Toon posts:

Bellen/gebelt worden/sms'en vanuit Zuid amerika?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus binnenkort naar me familie in chili en ik wil dus een telefoon kopen die ik daar kan gebruiken (abbo :)).
Ik weet dus al dat ik tri-band moet hebben... Maar welk toestel zijn allemaal tri-band?

Ik zou ook graag willen weten of bellen/sms'en duur is?
Bellen lijkt me natuurlijk van wel.. Maar hoe zit het met sms'en? gewoon 22 euro cent per sms?

En als mensen mij dan willen bellen.. Kost het hun meer? En als ze mij sms'en?

Lijkt me stug dat alleen bellen duurder is...
En wie heeft er natuurlijk ervaringen mee ;) :)
Alvast bedankt :* :P

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Op vrijdag 19 april 2002 21:30 schreef Raven_ het volgende:
Ik zou ook graag willen weten of bellen/sms'en duur is?
Bellen lijkt me natuurlijk van wel.. Maar hoe zit het met sms'en? gewoon 22 euro cent per sms?

En als mensen mij dan willen bellen.. Kost het hun meer? En als ze mij sms'en?

Lijkt me stug dat alleen bellen duurder is...
En wie heeft er natuurlijk ervaringen mee ;) :)
Alvast bedankt :* :P
Als iemand u wil bellen, gaat die persoon betalen tot aan de grens. Vanaf die grens (van nederland) tot waar jij zit (ergens in de wereld) zal jij betalen !
Dit hebben ze gedaan omdat die persoon die u wil bellen niet kan weten waar jij ergens vertoefd op deze aardkloot :)

Als JIJ belt naar nederland, betaal je de volle pot :)

Ik denk niet dat sms'en zo goedkoop zal zijn. Meestal liggen die prijzen hoger d8 ik als je in het buitenland vertoeft !

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• The_Sentinel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bijna alle nieuwe Ericsson telefoons hebben tri-band...mijn ericsson T39M iig wel.

WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?

• Jaccoh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2025
In brazilie werkt GSM sowieso niet .. die gebruiken een ander systeem. Dus om nou te zeggen dat triband je in zuid amerika helpt is wat kort door de bocht.

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

als het om naar nederland te bellen is moet je gewoon met je provider gaan kletsen...
je hebt nl diverse indentificatie systemen.... in europa gebruiken we de simkaart, in japan/korea wordt het via een bepaalde id-chip gedaan in het toestel... hoe het in zuidelijk amerika zit... geen idee...

en anders informeer je eens bij je familie, of bel de chilense ambasade/verkeersbureau (die weten veel meer dan je denkt.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Toestellen met triband

Nokia 6310i
Ericsson T66 en T68 en T68i
Sony Ericsson T200 <-- is de goedkoopste gok ik zo.
Motorola Timeport 280, de V66 en V70

Verwijderd

ik vind het wel dom dat je dat hier vraagt en niet ff kijkt op wat sites van telefoon fabrikanten en netwerk providers... en sinds wanneer doet gsm in brazilie het niet ?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16

Korakal

Up up up!

Het (enige) GSM netwerk in Chili dat roaming aanbiedt is Entel PCS. Dit is een GSM 1900 MHz netwerk.
Op http://www.gsmworld.com/c...ou=cl&net=ep&frame=middle kun je de dekkingskaart zien.
Pagina: 1