Toon posts:

INGEWIKKELT? Internet > via netwerk 2pc's 2modems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mischien een ingewikkelde vraag.

Ik beschik nu over 2pc's
deze pc's zitten via een crossoverkabel aanelkaar geknoopt.
Het netwerk werkt prima!

De bedoeling is de modem aan elkaar knopen!
=======================================
Een voorbeeld

Mijn buurman zet zijn PC aan die gekoppelt is aan mijn PC via dat crossoverkabeltje waar ik het net over had dus!
Hij belt gezellig in met zijn eigen 56k6 modem. En gaat interrenetten

Nu kom ik 1 uur later binne ga achter me bureau zitte zet me PC aan Ga inbelle met mijn 33k6 modem. En ga internetten.

--->>>=DE HOOFD Vraag=<<<---

Mijn bedoeling wat dus ik graag wil!

De modems blijven gewoon staan waar ze nu staan dus gewoon de 33k6 modem in mijn huis en de 56k6 van me buurman in het huis van mijn buurman.

> Is er een mogelijkheid om de 56k6 modem en de 33k6 modem tegelijk te gebruiken als bijde pc aanstaan?

Dus als me buurman effe zit te Chatte gebruikt hij noppis bandbreete (bij wijze van spreken) dan kan ik dus downloade met 3,4+5,6 = 9kb per sec!!!!

Dit ziet er natuulijk GEWELDIG uit!
Ik zou eventueel heel de straat via een hub met elkaar verbinde! dat ik opeens in spits uur 50kb per sec haal!!!!!!!!!

Nu hoop ik dat een van jullie die deze lap tekst heeft gelezen mij kan helpen?

Bij voorbaad dank!

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Off-Topic
Het is ingewikkeld! >:)
/Off-Topic

Win2K ondersteund wel bundeling van lijnen maar of dat over 2 PC's ook gaat weet ik niet

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-08 19:58
Volgens mij snappie het niet...het werkt alleen zo als je met het DAP principe werkt, namelijk packets en bestanden opsplitsen zodat je je bandbreedte x7 kan doen... En met een modem is dat al laag, dus ik zou zeggen investeer het geld in kabelinternet in plaats van zo'n brak modemnetwerk

Verwijderd

Nee, want je moet met elke modem op een apart account inbellen bij de provider, je kan de stream niet bundelen in 1 download.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:07
Ik weet dat er een programma is die doet wat jij zegt, maar hoe het heet weet ik niet meer.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh