Toon posts:

DVD Player.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

ik heb een vraagje kent iemand van jullie deze dvd speler :
http://www.cyberhome-europe.de/specs/chdvd302/ch302.htm

en weet iemand van jullie waar ik hem kan kragen en wat hij kost ? :?

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhome-europe.de/specs/chdvd302/frontflucht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberhome-europe.de/specs/chdvd302/hintenflucht.jpg

:9

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03 14:10

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Hij is volgens mij niet in NL te verkrijgen, in ieder geval niet online te bestellen. Zou je ff achter je pc vandaan moeten kruipen ;) en naar een reele shop moeten om te kijken of ze m kunnen bestellen :)

Hopelijk wel zeeeeer binnenkort hier :9~

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Verwijderd

zo even snel gezien, speelt deze geen SVCD

Verwijderd

Deze is wel zeker online te koop. Cyberhome is een bekend merk en was een van de eerste standalone spelers die ook MP3 cd's kon afspelen.
Check www.comptecworld.nl
Prijs incl. btw = 190 euro

Verwijderd

Sorry het is www. comptechworld.nl

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ik weet het niet hoor, ik dacht dat alleen de ADL-528 nog circuleerde in NL (zwarte en zilveren versie)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Ja je hebt gelijk, was te snel met respons.
Dit type is denk nog te nieuw.
Maar waarom check je niet gewoon die site en vraag je daar wat ie kost en hoe je hem kan bestellen?
Het is een duits bedrijf dus die werken ook met de euro.
en duitsland is hiernaast dus valt ook wel mee met levertijd enzo.

Verwijderd

Cyberhome is vrij bekend, een van de low budget spelers die je vaak tegenkomt in superaanbiedingen. De Mediamarkt verkocht cyberhome, kijk daar eens als je hem echt wilt hebben.

Ik heb zelf veel van die budget spelers geprobeert maar ze zijn allemaal weer terug naar de winkel gegaan. Eerst de Hiteker, die speelde de 6th Sense niet af. Toen de cyberhome, die over zijn nek ging op The Abyss. Komt omdat op The Abyss de korte en de lange versie van de film staan. Bij de korte versie skipt ie gewoon een stukje af en toe. Dat kunnen veel cheapos niet aan. Dus af en toe hing het beeld volledig still of begon ie spontaan overnieuw. In de winkel wisten ze echt niet wat ze daarmee aan moesten. Uiteindelijk heb ik een Philips gekocht, lekker goedkoop en heel makkelijk te regiohacken. De mijne speelt nog geen MP3 maar die nieuwe generatie wel. Ik zou zeggen: speel op safe en koop een bekend merk.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 11:32 schreef zasher het volgende:
Cyberhome is vrij bekend, een van de low budget spelers die je vaak tegenkomt in superaanbiedingen. De Mediamarkt verkocht cyberhome, kijk daar eens als je hem echt wilt hebben.

Ik heb zelf veel van die budget spelers geprobeert maar ze zijn allemaal weer terug naar de winkel gegaan. Eerst de Hiteker, die speelde de 6th Sense niet af. Toen de cyberhome, die over zijn nek ging op The Abyss. Komt omdat op The Abyss de korte en de lange versie van de film staan. Bij de korte versie skipt ie gewoon een stukje af en toe. Dat kunnen veel cheapos niet aan. Dus af en toe hing het beeld volledig still of begon ie spontaan overnieuw. In de winkel wisten ze echt niet wat ze daarmee aan moesten. Uiteindelijk heb ik een Philips gekocht, lekker goedkoop en heel makkelijk te regiohacken. De mijne speelt nog geen MP3 maar die nieuwe generatie wel. Ik zou zeggen: speel op safe en koop een bekend merk.
doe ik ! Thnx voor de info ik heb nu net een fijne samsung gezien die ook CDr en CDRW speelt en Svcd en mp3 zeer moor en niet te duur dus ik weet al genoeg !

Thnx voor de reacties ! *D

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:02
Ziet er mooi uit, maar koop idd een dvd-speler van een bekend merk. Hij zal dan wel wat duurder zijn, maar dan heb je ook meer kwaliteit.

Ik heb nu zelf de Cyberhome AD-l 528, is opzich een leuk spelertje, maar ben er niet helemal tevreden over. Wanneer ik DVD's afspeel met DTS heb ik heel vaak dat ie blijft hangen, en dan 10 seconden verder gaat, zodat je een stukje mist. Als dat één keer gebeurt is het niet zo erg, maar het gebeurt soms meerdere keren in een film. Als je hem dan op dolby digital zet heb je er geen last van, maar ik geef toch de voorkeur aan DTS wanneer ik de mogelijkheid heb. :)
Verder blijft het beeld wel eens hangen (niet alleen als ie naar de tweede laag gaat)en liep ie laatst totaal vast.(alleen uit en aan zetten hielp nog) :(
De volgende dvd-speler die ik koop zal iig geval één van een bekend merk zijn.

Ik weet niet of de door jouw genoemde Cyberhome er ook last van heeft, maar ik raad je aan een wat duurdere en betere dvd-speler te kopen.
Pagina: 1