Ik heb een foutje gemaakt. Heb Division Eindhoven zonder hoofdletters toegevoegd en met. Die met hoofdletters is de goeie en de andere mag wat mij betreft weg 
Wel leuk die stats
Wel leuk die stats
Done!Op zaterdag 20 april 2002 10:23 schreef Witlof het volgende:
Ik heb een foutje gemaakt. Heb Division Eindhoven zonder hoofdletters toegevoegd en met. Die met hoofdletters is de goeie en de andere mag wat mij betreft weg
ThxWel leuk die stats
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
Ben bezig met statistieken per gebruiker (a la KoW bij SETI, dus per dag wat je hebt getypt), komt ook op den duur grafiekje bij, en rank zet ik er over 1 minuut bij.Op zaterdag 20 april 2002 11:06 schreef Pedro_nr1 het volgende:
Leuk zo die stats binnen het team
Ik heb mezelf ook ff toegevoegd
Is het mischien te doen om er nog een "Rank" bij te zetten ?
Kun je gelijk weer wat toetsjes rammen
Verwijderd
Sorry, ging iets fout met adduser...Op zaterdag 20 april 2002 11:13 schreef Pedro_nr1 het volgende:
Ik sta er alleen nog niet tussenOf ben ik die nolabel ofzo ?
Of is de statsrun nog niet geweest sinds ik me heb aangemeld ?
[edit]
O, nu wel
Verwijderd
Verwijderd
Kun je dit niet automatisch laten doen dan ? (ik ben maar een leek in dit soort dingenOp zaterdag 20 april 2002 09:46 schreef sjroorda het volgende:
Stats worden denk ik erg onregelmatig geupdate, maar wel vaak genoeg om leuk te blijven denk ik.
De stats worden dmv een scriptje geupdate (waarvan jullie de URL niet krijgen, want dan wordt de project-dolphin-server veel te zwaar belast, ben ook niet efficient bezig met keys ophalen (hele pagina lezen, juiste stukje eruit zoeken, en dat zo vaak als er users zijnOp zaterdag 20 april 2002 11:26 schreef Pedro_nr1 het volgende:
[..]
Kun je dit niet automatisch laten doen dan ? (ik ben maar een leek in dit soort dingen)
Hier het stukje code dat gebruikt word voor een DPCH lijstjeOp zaterdag 20 april 2002 11:22 schreef sjroorda het volgende:
Een eerste volgende verbetering lijkt mij een betere lay-out. Wie heeft zin om iets leuks te knutselen?
Wie zich geroepen voelt: maak iets moois en stuur de HTML door of zo, dan zet ik de data er wel in!
1
2
| lcMsg = lcMsg + [:paragraph:<b>DPC Folding users dag top ] + IIF(nUserFlushCount < 30, [lijst], [30]) + [ van ] + DTOC(dDatum) + [</b>:enter:] lcMsg = lcMsg + [<font size="1">(aantal flushende users vandaag: ] + TRANSFORM(nUserFlushCount) + |
Ja, he, nu stiekum er een mail adres bij zetten heOp zaterdag 20 april 2002 11:22 schreef sjroorda het volgende:
edit:
OK, dan is een e-mailadres wel handig :P: stuur maar naar projectdolphin@siemenroorda.nl
Eerst StatsGen 2.0 General edition afmaken. Daarna is elk willekeurig project een fluitje van een eurocent.Op zaterdag 20 april 2002 11:30 schreef sjroorda het volgende:
Iemand anders wellicht?
Een hij dus, en ik denk dat die 2 een bug is in je stats, maar voor de rest is het wel kewlOp zaterdag 20 april 2002 10:26 schreef sjroorda het volgende:
Wat is hiermee trouwens het probleem? Reggy had hetzelfde, waarom kreeg hij (zij???) ook 2 keys??? Wellicht een eerste verbetering!
Welke taal is dat ?Op zaterdag 20 april 2002 11:32 schreef KoW het volgende:
[..]
Hier het stukje code dat gebruikt word voor een DPCH lijstje
code:+ TRANSFORM(nUserCount) + [ = ] + TRANSFORM(ROUND(nUserFlushCount/ nUserCount * 100, 0)) + [%)</font>:style:]
1 2 lcMsg = lcMsg + [:paragraph:<b>DPC Folding users dag top ] + IIF(nUserFlushCount < 30, [lijst], [30]) + [ van ] + DTOC(dDatum) + [</b>:enter:] lcMsg = lcMsg + [<font size="1">(aantal flushende users vandaag: ] + TRANSFORM(nUserFlushCount) +
lcMsg = lcMsg + [<table width="450">:style:]
lcMsg = lcMsg + [<tr vAlign="top"><td><hr></td></tr>:style:]
lcMsg = lcMsg + [</table>:style:]
lcMsg = lcMsg + [<table width="450">:style:]
lcMsg = lcMsg + [<tr vAlign="top">:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td noWrap><font size="1">pos</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="center"><font color="#ff0000" size="1">output</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td><font size="1"><b>name</b></font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="center"><font color="#0000ff" size="1">total</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="right"><font size="1">overall</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [</tr>:style:]
SELECT DagTopList
GO TOP
SCAN WHILE Pos < 31 AND Aant > 0
lcMsg = lcMsg + [<tr vAlign="top">:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="right"><font size="1">] + TRANSFORM(Pos) + [.</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td noWrap><font size="1">(] + IIF(ISNULL(PosChange), [:new:], IIF(PosChange = 0, [:still:], IIF(PosChange > 0, [:up:], [:down:]) + TRANSFORM(ABS(PosChange)))) + [)</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="right"><font color="#ff0000" size="1">] + ALLTRIM(TRANSFORM(Aant, c_Format)) + [</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td><font size="1"><b>] + HTML_URL("&cPrefix./Users/DUser" + TRANSFORM(UserID)+".php", ALLTRIM(Naam)) + [</b></font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="right"><font color="#0000ff" size="1">] + ALLTRIM(TRANSFORM(Totaal, c_Format)) + [</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [ <td align="right"><font size="1">(] + TRANSFORM(OverAllPos) + [)</font></td>:style:]
lcMsg = lcMsg + [</tr>:style:]
ENDSCAN
lcMsg = lcMsg + [</table>:style:]
lcMsg = lcMsg + IIF(nUserFlushCount > 30, [<font size="1">] + HTML_URL("&cPrefix.&cFolder.DDayTopList81.html", [more...]) + [</font>], []) + [:style:][/code]
:paragraph: == <p>
:style: == Chr(13)
:new:, :still:, :up: en :down: zijn de plaatjes
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Tegen geringe bijbetaling update ik de stats in jouw voordeelOp zaterdag 20 april 2002 11:45 schreef Appie-B het volgende:
* Appie-B heeft ook 40 minuten op #1 gestaan...![]()
...komt QU|CCC me voorbij![]()
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
1. Visual FoxProOp zaterdag 20 april 2002 11:45 schreef reggy het volgende:
Welke taal is dat ?
En in welke taal schrijf je je KoW statsgen ?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Verwijderd
--Roy Goodman
de team-stats tellen pas vanaf het moment dat je een team hebt gejoined, jouw stats tellen strokes vanaf het begin meeOp zaterdag 20 april 2002 16:07 schreef sjroorda het volgende:
Hmmm... de officiele project-dolphin stats staan op bijna 17 mln, 'mijn' stats staan op ruim 16 mln.
Aantal users volgens project-dolphin = 172, aantal users 'mijn' stats = 53
Is iedereen die erin staat wel lid van het DPC-team???
--Roy Goodman
Tja, daar moeten we dan maar mee leren leven...Op zaterdag 20 april 2002 16:15 schreef Flat© het volgende:
[..]
de team-stats tellen pas vanaf het moment dat je een team hebt gejoined, jouw stats tellen strokes vanaf het begin mee
zo heb ik al bijna 600.000 strokes, maar maar zo'n 300.000 van mij tellen mee voor de DPC (gok ik)
--Roy Goodman
Er staat in de FAQ dat voor degenen die 'eigen keycount op webpagina willen hebben', binnenkort info komt over het hoe en wat. Dat is denk ik precies wat ik moet hebben; ook zal rond die tijd wel een teamstats-mogelijkheid zijn bij de site zelf.Op zaterdag 20 april 2002 16:21 schreef Flat© het volgende:
mja er is van elke gebruiker bekend wanneer 'ie 'n team heeft gejoined, en ook is (voor zover ik weet) elke pulse opgeslagen in een database
dus in principe (als de gast achter dit project je toegang kan/wil geven tot al die info), zou 't moeten kunnen
DoneOp zaterdag 20 april 2002 18:09 schreef PowerCow het volgende:
sorry maar kan je HATER er weer uithalen.
dat was mijn cheataccount(legaal ja)
en ik weet het wachtwoord niet meer om hem aan dpc toe tevoegen.
Wederom een update: op verzoek van CBA de 'flushes' per dag per gebruiker en in totaal.Op zondag 21 april 2002 12:40 schreef CBA het volgende:
Misschien kan je nog een tabel maken voor de laatste dag, dat moet niet zo moeilijk zijn, er net naast ofzo, zou wel leuk zijn.
sjeez man, hoe kan jij vanaf 0:00 vannacht al >800.000 strokes hebben? lekker zitten coden vannacht zeker, of moest je vandaag een werkstuk inleveren ofzo?Op maandag 22 april 2002 08:23 schreef Lawtje.com het volgende:
Hmmmm..... cewl
--Roy Goodman
Zeer mooiOp zondag 21 april 2002 21:37 schreef sjroorda het volgende:
Wederom een update: op verzoek van CBA de 'flushes' per dag per gebruiker en in totaal.
Sorteren van de kolommen kan door op de kopjes te klikken (voorlopig alleen op totaal aantal keys en dagaantal keys).
Waarschijnlijk is je username dan niet goed ofzoOp maandag 22 april 2002 11:20 schreef NG het volgende:
huh, ik sta nog op 6 keys terwijl ik al 2 weken meedoe ofzo?
Verwijderd
Ik heb hier 2 keys voor jou staan, maar dat terzijde.Op maandag 22 april 2002 11:20 schreef NG het volgende:
huh, ik sta nog op 6 keys terwijl ik al 2 weken meedoe ofzo?
Niet iedereen die bij DPC zit is automatisch toegevoegd in 'mijn' stats: je moet echt zelf je username invullen. Dit omdat het (voor zover ik weet) nog niet mogelijk is alle users bij een team te zoeken.Op maandag 22 april 2002 11:30 schreef Fritzz het volgende:
Ik mis alleen The Will maar misschien zit die nog niet bij dpc
Verwijderd
Dan stuur ik hem wel ff een meeltje aangezien hij ruim 666.000 key strokes heeftOp maandag 22 april 2002 13:28 schreef sjroorda het volgende:
[..]
Niet iedereen die bij DPC zit is automatisch toegevoegd in 'mijn' stats: je moet echt zelf je username invullen. Dit omdat het (voor zover ik weet) nog niet mogelijk is alle users bij een team te zoeken.
Denk je nou echt dat ik 'NG' verkeerd typ qua hoofdletters etc?Op maandag 22 april 2002 13:27 schreef sjroorda het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 keys voor jou staan, maar dat terzijde.
Als je niet zeer exact je username invult gaat het fout (en daarmee bedoel ik dat je echt alle tekens moet invullen en juiste hoofd- en kleine letters, precies zoals je bent aangemeld bij project-dolphin.net).
Ik heb voor degenen waar fouten optraden gezocht naar een username waar ik iets mee kon, maar van enkelen (waaronder die van jou) kon ik niets vinden! Dus als je je echte, juiste username even doorgeeft, verander ik het direct!
Dat niet, maar als ik in de user search op NG zoek, krijg ik allemaal usernames met NG erin, maar geen losse NG!Op maandag 22 april 2002 19:47 schreef NG het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik 'NG' verkeerd typ qua hoofdletters etc?
Hmmm... viel tegen! Waren maar een paar honderd keys (ok, had natuurlijk NOOOOOIT mogen copy-pasten, maar ja, daar dacht ik even niet aanOp maandag 22 april 2002 18:34 schreef cybermans het volgende:
om weer wat keys te generen, kan je kijken of je het lijstje ook kan sorteren op naam.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hmmm maar nu blijft er van de ranks nix over, kan je het dan wel zo houden dat je ook nog de ranks goed ziet. levert weer een paaar honderd keyhits op.Op maandag 22 april 2002 22:40 schreef sjroorda het volgende:
[..]
Hmmm... viel tegen! Waren maar een paar honderd keys (ok, had natuurlijk NOOOOOIT mogen copy-pasten, maar ja, daar dacht ik even niet aan)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Hehe nee mang, ik kan niet eens coden, ik deed al paar weken mee ik heb dus echt al 800.000 + strokes. Maar ik hb pas 2 dagen geleden hier bij de teamstats ingeschreven snappie ?Op maandag 22 april 2002 08:38 schreef Flat© het volgende:
[..]
sjeez man, hoe kan jij vanaf 0:00 vannacht al >800.000 strokes hebben? lekker zitten coden vannacht zeker, of moest je vandaag een werkstuk inleveren ofzo?![]()
maareh, mijn complimenten voor sjoorda, ik vind 't prachtige stats zo
In welke zin een update?Op dinsdag 23 april 2002 00:28 schreef The Real Falcon het volgende:
wanneer komt er weer es een update?
Fixed: nu is de ranking die je ziet altijd de totaalranking (dus ook als je op dagtotaal sorteert, kan ik evt veranderen als daar democratisch een oordeel over geveld wordtOp dinsdag 23 april 2002 00:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hmmm maar nu blijft er van de ranks nix over, kan je het dan wel zo houden dat je ook nog de ranks goed ziet. levert weer een paaar honderd keyhits op.
Zie de reply op NG: als ik naar http://project-dolphin.net/search.php ga en jouw username invul, krijg ik van alles terug, maar niet degene die ik moet hebben.Op dinsdag 23 april 2002 06:53 schreef m.m het volgende:
Bij mij klopt het aantal keys ook niet (MM)
--Roy Goodman
Hmmm... dit is interessant... Uit de gewone user info is bijvoorbeeld de datum van meedoen niet te halen, maar uit de details wel.Op dinsdag 23 april 2002 plaatsten Flat© en Fritzz een feature request
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
--Roy Goodman
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Warning: fopen("http://project-dolphin.net/userdetails.php?uid=1909", "r") - Success in /home/siemenroorda/HTML/DPC/functions.inc.php on line 97
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/siemenroorda/HTML/DPC/functions.inc.php on line 155
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/siemenroorda/HTML/DPC/functions.inc.php on line 156
Fout bij het openen van statistics voor user . Aantal keys op 0 gezet.
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /home/siemenroorda/HTML/DPC/functions.inc.php:97) in /home/siemenroorda/HTML/DPC/updateuser.php on line 20 |
65 flat 0 -625.253
--Roy Goodman
Verwijderd
--Roy Goodman
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"
Verwijderd
Die heb jij zeker naar Heintje! gestuurd? Die heeft het weer naar Cameel gestuurd omdat hij verstand van php en sql heeft. Maar hij heeft het altijd druk dus het kan nog wel ff duren voordat er voor ons stats zijn.Op dinsdag 23 april 2002 19:37 schreef sjroorda het volgende:
Ik heb Division Eindhoven de code doorgestuurd (waar kan ik die trouwens vinden? Eens
JaOp dinsdag 23 april 2002 22:57 schreef The_Outlaw_Torn het volgende:
Die heb jij zeker naar Heintje! gestuurd?
Verwijderd
Dat was mij ook al opgevallen. Goede plekken om te ronselen zijn /14 en de Huiskamer lijkt mij zoOp donderdag 06 juni 2002 10:51 schreef Bootje het volgende:
Worden we niet langzamerhand ingehaald door Alliance Francophone?
Die hebben namelijk zo'n 90 users meer die iets minder productief zijn dan die van ons.
Weer een leden actie starten?
Heb je hem gelijk op de hoogte gesteld van www.ecologyfund.com en hem een echt distributed computing project laten draaien?Op vrijdag 07 juni 2002 11:13 schreef Bootje het volgende:
Ik heb alweer een iemand geronseld, alleen die zit niet op GoT. Maar dat boeit geen reet volgens mij.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
In de Huiskamer is er al eentje (en behoorlijk succesvol)Op donderdag 06 juni 2002 11:12 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Goede plekken om te ronselen zijn /14 en de Huiskamer lijkt mij zoEn de game-afdeling van GoT met al die Quakers, Halflifers en UT-ers
*knip*
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Deze is ook niet meer in gebruik. Had eerst een foutmeilding staan, ben toen heel even wat gaan klussen, maar toen geen tijd meer en de fouten erin laten zitten.Op vrijdag 07 juni 2002 15:47 schreef RoeLz het volgende:
Woei : Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 2 bytes) in /home/siemenroorda/HTML/DPC/functions.inc.php on line 23
Bijna ieder proggie is onder nt/w2k/xp met srvany.exe (of firedaemon) als service te installen en draaienOp vrijdag 07 juni 2002 15:45 schreef ColdFusion het volgende:
Is Dolphin ook als service te draaien? Heb zelf nog geen tijd gehad om het te proberen dus ik dacht ik vraag het hier ff
Ja dat snap ikOp vrijdag 07 juni 2002 19:20 schreef Mar het volgende:
[..]
Bijna ieder proggie is onder nt/w2k/xp met srvany.exe (of firedaemon) als service te installen en draaien
see ya in da chat
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Goed plan! Ga je dan ook proberen om ze in de DPCH/GoT layout te krijgen? Dat zou NEAT! zijnOp vrijdag 07 juni 2002 16:50 schreef sjroorda het volgende:
[..]
Deze is ook niet meer in gebruik. Had eerst een foutmeilding staan, ben toen heel even wat gaan klussen, maar toen geen tijd meer en de fouten erin laten zitten.
Ik zag toevallig dat op project-dolphin.net dat er mogelijkheden zijn om per user de gegevens op te vragen...
Wellicht dat ik na de tentamens (vanaf 14 juni dus) nog wel eens ga knutselen, lijkt me wel gaaf!
Voorlopig nog in 'mijn eigen' lay-out, maar wie weet later... Zie trouwens verder het topic [topic=518419/1/25]Op zaterdag 08 juni 2002 01:03 schreef Silk_dude het volgende:
[..]
Goed plan! Ga je dan ook proberen om ze in de DPCH/GoT layout te krijgen? Dat zou NEAT! zijnIig vind ik het heel kewl van je dat je er tijd in wilt steken (net zoals de andere statsbouwers natuurlijk!)