Wingman Precision Gamepad probs win2k

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
In win2k wil ik die wingman precision gamepad installeren. Dat wil die niet , niet met de normale drivers (auto detectie van win2k) nog met een gamepad met 6 knoppen. Als gamepad met 4 knoppen doet ie het wel , maar das zo zonde van die 2 knoppen he..... Iemand enig id? Ik heb de search al gebruikt en ook www.logitech.com bood geen oplossing.

Raku

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Kun je dan niet gewoon de Logitech drivers gebruiken?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:30

Fuelke

Forza Ferrari

6 knoppen? Die staan er misschien wel op, maar twee ervan kan je idd niet gebruiken. Dat zie je ook aan de naam: A & A' + B & B'. In sommige games doet A het niet, maar A' dan weer niet, in andere doet A' het en A niet (analoog voor B & B')
Dus hou je idd vier knoppen over naast de D-pad: 2 uit dat groepje van vier rechts en de twee achteraan. Zo bedoel je het toch hé?
Mocht iemand toch een tip weten zodat A' en B' het toch doen, graag :) maar denk niet dat het kan.

Heb je het BTW over de USB version of de gamepoort versie. (zag net op de site van Logitech dat de USB versie bestaat) Als jij zo ook niet geprogrammeerd krijgt dan maken ze wel erg mislijdende reclame.
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov2220.gif

* Fuelke heeft BTW de Precision met de gameport aansluiting en dat onder Win 98.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
gameport versie... maar nu is het duidelijk. DIng is ook niet van mij , maar van een kameraad. Maar thnx....

Raku