Hele thread zien bij reply: Wanneer ???

Pagina: 1
Acties:

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44
Wanneer word die optie nou eens toegevoegd ?? Het was al gezegt bij de release van het PHP forum maar er is nog steeds niks aan gedaan :(

Correct me if I'm wrong.....

Ik ben toch malle pietje niet!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Het duurde ongeveer 1,5 maand om het design te veranderren van FOK naar GOT (dus alleen het uiterlijk) dus reken uit hoe lang dit dan wel niet moet duren!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
pffffffffff

het gaat hier verdomme om 1 query en een while() dingetje....5 min werk, inclusief uploaden....

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik snap het ook niet, ze maken zichzelf op die manier belachelijk (ze willen het aan meer sites verkopen dit forum). Maar ze zullen er wel een verklaring voor hebben neem ik aan, want het is inderdaad maar 10 minuutjes werk lijkt me, is niet al teveel.

• RvdH
  • Laatst online: 18-02 21:29

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Arjen is er mee bezig, het zit er denk ik bij de volgende forum-update wel in.

Verwijderd

Laten we het hopen, ik vind dit erg irritant.

Die knoppen moeten ook nog ff worden omgedraaid trouwens.

Eerst verstuur en dan bekijk bericht.

Ik klik altijd op de verkeerde :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Er zijn meer requests, check daarvoor de requests-topic.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Afbeeldingslocatie: http://athena.webmagix.net/~arjen/threadbyreply.gif

• Kees
  • Laatst online: 18-02 12:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Arjen, mooi :)

trouwens, nogmaals de opmerking: als je scriptjes wil bannen mogen tekens als ? en & er ook niet in voorkomen ;)

maar het reply venster ziet er goed uit :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 18:21 schreef Kees het volgende:
Arjen, mooi :)

trouwens, nogmaals de opmerking: als je scriptjes wil bannen mogen tekens als ? en & er ook niet in voorkomen ;)

maar het reply venster ziet er goed uit :)[/quote]Ik weet dat ik scripts niet compleet kan verbannen op de manier waarop de userpics nu werken (ook als ik ? en & niet toelaat..), vandaar dat ik bezig ben met een uploadfunctie voor de plaatjes.

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 18:13 schreef Arjen het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://athena.webmagix.net/~arjen/threadbyreply.gif[/quote]koel :D ff nalezen is erg handig ja, vooral als je meerdere mensen wilt quoten e.d.

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
hmm, bij mij doet ie het niet :(
Is die optie weer uitgezet ofzo?

• Tom
  • Niet online

Tom

hij zit er bij de volgende update in

• Ritchie
  • Laatst online: 18-02 17:47
Draai dan meteen de knoppen Bekijk en Verstuur om pls.

- NAC Breda -

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 20:27 schreef ThunderStorm het volgende:
hmm, bij mij doet ie het niet :(
Is die optie weer uitgezet ofzo?[/quote]Wat denk wel niet? :) Dis een test versie die Arjen ergens anders (test-)draait, voordattie hier public gaat. Hence de lege adresbalk. ;)

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 21:24 schreef Tuinhark het volgende:
Hence de lege adresbalk. ;)[/quote]Mooi issie hé? :P

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44
Thx Arjen :)

En wanneer zou ik de update mogen verwachten ?

Ik ben toch malle pietje niet!

• Hans
  • Niet online
Is het niet een beetje paranoid dat de mogelijkheid tot het draaien van scripts achter je icon nu weggenomen wordt? Erg jammer, ik vind die van Kees bijvoorbeeld erg koel, en die random scriptjes (heb ik zelf ook :)) zijn ook wel lachen.

Als dat nou echt om het 'loggen' gaat, dan slaat dat dus nergens op, want je kan op heel veel andere manieren loggen als je dat echt zou willen, bijv door in je posting wat HTML te verwerken met een IMG SRC naar een scriptje. Loggen kan je toch niet voorkomen, en dan nog, wat kan je nou loggen? Die gegevens die je kan krijgen zijn ook zo lekker relevant he! wow, ik heb iemand referer en z'n IP adres, Woohoo! :?

Ik denk dat je dan beter iets in kan bouwen dat voorkomt dat mensen hun hele DivX collectie in hun icoon gaan bouwen (ik heb icons gezien van +100 Kb) dan dat je gaat zitten mutsen over scriptjes!

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 11:22 schreef Hans het volgende:
Is het niet een beetje paranoid dat de mogelijkheid tot het draaien van scripts achter je icon nu weggenomen wordt? Erg jammer, ik vind die van Kees bijvoorbeeld erg koel, en die random scriptjes (heb ik zelf ook :)) zijn ook wel lachen.

Als dat nou echt om het 'loggen' gaat, dan slaat dat dus nergens op, want je kan op heel veel andere manieren loggen als je dat echt zou willen, bijv door in je posting wat HTML te verwerken met een IMG SRC naar een scriptje. Loggen kan je toch niet voorkomen, en dan nog, wat kan je nou loggen? Die gegevens die je kan krijgen zijn ook zo lekker relevant he! wow, ik heb iemand referer en z'n IP adres, Woohoo! :?

Ik denk dat je dan beter iets in kan bouwen dat voorkomt dat mensen hun hele DivX collectie in hun icoon gaan bouwen (ik heb icons gezien van +100 Kb) dan dat je gaat zitten mutsen over scriptjes![/quote]yeah ben ik het wel mee eens. Of jullie moeten zorgen dat je zelf meerdere pics kunt uploaden en dat die dan random erop komen. Random roelt :)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
* Config agrees with Tom en Hans

het is idd paranoid om dat te verbieden...het heeft ook totaal geen nut. Als je niet gelogd wilt worden ofzo pleur je ze toch gewoon uit net als ik :).

En over die divx collectie (:D:D): in php kan je ook gewoon sjekken hoe groot een plaatje is (bytes) dus kan je daar ook een maximum aan zetten die je gewoon in je profile mikt. 15 min werk voor Arjan. (dacht ik zo)

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 16:14 schreef Tom het volgende:
Ik snap het ook niet, ze maken zichzelf op die manier belachelijk (ze willen het aan meer sites verkopen dit forum). Maar ze zullen er wel een verklaring voor hebben neem ik aan, want het is inderdaad maar 10 minuutjes werk lijkt me, is niet al teveel.[/quote]Zoals je hebt gezien is het ook al lang af. Als je een forum aan meerdere mensen wilt gaan verkopen, werk je meestal in versies. Dus niet ff wat bouwen en erbij zetten, maar een aantal features verzamelen en deze in 1 versie verwerken. Bij de volgende update heb je dus weer meer opties of zijn er een aantal verbeteringen doorgevoerd.

Ik vroeg me trouwens af hoe Config die filesizetjek in gedachten had bij de userpics op dit moment...

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 12:31 schreef Config het volgende:
En over die divx collectie (:D:D): in php kan je ook gewoon sjekken hoe groot een plaatje is (bytes) dus kan je daar ook een maximum aan zetten die je gewoon in je profile mikt. 15 min werk voor Arjan. (dacht ik zo)[/quote]Je bedoelt dat ik het mbv een url opgegeven plaatje ga controleren op filesize? En als iemand er 5 min. later het plaatje vervangt voor een qua bestandsgrootte groter exemplaar? Das gewoon geen waterdicht systeem dus, imageupload is de beste oplossing. De mogelijkheid om meerdere plaatjes per user te uploaden is een leuk idee, maar zal er zeker niet meteen inzitten.

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 september 2000 11:22 schreef Hans het volgende:
Is het niet een beetje paranoid dat de mogelijkheid tot het draaien van scripts achter je icon nu weggenomen wordt?

Die gegevens die je kan krijgen zijn ook zo lekker relevant he! wow, ik heb iemand referer en z'n IP adres, Woohoo! :?[/quote]Tja, (helaas) denkt niet iedereen er zo over. Ik vind een uploadfunctie wel een mooie oplossing. Je moet de 'privacy' van gebruikers toch serieus nemen. Over die andere mogelijkheden om ip/referer/browser te loggen: ik sluit niet uit dat daar in de toekomst ook maatregelen tegen worden genomen.

• havana
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Is het niet een beetje paranoid [/quote]Het is niet paranoid, het is android (voor de Radiohead kenners ;) )

DIT IS MIJN WEBSITE

• havana
Zou trouwens graag zien dat de optie per user instelbaar is (ja/nee), want sommige modemers hebben er wellicht geen behoefte aan?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ja ach.. en sommigen noemen het paranoid android.. :P

De optie van het wel/niet laten zien bij het reageren zit er ook al ingebouwd. Dit kun je gewoon bij je prefs instellen.

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat denk wel niet? Dis een test versie die Arjen ergens anders (test-)draait, voordattie hier public gaat. Hence de lege adresbalk. [/quote]ok stom stom stom van mij |:(
Pagina: 1