zoo waaaHHH dit wil ik ff kwijt!

Pagina: 1
Acties:

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Ik heb net een Marmitek video 30 transmitter/receiver gekocht en dit moet ik ff kwijt:Waanzinnig zend audio/video van m'n computer met dvd speler naar mijn tv drie kamers verderop door deuren en muren, errug rielekst, en dus ook terug van video naar computer en van stereoset naar computer ( kan ik eindelijk minidisc recordings overzetten op cd, zonder dat hele setje naar mijn kamer te hoeven sleuren!)...
in ieder geval aanbevolen dus! :D

aAarGhh

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Graag wat meer info.
Prijs?
Kwaliteitsverlies?
Hoe werkt het?
Link?

Verwijderd

komen ze mij volgende week ook brengen.Al geweest, maar kwam er niet uit. maar mij is gezegd dat je alleen met de 2 tv op een ander kanaal(via videokanaal( kan kijken. Een 3e etc moet naar hetzelfde kanaal kijken als die 2e tv. Klopt toch?
Alleen jammer dat je met van die gekke draden zit die op het display vd videorecorder en evt. canal+ moet geplakt worden. esthetisch is het niet.

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Ik heb er 299 voor betaald bij Correct in R'dam. Ik zie geen merkbaar kwaliteitsverlies, behalve als je door de straal heenloopt, dan kun je een streep door het scherm krijgen.(maar ja, je loopt tijdens een film niet door de kamer , ik niet in ieder geval.)Ik snap niet helemaal wat ellen bedoelt. de draden(audio en video) komen uit het apparaatje en gaan in een scartconverter achterin je tv, dus als je die draden netjes wegwerkt zie je ze niet.En vanuit mijn computer komt er een tulp van m'n video uit en een stereokabel uit m'n geluidskaart die in de transmitter gaan, heel simpel. Er zitten inderdaad draadjes bij de transmitter, en die zijn ervoor om de afstandsbediening op afstand ook te laten werken! Bijv. een video die in een andere ruimte staat. Hij bevalt prima! Binnenkort ga ik de Audio testen door een oude LP op de computer op te nemen via dit systeem... Voor de volledigheid wil ik wel verslag uitbrengen van de geluidskwaliteit..

aAarGhh

Verwijderd

Ellen heeft het over de AB, denk ik.

Verwijderd

AB ???
Dat ken ik niet. Maar ze hebben zo'n Marmitek 30 gerpobeerd te installeren bij mij maar gign niet. Zei achteraf dat hij kapot is!?? Komt nu morgen terug. Hij plakte
iets aan de voorkant van de display van de canal+ en van de videorecorder. Moest zei hij. Precies het punt waar de afstandsbediening op reageert?
Ik begrijp er niets van, maar het zal wel zijn.
Wat is nu AB???

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Afstands Bediening ?

het leven zonder afkortingen is veels te makkelijk

menner lichtjaren

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 september 2000 19:09 schreef ellen het volgende:
AB ???
Dat ken ik niet. Maar ze hebben zo'n Marmitek 30 gerpobeerd te installeren bij mij maar gign niet. Zei achteraf dat hij kapot is!?? Komt nu morgen terug. Hij plakte
iets aan de voorkant van de display van de canal+ en van de videorecorder. Moest zei hij. Precies het punt waar de afstandsbediening op reageert?
Ik begrijp er niets van, maar het zal wel zijn.
Wat is nu AB???[/quote]Ja wat zal AB nu zijn ?
Wat dacht je van afstandsbediening !
Niet lullig bedoelt hoor, maar ik kan er wel om lachen.

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:18

iGadget

Wowsers!

Mjah leuk, maar ik begrijp dat het audio en video analoog verstuurd worden... mooi kut dus als je Dolby Digital / DTS wil hebben. En CD'tjes naar MD zetten kan nu natuurlijk ook niet digitaal. Beetje peppie oplossing IMHO. Magoed, voor 300 piek mag je niet zeiken natuurlijk...

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

AB , Ja ,nu weet ik het wel. Ik moest toch ook wel lachen :) toen ik het las. En toch echt dat ik het voor het eerst hoorde.
Waar gaan we naar toe.....? Een en al afkortingen in het leven. Lekker korte gesprekken worden het.
Pagina: 1