Ik heb nou sinds gisteren windows2000 erop staan, maar als ik half-life opstart, dan ligt het beeld een centimeter of 3 buiten beeld. Ligt dit aan de drivers ofzo? Ik heb al 5.13 6.18 en 3.81 geprobeerd. Welke kan ik het best gebruiken?
Hmm, waarom heb ik nou UT en win2000 staan in de titel? Anyway, weet iemand hoe ik dit verhelp?
Hmm, dat werkt inderdaad. Vaag zeg.
In ieder geval, bedankt.
In ieder geval, bedankt.
Pas op mocht je de nieuwe netwerk engine van Valve gaan gebruiken (wordt gebruik voor Counterstrike en waarschijnlijk ook voor de andere mods, zelfs als je ze over internet speelt). Deze engine is heel erg buggy/slecht en w2k geeft dan ook naar een paar minuten een netsend error. Dit probleem is erkend door Valve en zal bij de volgende patch verholpen zijn.
Pas dus op met het spelen van netwerk games onder w2k of internet games.
Pas dus op met het spelen van netwerk games onder w2k of internet games.
Dat HL het doet joh! bij mij echt niet onder w2k
UT doet het wel prima.
UT doet het wel prima.
Dat scherm zit zo, je monitor heeft voor elke resolutie andere settings... en die moet je dus allemaal even goed zetteen.. Je speelt je Unreal nu eenmaal niet bij 1280x1024... Mon springt naar andere re, (hoort leuke klik ergens binnenin)...
zodoende.
zodoende.
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
Hmm, maar ik speel UT onder dezelfde resolutie, en die deed het wel meteen goed.
Ligt het misschien aan de kleurdiepte? UT is 32bit en HL is 16bit?
Ligt het misschien aan de kleurdiepte? UT is 32bit en HL is 16bit?
Dr_Frickin_Evil, hoe heb je in vredesnaam HL op Win2K aan de praat gekregen? Bij mij gaat HL meteen zeggen, dat hij minstens SP3 nodig heeft.
Errug irri, want volgens mij is Win2K nog maar bij SP1. HL ziet echter alleen maar NT bij mij en denkt dus dat het NT 4.0 is en wil dus dat verd*mde SP3 hebben... 
Nou ja gelukkig dual boot met ME
Nou ja gelukkig dual boot met ME
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik heb niks speciaals gedaan, wel heb ik m nu tot versie 1.1.0.1 gepatched. Voor de rest deed ie het meteen.
FoolZero: daar had ik ook last van. De een of andere patch verhelpt het...
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Pagina: 1