Toon posts:

[Muis] Probleempje met spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een dual optical muis van Logitech gekocht. Daarbij heb ik Mouseware geinstalleerd. Ik moet zeggen: Leuk muisje. Goed genoeg voor mij. Alleen; Nu wil bij Wolfenstein mijn muiswiel niet werken. Én scrollen niet, én indrukken niet. Ook het duimknoppie kan ik niet binden. Is er iemand met hetzelfde probleem en zo ja, is er een oplossing voor?
Dank

Verwijderd

reinstall de drivers eens, dat werkt hier altijd goed ;)

Verwijderd

Ja ik heb dat probleem ook, en nee ik loop me al dagen kapot te zoeken en te ergeren dat hierover nergens iets vermeld staat. Om precies te zijn, ik heb: 1 cordless usb trackman FX
Mijn probleem is ook dat knoppen niet willen werken/zich niet laten instellen als keybordcommando`s. Dit alles in RTCW overigens. als ik daar mijn 4e button aanklik dan had ik willen rennen, nu vang ik slechts bakken lood. Vreselijk, vreselijk, driewerf vreselijk. Oja bij de keysetup, geeft ie eigenwijs constant "0x00" aan bij die vierde button, vervelender is nog dat dit niet terug te vinden is, ...noch in de RTCW.ini noch in de mouse ini/txt files.

Ik had me niet zo'n punthoofd aangedaan als dit altijd al zo was, maar dit lijkt er zo nu en dan in te sluipen om pas weg te gaan als je alles overnieuw installeert. (alles = na format c:; dat alles.)
Iemand ideeen hierover ?? GRRRAAaaaargg!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:56

Rival24

I'll Be Back

Op vrijdag 19 april 2002 21:31 schreef Nillfist het volgende:
Ja ik heb dat probleem ook, en nee ik loop me al dagen kapot te zoeken en te ergeren dat hierover nergens iets vermeld staat. Om precies te zijn, ik heb: 1 cordless usb trackman FX
Mijn probleem is ook dat knoppen niet willen werken/zich niet laten instellen als keybordcommando`s. Dit alles in RTCW overigens. als ik daar mijn 4e button aanklik dan had ik willen rennen, nu vang ik slechts bakken lood. Vreselijk, vreselijk, driewerf vreselijk. Oja bij de keysetup, geeft ie eigenwijs constant "0x00" aan bij die vierde button, vervelender is nog dat dit niet terug te vinden is, ...noch in de RTCW.ini noch in de mouse ini/txt files.

Ik had me niet zo'n punthoofd aangedaan als dit altijd al zo was, maar dit lijkt er zo nu en dan in te sluipen om pas weg te gaan als je alles overnieuw installeert. (alles = na format c:; dat alles.)
Iemand ideeen hierover ?? GRRRAAaaaargg!
Er is op de logitech site een registry patch beschikbaar, dat je scrollwiel in games fixt (q3, Ut en alle ander games met Q3 engine). Enne... wat heeft die mouseware eigenlijk voor nut :? Vind 't maar irritant

Geen dank... liever geld...

edit:

Ow jah.. was ik vergeten in de console in q3-engine based spellen moet je het commando /in_mouse -1 invoeren om te kunnen scrollen (meestal dan...)

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 22:48

Scatman_II

R9500 Pro >:)

dit is een typisch Logitech probleem, gebruik er zelf ook eentje..

ik meen mij te herinneren dat er een register key voor was die het verholp, search ff op loogitech.com ...

Verder install ik na de eerste keer dat ik dat ooit heb gedaan de mouseware nooit meer :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Jamaar hoe moet je dan die 4e knop programmeren? kan dat ook met een ander programma, of driver? Trouwens, ik heb de marble FX. (dat is dat rare model(zonder wiel))

Verwijderd

Topicstarter
Aha...ik heb de 4 knop nog niet kunnen gebruiken, maar het wieltje wel: FF bij de muisconfiguratie die 2 vinkjes zetten bij "Alleen MS-Office scroll gebruiken". Hoop dat jullie er ook iets aan hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:34 schreef rival24 het volgende:

Enne... wat heeft die mouseware eigenlijk voor nut :? Vind 't maar irritant
Bij mij loopt mijn muis op de een of andere manier gewoon beter met mouseware :)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
game_whl dat bestandje moet je zoeken op logitech site :)

Of je kan whl_exe (ofzo iets) killen met je taskmanager.
Asjeblieft :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 15:51 schreef TRAXION het volgende:
game_whl dat bestandje moet je zoeken op logitech site :)

Of je kan whl_exe (ofzo iets) killen met je taskmanager.
Asjeblieft :)
http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe
1. DESCRIPTION

GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech
wheel/roller mouse without having to disable or end task on
EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.

NOTE: This file is designed to be used with Logitech MouseWare
software version 8.40 and above. If you do not have this
version, it can be downloaded from the Logitech Web site.

For Windows 95/98, and NT 4.0.

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
Op zaterdag 20 april 2002 15:54 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

http://pda.gamepoint.net/game_whl.exe
[..]
Yep dat bedoelde ik maar ze mogen zelf toch ook wel een beetje zoeken ??

Niet alles voorschotelen we zijn toch geen helpdesk :)
Pagina: 1