Zijn dat niet die krengen van Brunssum.net? (Wat valt daar aan te tweaken... 5KB/s naar 7KB/s
Forget your fears...
...and want to know more...
ga zowiezo van de week dat Eprom ff bekijken wat voor leuks daar in zit ( schema vant kabeltje hebk ik al nu nog maken ) 16kb/s up zuigt
upload en download enzo wordt bij hun geregeld, daar kan je met je kabelmodem niets aan veranderen.Op zaterdag 20 april 2002 01:12 schreef Dannyke het volgende:
neej k mag blij zijn met mijn @home lijn maar t idee om te tweaken is en blijft er
ga zowiezo van de week dat Eprom ff bekijken wat voor leuks daar in zit ( schema vant kabeltje hebk ik al nu nog maken ) 16kb/s up zuigtk wil 2.56mbit ( max van dat ding )
aj jammer
wrom moeten die dingen dan altijd weer nieuwe bios ophalen van de server? lijkt me dan toch dat die dingen dat voorgeschoteld krijgen en ff opslaan
Waarom? Om gekloot door gebruikers te voorkomenOp zaterdag 20 april 2002 01:15 schreef Dannyke het volgende:
aj jammerwrom moeten die dingen dan altijd weer nieuwe bios ophalen van de server? lijkt me dan toch dat die dingen dat voorgeschoteld krijgen en ff opslaan
hm ja 
wie kloot er nou niet ?
scooter/brommers voer je op
adsl users tweaken hun Alcatel modems
wrom zouden wij kabelaars dan niet ff onze com21 kennen verbouwen
*en nu ga ik pitten*
wie kloot er nou niet ?
scooter/brommers voer je op
adsl users tweaken hun Alcatel modems
wrom zouden wij kabelaars dan niet ff onze com21 kennen verbouwen
*en nu ga ik pitten*
Deze topics zijn dus verboden indien je wilt tweaken om de snelheidsbeperkingen van je provider te omzeilen.
Daarnaast kun je het Com21-modem niet 'tweaken', er wordt al jaren naar gevraagd en nog nooit is er iemand geweest die kon bewijzen dat het 'm gelukt was...
Daarnaast kun je het Com21-modem niet 'tweaken', er wordt al jaren naar gevraagd en nog nooit is er iemand geweest die kon bewijzen dat het 'm gelukt was...
Doen die ADSLers toch ook ?Op zaterdag 20 april 2002 02:06 schreef Brian Dickens het volgende:
Deze topics zijn dus verboden indien je wilt tweaken om de snelheidsbeperkingen van je provider te omzeilen.
tja proberen ist waard lijkt me tochDaarnaast kun je het Com21-modem niet 'tweaken', er wordt al jaren naar gevraagd en nog nooit is er iemand geweest die kon bewijzen dat het 'm gelukt was...
Met de tweaks van de ADSL-modems kun je je modem ombouwen tot router, maar aangezien de snelheid bij ADSL en kabel op de servers van de aanbieder wordt geregeld, kun je dat dus niet veranderen...Op zaterdag 20 april 2002 10:35 schreef Dannyke het volgende:
[..]
Doen die ADSLers toch ook ?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
hm ja k heb intussen al een data kabeltje gemaakt en ff in de settings zitten kijken ( nix veranderd )
Jammer da'k hier in Geleen op MXStream en niet op de kabelaar (want die hebben we nietOp zaterdag 20 april 2002 15:04 schreef LAN het volgende:
Deze modems kun je niet opvoeren. Punt.
Forget your fears...
...and want to know more...
De cap zit dus niet op de modem... Dus je moet gaan inbreken bij je provider wil je je upstream verhogen...Op zaterdag 20 april 2002 15:49 schreef Aetje het volgende:
[..]
Jammer da'k hier in Geleen op MXStream en niet op de kabelaar (want die hebben we niet) zit, 'k wil dat best zelf wel eens proberen. Als de cap in de modem zit issie altijd wel een beetje op te voeren... Zij het zelfs hardwarematig (ja, met de soldeerbout
)
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Goh nog wat wijzer geworden behalve dat je weer een x aantal minuten van je tijd hebt verneukt aan iets vrij nutteloosOp zaterdag 20 april 2002 13:34 schreef Dannyke het volgende:
hm ja k heb intussen al een data kabeltje gemaakt en ff in de settings zitten kijken ( nix veranderd )
ik heb wel een com21 kabelmodem voor je te koop hoorOp zaterdag 20 april 2002 17:54 schreef Dannyke het volgende:
kabel modems huur je![]()
dast probleem ff
...
ow? waar koop je die dingen ? 
en wat kosten ze ?
volgens mij zo`n 1500 euro ofzo niet ?
Weetje wat wel schijn te werken ? moet je 3 subnetten kruisen ofzo
en wat kosten ze ?
als je interesse hebt mail dan maar ff
[email verwijderd]
[email verwijderd]
[ Voor 24% gewijzigd door Rav op 12-10-2023 18:09 ]
...
Zo'n com21 kost zo'n slordige Fl799,- pieken bij @homeOp zaterdag 20 april 2002 21:00 schreef Dannyke het volgende:
en wat kosten ze ?
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
En in dat menuutje van een Com21 hebben al veel meer mensen gezeten... daar valt niet veel te tweaken, iig niet aan je snelheid. Die wordt vanuit @Home geregeld, niet door je modem...
Ik heb er ook nog wel een liggenOp zaterdag 20 april 2002 21:00 schreef Dannyke het volgende:
en wat kosten ze ?
TEAB
Pagina: 1