Black Thorn op WinXP

Pagina: 1
Acties:

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Doet het dus niet bij mij, het spel installeert normaal, maar zodra ik hem wil starten lijkt het alsof hij de cd-rom blijft lezen...ook de compatabiliteits vinkjes doen hun werk niet.
XP is niet ondersteund las ik in de readme, maar is er geen andere uitweg? Heb de search en google gebruikt btw.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Black Thorn (ik neem trouwens aan dat je het over Rogue Spear: Black Thorn hebt, en niet over Black Thorne, van Blizzard, uit '92 ofzo :P) gebruikt de Rogue Spear Engine en die is alweer wat jaartjes oud. Het verbaast me dan ook niets dat XP niet ondersteund wordt.

Het enige wat je kan proberen is om een patch te downloaden van de site van Red Storm, ik zal even voor je kijken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Klik

Trouwens, er staat niet bij dat XP support is toegevoegd. Tenminste, niet bij deze patch (2.61). Dan zou het in de version history moeten staan, maar die staat er niet bij.

Probeer het maar, en als het niet werkt, dan heb je pech, vrees ik.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 02:07 schreef Captain Pervert het volgende:
Klik

Trouwens, er staat niet bij dat XP support is toegevoegd. Tenminste, niet bij deze patch (2.61). Dan zou het in de version history moeten staan, maar die staat er niet bij.

Probeer het maar, en als het niet werkt, dan heb je pech, vrees ik.
Bedankt, ik probeer hem nu te downloaden!
En ja de engine is oud, maar RS werkt WEL, Covert Ops ook, Urban ops NIET, en de oude Rainbow Six delen soms wel soms niet, haha. Maar probeer het zo wel anders moet ik manieren gaan bedenken om een multiboot te maken onder dat ik eerst 98 moet hebben en daarna XP.

:D

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59
Hmmz, heb dat spel hier ook es gehad, wel een rip, maar ok
Werkte hier goed onder XP Pro, vond er alleen weinig aan

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Dat is nu juist het gekke met WinXP. Op sommige systemen met ongeveer dezelfde configuratie draaien spellen wel, en soms weer niet..
Pagina: 1