Inbelnummer voetbal.nl

Pagina: 1
Acties:

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Weet iemand deze?

Ben bij mijn buurman aan het proberen zijn inbelverbinding weer aan de praat te krijgen, maar hij heeft alleen het oude nummer op papier staan.
Heb de helpdesk al gemailt, maar die geven geen antwoord. :(

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Owja, ik heb overigens al gezocht op de site van voetbal.nl en bij worldonline, maar daar kan ik ook niks vinden.

Verwijderd

Zoekactie met Google doet wonderen: http://www.fysioweb.nl/service/algemeen/doc/problemen/inbelverbinding/nl/inbelverbinding.htm! :z

Inbelnummer is dus 7006789.

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Niet dus ;)

Die had ik ook al gevonden, probleem is alleen dat voetbal.nl net zoals vele providers overgegaan is op een landelijk nummer, die begint met (ik geloof) 06076 of iig iets in die geest, en dat nog 5 cijfers erachter.

Heb dus echt een hele tijd op Internet lopen zoeken, maar op voetbal.nl staat alleen info over voetbal, en niet over een inbelaccount van voetbal.nl :( Stelletje.... jeweetwels >:)

En op World Online (het schijnt over wol te lopen) kon ik ook helemaal niks vinden. En zoekacties met google hielpen mij ook niet veel verder, niks verder om precies te zijn.. :+

Maar misschien dat iemand hier ook via voetbal.nl zit te Internetten en toevallig wel het verkregen inbelnummer heeft opgeschreven? :)