[ramp] laptop gevallen scherm dood

Pagina: 1
Acties:

• y2kbug
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2022
ik heb dus een toshiba satellite pro 4600 met een 14,1" scherm en ben dus zo klunzig geweest het ding met tas en al vliegles te geven }:O :'( |:(
nou is dus m'n hele scherm gebarsten de ene helft geeft nog soort van grijs beeld en de andere is helemaal zwart met hierendaar een gekleurd vlak
ik denk dat de floppydrive ook gesloopt is want er passen geen flops meer is
ik wil em dus gaan later repareren want de rest funcitoneert nog normaal op een extern scherm
maar heeft iemand van jullie hier enig idee wat dat gaat kosten??
dan kan ik kijken of ik het het waard vind want voor 800-900 euro kan ik wel weer iets vergelijkbaars opduikellen
en een opgelapte machine is altijd nog minder als een goeie

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als je een tweede-handsje kan krijgen voor dezelfde prijs als dat je 'm kan laten repareren zou ik zeker voor de 2ehands gaan! (Heb je er twee :) )

T.net gallery | V&A ads

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bekend is dat de reparatie van een TFT scherm in de meeste gevallen duurder kost als de laptop zelf. Een 14,1" scherm met een barst is best ernstig dus reken er maar op dat je echt wel je bankrekening zal moeten gaan plunderen.

Zoals hierboven al staat is het waarschijnlijk beter voor je om een 2e hands/nieuwe andere laptop te kopen aangezien de reparatie toch zowat de prijs is van de laptop zelf (in sommige gevallen is de reparatie duurder).

Verwijderd

Als je helemaal geluk hebt vind je er een van hetzelfde merk waarvon het mobo bijvoorbeeld kaduuk is.. kun je het scherm mooi overzetten :)

Misschien een advertentie op een site als marktplaats ofzo :)

• y2kbug
Op vrijdag 19 april 2002 23:56 schreef mmmuttley het volgende:
Als je helemaal geluk hebt vind je er een van hetzelfde merk waarvon het mobo bijvoorbeeld kaduuk is.. kun je het scherm mooi overzetten :)

Misschien een advertentie op een site als marktplaats ofzo :)
ik vind het om eerlijk te zijn een beetje een eng idee om met het scherm van zo'n ding te gaan klooien
maar dan moet ik ook een andere flop hebben en met een beetje pech zijn er nog meer beschadingen :'(

ik heb net ff gekeken op www.2dehands.nl en daar kan ik vergelijkbaar of beter voor rond de 800 euro krijgen
dus ik denk dat ik voor die optie ga dan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik zou zeggen, gebruik dit systeem om te modden en koop een andere notebook.
ooit eens voor een 386 notebook wezen kijken voor een nieuw scherm. Daar kon je 2 notebooks van kopen ongeveer.

• Aphelion
  • Laatst online: 19-07 19:19
ik wil die oude laptop wel hebben ..

Als de video uit dus gewoon goed werkt kan ik hem wel gebruiken als ik bijv. weer iemands computer moet gaan reparen om zo al die software e.d bij me te hebben ofzo :)

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

je kunt vast nog wel iets vangen voor je oude laptop, men is daar nogal in geinteresseerd omdat het wel vaker voorkomt dat iemand zijn laptoppie sloopt ;)
Maar ik zou idd geen reparatie laten doen, kost je een
fortuin

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
ik heb ook zoiets aan de hand gehad. Ik had nog een identieke laptop gevonden en toen heb ik gewoon het ene scherm op het andere gezet en alles deed het weer perfect :) Dit was wel maar een 486 laptop, inmiddels heb ik een Celly@1Ghz

• y2kbug
ik zal hier dan ff de exacte specificaties geven voor eventueel geinterresseerden
cel 700
128mb intern
10 gig hd
16mb trident cyberblade xp 3d kaartje
dvd rom
10/100mbit netwerk
56k modem
floppydrive is gaar door de val
het 14,1" tft ook

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 17:35 schreef y2kbug het volgende:
ik zal hier dan ff de exacte specificaties geven voor eventueel geinterresseerden
cel 700
128mb intern
10 gig hd
dvd rom
10/100mbit netwerk
56k modem
het 14,1" tft ook
ik denk dat jet het beste een andere kaalgeplukte laptop kan kopen en dan allerlei onderdelen overzetten zoals dvd speler enzo

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 09:21
cel 700 Cel 1 gig
128mb intern
10 gig hd 15 Gig hd
dvd rom
10/100mbit netwerk
56k modem
het 14,1" tft ook