"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Volgens mij is dit een standaard feature van TFT/LCD schermen. Deze worden een bezig wazig bij scrollend beeld. Heeft mijn laptop in mindere mate ook last van.
Afhankelijk van de kwaliteit van je scherm (lees: de response tijd van je pixels) is dit effect erger of minder erg. Aangezien het hier om een LG gaat, zal de response tijd niet echt waanzinnig laag liggen...
BTW, een mogelijke work-around: de resolutie van je TFT 1 stapje lager instellen, zodat ie zelf gaat uitvergroten (beeld wordt dan wat vager). Als je nu scrollt, valt het effect een stuk minder op
Afhankelijk van de kwaliteit van je scherm (lees: de response tijd van je pixels) is dit effect erger of minder erg. Aangezien het hier om een LG gaat, zal de response tijd niet echt waanzinnig laag liggen...
BTW, een mogelijke work-around: de resolutie van je TFT 1 stapje lager instellen, zodat ie zelf gaat uitvergroten (beeld wordt dan wat vager). Als je nu scrollt, valt het effect een stuk minder op
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Kheb hier een laptop met TFT scherm, en daar is dat ook heel goed op te zien. Maar als je er een tijd mee gewerkt hebt dan valt dat niet eens meer zo op. Dit is gewoon iets waar (oudere?) TFT schermen schermen last van hebben. Met de nieuwe dure TFT schermen is het al wel een stuk minder naar mijn weten.
En dit had je kunnen weten als je wat meer onderzoek had gedaan voordat je dat ding kocht.
En dit had je kunnen weten als je wat meer onderzoek had gedaan voordat je dat ding kocht.
Zet in de opties van de internet explorer "smooth scrolling" uit. Dat wil nog wel eens een heleboel helpen.
Heb je al een spel gespeeld of divx gekeken?
TFT's hebben lichte vertraging tov. CRT-schermen.
TFT's hebben lichte vertraging tov. CRT-schermen.
bij spellen valt het wel mee , maar bij scrollen in IE valt het echt wel op , en Remenic , ik heb em van mn pa gehad...
en hij was niet eens zo goedkoop zei ie...
en hij was niet eens zo goedkoop zei ie...
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
hoe kom ik in het optie menu van mijn internet explorer???? zodat ik smooth scrolling uit kan zetten....
Tools -> Internet Options -> AdvancedRoUgHrOcK schreef op 06 October 2003 @ 01:26:
hoe kom ik in het optie menu van mijn internet explorer???? zodat ik smooth scrolling uit kan zetten....
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()