Dit heb ik nog nooit gehad. oud Comprak computertje een 166 van me pa's werk. Ze hadden win95 er opnieuw opgeprobeerd te zetten. Nou dat ging dus mis mooi blauw scherm bij het booten. Dus ik dacht hier met dat ding ik gooi win 95 er wel ff op. HD eruit gesloopt en in een andere PC gestopt ivm die comprak geen cd-rom heeft. HD geformateerd. Win95 en office 97 bestanden erop gegooit en weer terug gezet in de comprak.
Jumpertje ook netjes terug gezet zoals die stond (netjes een streepje gezet waar die zet). Win 95 stond er ook zo weer op ff floppy eruit en rebooten. En ja hoor geen systeem diskette geplaatst. Sorry? Je moet van de HD booten.
Maar goed dat ging dus niet systeem disk erin en ja hoor win 95 en alle installatie zooi staat er goed op.
fdisk /mbr uitgevoerd maar booten ho maar.
met fdisk alle partities verwijdert, rebooten partitie aanmaken en format c:. Maar nog wilt die niet booten behalve van een floppy dan.
Iemand een suggestie wat dit kan zijn? ik heb alles toch terug gezet als het was. En toch wilt ie niet booten. Ik snap er ff geen fuck meer van.
BVD
Jumpertje ook netjes terug gezet zoals die stond (netjes een streepje gezet waar die zet). Win 95 stond er ook zo weer op ff floppy eruit en rebooten. En ja hoor geen systeem diskette geplaatst. Sorry? Je moet van de HD booten.
fdisk /mbr uitgevoerd maar booten ho maar.
met fdisk alle partities verwijdert, rebooten partitie aanmaken en format c:. Maar nog wilt die niet booten behalve van een floppy dan.
Iemand een suggestie wat dit kan zijn? ik heb alles toch terug gezet als het was. En toch wilt ie niet booten. Ik snap er ff geen fuck meer van.
BVD