Toon posts:

Na ombouw geen hdd led activiteit meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben net even bij een vriend van me en we hebben een probleem, nadat hij zijn pc heeft omgebouwt doet het hdd ledje het niet meer, we hebben alles geprobeerd een nieuw ledje uit mijn pc maar nee hoor ook niet, weet iemand wat hier aan de hand kan zijn?

M.v.d

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-04 17:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Ledje verkeerd aangesloten, op de kop misschien?
Op verkeerde punten aangesloten?

Text (op ledje) moet meestal naar onderen wijzen.

Verwijderd

Topicstarter
We hebben eigenlijk al alles geprobeerd maar ja nu hebben we geen ideeen meer, nog iemand anders een tip?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Probeer het powerledje eens op je hdd led- aansluiting te proberen. En zorg dat je + en - niet omwisseld :)

T.net gallery | V&A ads

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Op vrijdag 19 april 2002 23:59 schreef Juniorrules het volgende:
Probeer het powerledje eens op je hdd led- aansluiting te proberen. En zorg dat je + en - niet omwisseld :)
Yup. En daarna de HDD-led op de powerled aansluiting. Zo kun je zien of de LED zelf stuk is, of dat er iets mis is met je moederbord.

Ik vermoed eigenlijk gewoon dat je het ding verkeerd hebt aangesloten. Pak voor de gein eens de handleiding van je moederbord erbij. RTFM dus. :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
De powerledconnector is breder, die past niet. Check inderdaad de polariteit (gekleurde kabeltje is plus). LEDjes gaan zelden kapot, tenzij ze teveel spanning hebben gehad... Weet je zeker dat je de goede connector op het bord hebt en dat de connector er goed op zit ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik zal het doorgeven aan mijn vriend, nou hopen voor hem dat die het doet, zo niet tja dan lezen jullie het.

Tnx in iedergeval.
Pagina: 1