Dit is ook mijn probleem. Ik kan er ook niks aan doen dat ik goed ben. Ik krijg om de 3 kills of zo wel een headshot, en dan gaan mensen aan mij vragen of ik cheat of ze schreeuwen het uit. Misschien komt dit ook door mijn ping want die schommelt altijd tussen de 200 - 300. Kan ik er wat aan doen dat ik goed ben? :P

TMAXTINT

Verwijderd

ga jezelf nou niet meteen goed noemen, NiP, die zijn goed :P

Et is alleen zo dat et niveau op die publics toch wel ZO bedroevend laag is, dat zelfs de grootste prutser bovenaan staat. zitten dus meerdere dingen fout:

-slechte mensen die geowned worden op public denken dat de 'wat betere spelers' daar cheaten

-mensen die op publics bovenaan staan denken meteen dat ze helemaal de man zijn, terwijl dit eigenlijk ook nix voorstelt omdat het niveau daar gewoon zo bedroevend laag is

:D

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:56
zow je bent goed in CS, verder nog een leven?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
kheb zelf betere ervaringen met CD. Want op onze servers (5) zijn 3 CD-loos. En die drie zijn de enige waar ik cheaters vind. en op de CD servers niet dus..

rest my case

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

jup cheating death kom ik geen cheaters tegen , op csguard wel , doe gewoon csguard + cheating death :]

hallo

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Wat is er eigenlijk met punkbuster gebeurd. Ik hoor er niks meer van... Werd het te bekend?

Samen staan we sterk!

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

PB werkte niet goed meer...
Ik ken nog maar een server die het nog gebruikt.
Volgens mij blokt ICQ nog eerder cheats dan PB

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:26 schreef Irons het volgende:
ga jezelf nou niet meteen goed noemen, NiP, die zijn goed :P

Et is alleen zo dat et niveau op die publics toch wel ZO bedroevend laag is, dat zelfs de grootste prutser bovenaan staat. zitten dus meerdere dingen fout:

-slechte mensen die geowned worden op public denken dat de 'wat betere spelers' daar cheaten

-mensen die op publics bovenaan staan denken meteen dat ze helemaal de man zijn, terwijl dit eigenlijk ook nix voorstelt omdat het niveau daar gewoon zo bedroevend laag is

:D
ach ja sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven...

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
ag het beste is gewoon om niet te tjieten maar als ze tog zo noob zijn dan tog maar C-D draaien

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Pagina: 1