hoe kan dat? vroeger was er nog weleens lekker old skool een downtime van een uurtje of 2, dan kon je in die tijd nog wat nuttigs gaan doen, maar tegenwoordig zit dat er nooit meer in lijkt wel zeg.
Ik had gister nog 3 x een code #55, schrok ik wel van.
edit:
Hmm, ik zie nu pas in welk forum ik zit. Ik denk dat m'n reply hier niet echt van toepassing is.
Hmm, ik zie nu pas in welk forum ik zit. Ik denk dat m'n reply hier niet echt van toepassing is.
De belangrijkste reden is dat MySQL sinds versie 3.23.49a super stabiel draait. Zie hier de uptime stats: http://www.tweakers.net/etc.dsp?Action=Stats . De MySQL server van t.net is sinds de laatste reboot van de machine, 38 dagen geleden, onafgebroken up geweest. De MySQL server van GoT heeft zelfs al een uptime van bijna 50 dagen.
Onze excuses voor het ongemakOp vrijdag 19 april 2002 21:36 schreef smvs het volgende:
hoe kan dat? vroeger was er nog weleens lekker old skool een downtime van een uurtje of 2, dan kon je in die tijd nog wat nuttigs gaan doen, maar tegenwoordig zit dat er nooit meer in lijkt wel zeg.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1