Even wat foto's van de LAN die nu gaande is in Lonneker(Enschede)

Sorry voor de fanta, maar er moet nog gereden worden
Sorry voor de fanta, maar er moet nog gereden worden
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
There is no magic.
Verwijderd
Waar wij zitten is geen i-net aansluiten. Ja super brakke 56k verbinding die de helft vd tijd plat ligt. Soms niet eens genoeg om nog ff een crackje binnen te halen.Op vrijdag 19 april 2002 23:19 schreef pcvanvliet het volgende:
kun je ook nog altijd met z'n allen online spelen
There is no magic.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Op het moment eigenlijk alleen nog maar MOHAAOp vrijdag 19 april 2002 23:39 schreef HavocChamp het volgende:
welke spellen spelen jullie?
There is no magic.
Verwijderd
doe niet zo gemeen ze hebben heus niet allemaal een blouse of een streepjestrui aanOp zaterdag 20 april 2002 09:13 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Jezus wat een kakkerbende daar zeg. Moeten ze niet golfen?
.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Verwijderd
we hadden eerst ook een klein lan (5 mensen ofzo) en toen gingen we Red Alert2:Yuri revenge spelenOp zaterdag 20 april 2002 10:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
red alert 2 is ook kickuh!

Verwijderd
Mik...Op zaterdag 20 april 2002 12:17 schreef pcvanvliet het volgende:
punt1: Die tafel is goor, daarom gebruik ik een muismat!
punt2: mijn vrienden afzeiken op kleding, uiterlijk en dergelijke vind ik helemaal lame!
DUS WAT MIJ BETREF MAAR HIER EEN GROOT SLOT OP !
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
what's that supposed to mean?Op zaterdag 20 april 2002 12:21 schreef Kakarot het volgende:
[..]
Mik...
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq