Toon posts:

sof2 gehypte systeemeisen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds gisteren de MP-demo van sof2. Overal zie je hoe hoog de systeemeisen zijn, ookal speel je in 800*600 en 16-bit kleur. Aangezien ik momenteel nog een 15-inch monitor heb is deze resolutie dus nog te doen. Het vreemde vind ik dat deze demo perfect loopt op de bovengenoemde resolutie met alles op high op mijn tnt2-ultra kaart. Verdere specs zie je hieronder. Overal wordt gezegd dat je toch absoluut een geforce3 en liefst een geforce4 (geen MX!) nodig hebt om dit spel fatsoenlijk te draaien, ook in die lagere resolutie. Bovendien is dit ook nog een multiplayer demo en dus heb je al wat meer nodig dan bij de single player wordt gesteld. Ik heb dan weliswaar een redelijk snelle processor met genoeg geheugen, maar wel een verouderde videokaart die bij mij merkbaar de bottleneck is. Ik vind dus dat niet iedereen zo moet opscheppen over de systeemeisen want die vallen best mee!. Tuurlijk ziet het er minder strak uit, maar veel zal het niet schelen en het loopt als een trein, ook als de server propvol zit. Hier volgen m'n (relevante) specs.
-Pentium3 1ghz@1.16ghz (155 fsb)
-384 MB RAM (infineon)
-Creative TNT2-ultra kaart met det.XP 21.83 (bij mij het snelst). overclocked op 170/200, van 150/183.
-winXP prof.
-ADSL-comfort met planet als provider

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
Als je dat nou gewoon ff hier post: [topic=459969/1/250]

Dat draadje gaat namelijk ook over de systeemeisen.

There is no magic.

Verwijderd

En dan hebben we een speciaal topic erover is het nog niet goed ;)

En weer dicht :+

Dit topic is gesloten.