Toon posts:

Wat is spawn killen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dat altijd naar mijn hoofd toegeslingerd als ik rtcw speel.

Kan ik er wat aan doen dat ik nog win als het 3 tegen 1 is. Wat moet ik dan doen wachten tot ze bij de objective zijn?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:58 schreef Dave Schalk het volgende:
Ik krijg dat altijd naar mijn hoofd toegeslingerd als ik rtcw speel.

Kan ik er wat aan doen dat ik nog win als het 3 tegen 1 is. Wat moet ik dan doen wachten tot ze bij de objective zijn?
Spawn killen: iemand spawned en jij killed hem vrijwel meteen op (of iig dichtbij de plek) waarbij hij spawned.

Maar ik heb het gevoel dat je dat al wist :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:00 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Spawn killen: iemand spawned en jij killed hem vrijwel meteen op (of iig dichtbij de plek) waarbij hij spawned.

Maar ik heb het gevoel dat je dat al wist :P
Ja maar dat maakt toch nie uit
of ik hem daar nou neer schiet of dat ik hem 10 seconden later neer schiet.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:00 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

ja maar niet iedereen is zo goed als jij :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:02 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ja maar niet iedereen is zo goed als jij :P
Maar wat kan ik daar aan doen.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:00 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Mwao, dan heeft hij iig de kans om zich een beetje te orienteren en arsenaal en positie op orde te brengen.

Bij sommige spellen (op sommige servers) is het verboden, maar als dit niet zo zou zijn, is er in principe niks mis mee. Je zou je tegenstander wel een iets betere kans geven als je hem niet gelijk afknalt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:03 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Mwao, dan heeft hij iig de kans om zich een beetje te orienteren en arsenaal en positie op orde te brengen.

Bij sommige spellen (op sommige servers) is het verboden, maar als dit niet zo zou zijn, is er in principe niks mis mee. Je zou je tegenstander wel een iets betere kans geven als je hem niet gelijk afknalt ;)
Ik wach altijd tot ze lopen.
Als ze stilstaan dan schiet ik nie of hun moeten mij schieten.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat iemand het lullig vindt als je diegene elke keer bewust direct neerschiet als ie net respawned.

Verwijderd

het is niet eg leuk als je weer leefd er vervolgens gelijk weer afgeschoten wor

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:04 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ik wach altijd tot ze lopen.
Als ze stilstaan dan schiet ik nie of hun moeten mij schieten.
Dat vind ik ook wel redelijk ja. Ze zijn gewoon jaloers op je 1337 skills :7

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:04 schreef InZane het volgende:
Kan het me aan de ene kant wel voorstellen dat iemand het lullig vindt als je diegene elke keer bewust direct neerschiet als ie net respawned.
Ja maar hij kan ook terug schieten dus wat is er mis gelijke kansen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het echt een onzin net zoals dat ik wel eens voor camper word uitgemaakt.

Ik zou niet in de warroom gaan zitten als hun niet de hele tijd de objecteve jatten.

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Das dus een Camper uit CS >:) = DONT !

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:07 schreef Tidus het volgende:
Hmmm ik speel geen cs

Verwijderd

Spawn killen is niet irritant als je 10 sec. na het spawnen wordt geschoten. Maar wel als dat binnen 3 sec gebeurd. Geef mensen ook een eerlijke kans om zich te orienteren/reageren

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:34 schreef Terr het volgende:
Spawn killen is niet irritant als je 10 sec. na het spawnen wordt geschoten. Maar wel als dat binnen 3 sec gebeurd. Geef mensen ook een eerlijke kans om zich te orienteren/reageren
Meestal schieten hun eerst op mij hoor alleen hun mikken denk op mijn benen of zo en ik op hun kop. Kan ik daar wat aan doen. Er is wel een oplosing wachten tot ze bij de objective zijn maar dan gaan ze zeggen dat ik aan kamperen doe.

Ohh ja kan er ook ergens er tussen gaan staan maar dan krijg ik weer vaak dat ik cheat.

Ik erger me echt er aan aan die mensen of ik spawn kil of camp of ik cheat.

Ik kan niet gewoon goed zijn.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

M'n record is 4 spawn kills in UT (had 5 kunnen zijn..maar een spree aan spawn kills..nah..liet hem maar leven), Stalwart XL, zelfde persoon. Die begon dus te zeuren... ik zei dus "Like you wouldn't in a clan war". Dat bleek dus de admin te zijn en ik werd gebanned :+ ;). Gelukkig wou een andere member me unbannen :7

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat ook bij UT wel een voorkomt:
Iemand gaat in een hoekje zitten, en net daarvoor is een respawn plek. Iemand die respawnt er net en in dezelfde seconde wordt ie neergeknalt en respawnt er weer en wordt weer neergehaald, totdat ie ergens anders spawnt.
Die in dat hoekje zit doet verder niks anders dan dat..

En dat is dus FOUT.
Als je gewoon af en toe iemand neerschiet die net spawnt is IMO wel oke, als je er maar niet speciaal voor op gaat wachten.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:43 schreef DataBeest het volgende:
Wat ook bij UT wel een voorkomt:
Iemand gaat in een hoekje zitten, en net daarvoor is een respawn plek. Iemand die respawnt er net en in dezelfde seconde wordt ie neergeknalt en respawnt er weer en wordt weer neergehaald, totdat ie ergens anders spawnt.
Die in dat hoekje zit doet verder niks anders dan dat..

En dat is dus FOUT.
Als je gewoon af en toe iemand neerschiet die net spawnt is IMO wel oke, als je er maar niet speciaal voor op gaat wachten.
Als ze de muren bij beach nie kapot krijgen moet je wat gaan doen kan ook de hele tijd gaan wachten tot ze eindelijk die muren eens opblazen. Maar bij een goed potje bij mij heb ik voordat ze de muren opblazen al 17 kils.

Verwijderd

Ik krijg een beetje het gevoel dat deze topic er alleen is zodat jij kan zeggen "hoe goed jij wel niet bent" :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:49 schreef Terr het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat deze topic er alleen is zodat jij kan zeggen "hoe goed jij wel niet bent" :?
Nee dat maak me niet er zijn veel betere maar als ik daar 10 keer wor door gekilled so be it.

Maar ik irriteer me dus aan mensen die niet goed zijn en dan maar meteen gaan zeiken jij speelt vals.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 21:52 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Nee dat maak me niet er zijn veel betere maar als ik daar 10 keer wor door gekilled so be it.

Maar ik irriteer me dus aan mensen die niet goed zijn en dan maar meteen gaan zeiken jij speelt vals.
Zeg dat dan meteen, maar dan in DIT topic. :+

🌞🍃

Verwijderd

vraag van de eeuw: wat is spawnen nou eigenlijk?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 21:58 schreef BotjeBuilder het volgende:
vraag van de eeuw: wat is spawnen nou eigenlijk?? :?
Dat iemand na dat hij dood is gegaan weer tot leven komt.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:59 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Dat iemand na dat hij dood is gegaan weer tot leven komt.
zwak :{

Verwijderd

is ook altijd zo bij cs de awp_map

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:13
dat is toch RESPAWNEN? :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 22:04 schreef SeVeN het volgende:
Als je daar de buy time op 0 zet vind ik daar dus absoluut niks mis mee.

De overlevenden van de vorige ronde hebben dan wel de AWP, maar je begint toch met de ruggen naar elkaar toe. Kwestie van snel rennen/mikken

Als er een buy time is vind ik awp_map idd :r

Verwijderd

Ik heb het forum niet geheel doorgelezen, maar Spawn Killen lijkt met toch iets anders dan killen als iemand gespawnd is ( ergens neer gezet worden als ie net is dood gegaan )

Misschien heb ik het helemaal mis, maar bij bijvoorbeeld Quake had je het volgende:

Je gaat dood, je spawnt ergens op een plaats en je loopt niet meteen weg, als dan player 2 ook dood gaat en die komt toevallig op presies dezelfde plek terecht. Splet JIJ uit elkaar want quake wil niet 2 spelers op één plek hebben!

Dit was hetzelfde als je door van die bollen ging en ergens anders weer uit komt..

Maar misschien heb ik het mis

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 22:18 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

Als je daar de buy time op 0 zet vind ik daar dus absoluut niks mis mee.

De overlevenden van de vorige ronde hebben dan wel de AWP, maar je begint toch met de ruggen naar elkaar toe. Kwestie van snel rennen/mikken

Als er een buy time is vind ik awp_map idd :r
ik had dit op een lan gedaan met een andere gozer tegen 2 n00bs.... ze hadden geen schijn van kans

dan zag je die 2 gasten tegen elkaar aanrennen om weg te vluchten voor onze kogels... tevergeefs :D

ik heb nog nooit zo gelachen achter de computer >:)

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 22:03
Misschien moet je eens op een gameland server komen.
's Avonds laat kun je dan je kunsten laten zien aan b.v. een
BB!C-clan / KGB-clan / ADMIN-clan / GwS-clan / etc.
Misschien raken zij wel onder de indruk en mag je ze joinen
:o

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:23
Vind ik bij UT op facing worlds echt heel irritant, je wordt gespawnt, loopt naar de voorkant van het gebouw, en je bent dood, je hebt gewoon geen kans, je kunt achter het gebouw wel een sniper pakken, maar dan moetje gaan kijken waar de vijandige sniper precies zit, gaan zoomen, en schieten, en tegen die tijd ben je allang dood ;(

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:13
Op zaterdag 20 april 2002 11:19 schreef Venkeroz het volgende:
Vind ik bij UT op facing worlds echt heel irritant, je wordt gespawnt, loopt naar de voorkant van het gebouw, en je bent dood, je hebt gewoon geen kans, je kunt achter het gebouw wel een sniper pakken, maar dan moetje gaan kijken waar de vijandige sniper precies zit, gaan zoomen, en schieten, en tegen die tijd ben je allang dood ;(
dan moet je toch echt wat beter worden :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 19 april 2002 22:04 schreef SeVeN het volgende:
nee vind ik niet, ja moet daar gewoon snel zijn ;). Ik heb nu wel geleerd waarom :).

Verwijderd

ik ben goed .>>maarrr eop de server nie omdat ik 56k heb de laagste ping die ik ooit had was 300 :(

Verwijderd

Zelf spawnkill ik niet echt , maar ik ren wel altijd meteen naar de kant van de vijand :)
zelf begin ik het ook vervelent te vinden om op alles kritiek te hebben , mischien allemaal heel lame maar waarom zou je de vijand sparen ? enigste wat echt lame is is cheaten :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
Op zaterdag 20 april 2002 11:19 schreef Venkeroz het volgende:
mischien springen, strafen, terugschieten etc.? :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 00:22 schreef omitz het volgende:
Misschien moet je eens op een gameland server komen.
's Avonds laat kun je dan je kunsten laten zien aan b.v. een
BB!C-clan / KGB-clan / ADMIN-clan / GwS-clan / etc.
Misschien raken zij wel onder de indruk en mag je ze joinen
:o
Denk nie dat ze me zullen vragen er staat al zon tag voor mijn naam.

• Soullie
  • Laatst online: 16:33

Soullie

Planeshift

Mja ik zie in spawn killen geen probleem... ik zie het als een real war.. en daar zeggen de mensen ook niet... ow w8 ff hijs net 2 seconden de kamer binnen... vind het zelf ook niet zo erg als mensen het bij mij doen :)

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
In Quake en dergelijke is spawnkillen idd heel lame... Zodra iemand uit een pod komt kan ie worden gefragged. Tevens hebben ze dan alleen maar een armetierig blastertje.

In RTCW is dat heel anders... daar ben je eerst een aantal seconden "invulnerable" en heb je direct dezelfde wapens... waarschijnlijk met nog meer ammo dan de spawnkiller ook.

Maar toch... ik ben er nog niet uit. Bij de traditionele shooters is het idd gewoon lame... Bij RTCW hangt het een beetje van de situatie af.

Ik zelf probeer ze altijd wat ruimte te geven. Bijvoorbeeld door in assault niet in de Axis Hanger te gaan zitten, maar bijvoorbeeld achter de kratten die ervoor staan. Dat is best een aardige afstand.

Mijn clan heeft in het begin doelbewust geen gebruik gemaakt van panzers om mensen direct na het spawnen af te schieten... maar andere clans deden dat wel, dus wij zijn van dat idee ook maar afgestapt. In RTCW worden dat soort dingen best redelijk geaccepteerd. Ook zombiekills en typekills wordt (nog) niet als lame beschouwd.

Ook die trachtte ik altijd te vermijden. Ik liet die gasten altijd keurig staan, maar zodra je er voorbij was gelopen kreeg je kogels in je rug. Nu is het dus met drie headdies einde verhaal voor driftige chatters. :)

• RedTop
Op vrijdag 19 april 2002 22:23 schreef caphex het volgende:
Ik heb het forum niet geheel doorgelezen, maar Spawn Killen lijkt met toch iets anders dan killen als iemand gespawnd is ( ergens neer gezet worden als ie net is dood gegaan )

Misschien heb ik het helemaal mis, maar bij bijvoorbeeld Quake had je het volgende:

Je gaat dood, je spawnt ergens op een plaats en je loopt niet meteen weg, als dan player 2 ook dood gaat en die komt toevallig op presies dezelfde plek terecht. Splet JIJ uit elkaar want quake wil niet 2 spelers op één plek hebben!

Dit was hetzelfde als je door van die bollen ging en ergens anders weer uit komt..

Maar misschien heb ik het mis
Je hebt het mis ;)

spawnkillen is idd waar dit topic over gaat en is in sommige spellen echt heel lame.

Wat jij bedoelt is telefraggen... Het woord komt van de situaties waarbij je door een teleport springt en terecht komt op een plek waar een andere ongelukkige op dat moment loopt. :)

• RedTop
Op vrijdag 19 april 2002 21:07 schreef Tidus het volgende:
Maar in RTCW is dat een geldige tactiek!
Gesprek tijdens een zware aanval tussen soldaat en zijn superieur:

"Sir, do you want me to guard those ultra secret documents, Sir?"

"No private, that would be lame... run off to somewhere where they can easily shoot you."

"But Sir!"

"No 'but Sir'... I've given you orders private! Now move your sorry ass"
Gaat niet werken ben ik bang :P

Verwijderd

Persoonlijk (zie het dus niet als een persoonlijke aanval) haat ik je nu al Dave... het spawn point moet gewoon rust zijn... (ik heb dus een gruwelijke tering hekel aan spawn campers)

ik maak het zoveel me, een gast met een flamethrower op de spawnpoint van de tegen partij staat... gelukkig ben ik een server admin (moehhahahah >:) )

ik hou er niet van.. as je net gerespawned bent, moet er even rust zijn om ammo uit te delen etc etc

Verwijderd

edit: verkeerde reply....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 01:34 schreef Nosfer@tu het volgende:
Persoonlijk (zie het dus niet als een persoonlijke aanval) haat ik je nu al Dave... het spawn point moet gewoon rust zijn... (ik heb dus een gruwelijke tering hekel aan spawn campers)

ik maak het zoveel me, een gast met een flamethrower op de spawnpoint van de tegen partij staat... gelukkig ben ik een server admin (moehhahahah >:) )

ik hou er niet van.. as je net gerespawned bent, moet er even rust zijn om ammo uit te delen etc etc
Ik ben gewoon een medic en ik laat ze altijd lopen zodra ze lopen schiet ik ze dood. Of als ze er al een tijdje staan moeten ze maar wat doen. Daarbij hebben hun ook 3 seconden het voordeel want zou ik ze niet eens kunnen raken en hun mij wel.

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 12:56
Spawn killen noem ik als je bv op beach de bunker uitkomt met een hele groep, en dan gelijk een panzerfaust op je dak krijgt.
Helemaal tijdens clanwars is dat gruwelijk irritant, je bent gelijk 75% van je team kwijt, en degenen die het overleven zijn zo goed als dood. Hetzelfde geldt voor flamthrowers in en om het spawnpoint. Spawnkillen is wat mij betreft dus het geval las er iemand speciaal voor staat te wachten in of bij het spawnpoint in de buurt.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 21 april 2002 15:36 schreef EelcoB het volgende:
Spawn killen noem ik als je bv op beach de bunker uitkomt met een hele groep, en dan gelijk een panzerfaust op je dak krijgt.
Dan moet je dat dus ook niet doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 15:36 schreef EelcoB het volgende:
Helemaal tijdens clanwars is dat gruwelijk irritant, je bent gelijk 75% van je team kwijt, en degenen die het overleven zijn zo goed als dood. Hetzelfde geldt voor flamthrowers in en om het spawnpoint. Spawnkillen is wat mij betreft dus het geval las er iemand speciaal voor staat te wachten in of bij het spawnpoint in de buurt.
Dat is ook irritant maar ik ben altijd gewoon medic dus je kan je wel verweren.
Pagina: 1