Op vrijdag 19 april 2002 21:31 schreef Nillfist het volgende:
Ja ik heb dat probleem ook, en nee ik loop me al dagen kapot te zoeken en te ergeren dat hierover nergens iets vermeld staat. Om precies te zijn, ik heb: 1 cordless usb trackman FX
Mijn probleem is ook dat knoppen niet willen werken/zich niet laten instellen als keybordcommando`s. Dit alles in RTCW overigens. als ik daar mijn 4e button aanklik dan had ik willen rennen, nu vang ik slechts bakken lood. Vreselijk, vreselijk, driewerf vreselijk. Oja bij de keysetup, geeft ie eigenwijs constant "0x00" aan bij die vierde button, vervelender is nog dat dit niet terug te vinden is, ...noch in de RTCW.ini noch in de mouse ini/txt files.
Ik had me niet zo'n punthoofd aangedaan als dit altijd al zo was, maar dit lijkt er zo nu en dan in te sluipen om pas weg te gaan als je alles overnieuw installeert. (alles = na format c:; dat alles.)
Iemand ideeen hierover ?? GRRRAAaaaargg!
Er is op de logitech site een registry patch beschikbaar, dat je scrollwiel in games fixt (q3, Ut en alle ander games met Q3 engine). Enne... wat heeft die mouseware eigenlijk voor nut

Vind 't maar irritant
Geen dank... liever geld...
edit:
Ow jah.. was ik vergeten in de console in q3-engine based spellen moet je het commando /in_mouse -1 invoeren om te kunnen scrollen (meestal dan...)