HA (ondertussen OH) ruilbeurs website hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Naar aanleiding van deze topic:

[topic=463617/1]

Willen we een ruilbeurs voor tweakers organiseren (mag alleen niet T.net of GoT heten, voorlopige titel is Hardware Algemeen ruilbeurs). Probleem is dus dat veel mensen zeggen dat ze alleen gaan komen als van tevoren een idee is wat iedereen gaat meenemen.

Om dat idee te krijgen is een online database waar mensen hun troep in kunnen posten voorgesteld. Men vond het een fantastisch idee. Maar wij door harde waren geobsedeerden missen blijkbaar het talent om zoiets te maken (ik iig :o ).

Dus bij deze oproep- is iemand bereid een website in elkaar te draaien waar we onze troep die we dus naar een dergelijke ruilbeurs zouden meenemen op kunnen posten :?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Dit soort requests zijn niet toegestaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

nope, helaas.. ik move deze wel naar LA (anders zou ie een slotje krijgen).. want misschien is t een idee voor de toekomst als onderdeel van Tweakers.net oid, maar ik geef je weinig kans :o er staan erg veel dingen nog op de planning wat voorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16
dion_b je hebt maar mazzel met zo'n HGA als Tom want ik was inderdaad al een sluitings message aan het tikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
What's in a name? Would that which we call a rose by any other name not smell as sweet?

Ehm, ff voor de duidelijkheid- vallen jullie over de evt gebruikte namen, zo ja is dat op zich snel genoeg aangepast. Zo niet, graag tikje meer uitleg- wiens FAQ heb ik met de voeten getreden :?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

eh. de regel "Gij zult niet vragen om even een hele website voor je in elkaar te laten draaien, hiervoor bestaan inmiddels bedrijven die dit kunnen"

Om precies te zijn dan ;). (Qua W&G dan :P).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Als jullie dit écht willen wil ik wel iets simpels proggen. Hou er alleen dan rekening mee dat er layout van nul komma nul komt, maar mét databeest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 03:36 schreef JvS het volgende:
eh. de regel "Gij zult niet vragen om even een hele website voor je in elkaar te laten draaien, hiervoor bestaan inmiddels bedrijven die dit kunnen"

Om precies te zijn dan ;). (Qua W&G dan :P).
Helder!
(en eigenlijk was ik ook een slaaptypende zak gisteravond :o - soms zou ik me bij mijn obscure mobo's moeten houden :z )
Als jullie dit écht willen wil ik wel iets simpels proggen. Hou er alleen dan rekening mee dat er layout van nul komma nul komt, maar mét databeest
Hmm, tja, eigenlijk mocht de oproep niet, maarja, als er toch reactie op komt... *D

Ik zou zeggen volg de link bovenaan, vooral de eerste paar en laatste paar posts zijn momenteel relevant. En als je het nog steeds interessant vindt, post daar!

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1