Toon posts:

Pc gaat spontaan uit :( snik snik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De pc gaat spontaan uit en als ik hem dan weer wil aanzetten lukt het niet. Ik hoor de cooler draaien en de voeding maar de hardeschijven doen niks en gaat dan weer uit. De volgende dag of iets later kan ik hem gewoon weer aanzetten en afwachten tot hij weer hetzelfde doet... Is heel leuk als je een spannend potje unreal aan het spelen bent :'(
geprobeerd:
Voeding vervangen naar een 300W Aopen
Ander stopcontact aangesloten
Alles eruit en alleen met vidcard,mobo en hdtje opstarten.
Proccesor en videokaart Cooler schoongemaakt omdat hij misschien te heet werd?:?
ProccessorCooler vervangen
andere videokaart erin gehad...

Iemand nog een suggestie?

Verwijderd

mobo kapot..welk mobo heb je ?

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

wordt je CPU misschien iets te heet?

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Verwijderd

wat zijn je specs ?

Verwijderd

[hier stond rotzooi]

Verwijderd

Busje met freeze (koelspray0 kopen en dan bepaalde delen koelen en kijken wanneer hij het weer doet wanneer hij weer eens kuren heeft. Maar pas wel op dat je niet de spray vochtig op je mobo of onderdelen spuit want misschien geleid het he.

Maar je kan ook omgekeerd werken zoals met een fohn, alleen zodra de storing erin zit moet je weer wachten tot de storing eruit is wanneer je weer verder kan testen.

OF het werkt kan ik in jouw geval niet zeggen, maar bij sommige printje kan je componenten die te warm worden zo opsoren, misschien bij jou ook.

• vanderwal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:33

vanderwal

mathafackuh!!!

Klinkt als een mobo probleem, je zou je hardware eens door de lokale computerboer kunnen laten testen, die heeft wel onderdelen om mee te testen, dan weet je het zeker of je moet zelf nog wat onderdelen hebben liggen om te testen.

iig succes gast

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits

Pagina: 1