Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Verwijderd
ik merk er totaal niets van als mijn andere pc een file staat binnen te trekken op full speed.
dan word kabel of zelfs schotel toch veel interessanter???
of twee lijnen met twinner? isdn?
Ze hebben kabel.Op zaterdag 20 april 2002 10:46 schreef OliverBB het volgende:
als jullie allebei zoveel online zijn,...
dan word kabel of zelfs schotel toch veel interessanter???
of twee lijnen met twinner? isdn?
Kan wel gebruik de search even
Verwijderd
Ze hebben ADSL bedoel je.Op zaterdag 20 april 2002 10:47 schreef peterzwet het volgende:
[..]
Ze hebben kabel.
Kan wel gebruik de search even
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Humm. Ik heb dit gevonden voor QoSOp zaterdag 20 april 2002 11:01 schreef Duracell het volgende:
Als ik mij niet vergis zit er al QoS ingebouwd in win2k (kijk maar bij services), hoe je die moet instellen weet ik niet.
Hij werkt dus alleen voor QoS-aware stuff. Ik zoek iets voor de totale systeem.QoS RSVP
This feature provides network signaling and local traffic control setup functionality for QoS-aware programs & control applets. A home user can set this to Manual.
mmm ik heb er een gewoon hubje tussen zitten (kabel, 2 ip-adressen)en ik merk er echt nix van als de andere pc aan het downloaden is ofzo.Op zaterdag 20 april 2002 10:53 schreef 1Nismo1 het volgende:
Ze hebben ADSL bedoel je.
Volgens mij merk je er echt wat van als de andere pc de VOLLEDIGE bandbreedte gebruikt.Op zaterdag 20 april 2002 12:36 schreef OliverBB het volgende:
[..]
mmm ik heb er een gewoon hubje tussen zitten (kabel, 2 ip-adressen)en ik merk er echt nix van als de andere pc aan het downloaden is ofzo.
Verwijderd
is het een cowboy? (heeft hij er verstand van?)
ik bedoel mag het proggie zichtbaar voor hem zijn?, in de task-list bijvoorbeeld?
of op de taakbalk?
nha ik hoor het wel ga ondertussen wel ff voor je opzoek.
en als je uit de nieuwsgroepen download is newspro een uitvinding voor jou (www.usenetopia.com)
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Mijn vader downloadt erg vaak van http of ftp.
Alleen vergeet ie altijd / of weet niet hoe je snelheid kan beperken (ftp s dan makkelijk, maar http lukt me niet), daarom is een centraal programma het beste.
Maar dank je wel MM_zork
Verwijderd
En beperk daarin zijn max download snelheid en aantal gelijktijdige downloads.
Als een andere pc met 300k/sec zit te downloaden, en op mijn pc zet ik ook een download aan, dan gaan ze vervolgens allebei met 150k/sec per stuk door.Op zaterdag 20 april 2002 12:36 schreef OliverBB het volgende:
mmm ik heb er een gewoon hubje tussen zitten (kabel, 2 ip-adressen)en ik merk er echt nix van als de andere pc aan het downloaden is ofzo.
Ik zou het raar vinden als de pc van je pa prioriteit heeft over de jouwe (of andersom).
Siditamentis astuentis pactum.
Dat kan. Maar hoe doe je dat met HTTP downloads? Of als je 3 ftp clients aan hebt staan (waarom ie dat doet, weet ik nietOp maandag 22 april 2002 10:50 schreef MartijnO het volgende:
zoals hierboven ook al staat... zet een download manager op zijn pc, zoals reget, getright etc
En beperk daarin zijn max download snelheid en aantal gelijktijdige downloads.
Ja. Maar kan je dan nog normaal spelen, of een beetje online spelen? Want ik krijg dan pings van 2000-3000 en timeouts overal. Of doet ie het (bij jou, op de kabel), wel alles mooi??Op maandag 22 april 2002 10:51 schreef Varienaja het volgende:
Als een andere pc met 300k/sec zit te downloaden, en op mijn pc zet ik ook een download aan, dan gaan ze vervolgens allebei met 150k/sec per stuk door.
Ik zou het raar vinden als de pc van je pa prioriteit heeft over de jouwe (of andersom).
Edit: layout was verneukt door de beta opera op solaris