Pricewatch onjuistheid ergenissen

Pagina: 1
Acties:

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
De laatste tijd, kom ik op pricewatch erg veel prijzen tegen, die niet geloofwaardig zijn.
uiteraard wordt ik dan nieuwsgierig en ga die website dan opzoeken.

Bijna altijd is de prijs dan onjuist ingevuld, of gaat het om een toevoeging aan het product zelf. lian Li voor €48,-. Als ik dan zo behulpzaam ben om die prijs aan te passen, krijg ik de mededeling, dat die functie is uitgeschakeld, op verzoek van de leverancier.

Nu ben ik van mening, dat tweakers.net onafhankelijk is van fabrikanten en leveranciers. Waarom mag ik dan die prijs niet aanpassen, want iedere aandacht die die website dan krijgt, is in mijn ogen onterecht.

ik kan hier nog een heel lang verhaal van maken, maar waar het op neer komt is, dat een gebruiker een prijs moet kunnen veranderen, ongeacht de leverancier of website.
Pricewatch behoort up-to-date te zijn, en dat wordt door de tweakers ingevuld.((ik heb deze pricewatch onjuistheid al 3 dagen geleden aangegeven(Behuizingen / Lian Li Aluminium PC-65 (Transparant) voor € 48,--)), maar er is nog niets mee gebeurd.

Wat is de reden, dat de aanpassing van de juiste prijs onklaar is gemaakt????

(btw, ik verwonder mij, dat er nog niet meer van deze topics zijn. Ik heb gesearched op "Pricewatch", "pricewatch prijzen onjuist" en "aanpassen prijs kan niet".

• Arno
  • Laatst online: 14-03 20:02

Arno

PF5A

--> TFF :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[02:02] <RobinVreuls> JvS> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/473370/
[02:02] <RobinVreuls> tff :P
:Y)

Verwijderd

--> TFF

Heej, de mijne werkt wel >:) :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, ik kon me ook niet voorstellen dat het nooit gevraagd/geopperd was.

Ik raak er meer en meer van overtuigd dat mijn GoT-search anders is, dan die van anderen, want met [search=pricewatch prijs aanpassen] kom ik bij een aantal topics hierover, waaronder deze:

[topic=36321/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• punica
  • Niet online

punica

Longtime Member

Topicstarter
bedankt, misschien is er dan toch een nieuwe search engine nodig, ik wist niet dat het zo woord gevoelig was.

Dat neemt niet weg, dat de vraag "wie bepaalt de prijs, wie mag hem aanpassen" nog niet beantwoord is.

Waarom zijn die regels er? Die bedrijven worden op deze manier dan toch bevooroordeeld??? Niemand kan deze prijzen online aanpasse, behalve modjes.......

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zaterdag 20 april 2002 02:22 schreef punica het volgende:
Dat neemt niet weg, dat de vraag "wie bepaalt de prijs, wie mag hem aanpassen" nog niet beantwoord is.
De prijs wordt bepaald door de winkel (duh). Wie mag hem aanpassen, nou, ten eerste de crew, ten tweede bezoekers, ten derde de winkel zelf. Als de winkel het zelf wil doen (daarvoor moet betaald worden), _kunnen_ ze het veranderen van prijzen door bezoekers uitschakelen.
Waarom zijn die regels er?
Dat moet je aan die bedrijven vragen. Er was blijkbaar behoefte aan zo'n optie, misschien vanwege misbruik, of voor speciale aanbiedingen.
Die bedrijven worden op deze manier dan toch bevooroordeeld???
Hoezo dat nou weer?
Niemand kan deze prijzen online aanpasse, behalve modjes.......
De winkel zelf dus. En T.net heeft geen "modjes".

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1