Systeeminfo, ergens in Accesoires of Bureau accesoires...Op vrijdag 19 april 2002 22:24 schreef CoolBlue het volgende:
Is er een proggie of een code om te zien op welke IRQ en / of I/O mijn nic`s gebruiken ???
edit, bij mij staat ie hier: "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\MSInfo\msinfo32.exe"
Ah kijk, dat had je er eigenlijk even bij moeten vermeldenOp vrijdag 19 april 2002 22:26 schreef CoolBlue het volgende:
Dit wil ik wel zien in MS-DOS 6.22
Mijn nic`s zijn de 3com509 kaartje`s
Misschien de diskette van je NIC's?
norton sysinfo
checkit
checkit
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
gebruik toch maar even de diskette van je NICs
heb je die niet, dan ff snel naar www.3com.com om ze te downen 
zo heb k mijn 3C509B-TPO plankjes ook ingesteld en deze emthode lijkt mij t betrouwbaarst
zo heb k mijn 3C509B-TPO plankjes ook ingesteld en deze emthode lijkt mij t betrouwbaarst
3com heeft daar zelf aardige tooltjes voor.
dr hardware sysinfo kan ook en meer van dat soort progjes te vinden op www.simtel.net
dr hardware sysinfo kan ook en meer van dat soort progjes te vinden op www.simtel.net
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Pagina: 1