Ben ik de enige die de screenshots van GP4 echt matig vind tegen vallen? Ik vind het gewoon echt bagger textures op de autos... kmoet eerlijk zeggen dat de circuits er prachtig uitzien, maar die autos! bah.. animaties in het filmpje zijn wel goed trouwens... maar ben ik de enige?
Misschien is het slim dan als je hier ook nog wat screenshots post?

Ja, ik vind ze ook lelijk. Pff, chello op zo'n auto.

Ja, ik vind ze ook lelijk. Pff, chello op zo'n auto.
🌞🍃
Need For Speed!!!Op vrijdag 19 april 2002 20:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
noem eens een wel mooi racespel dan??
🌞🍃
Verwijderd
zeker de leukste thuis?Op vrijdag 19 april 2002 20:40 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Need For Speed!!!
dit is stukken mooier dan nfs, en ik vind dat je het ook niet qua graphics met elkaar mag vergelijken aangezien de parcours en wagens een stuk anders zijn..
En deze, en ja ze zijn we groot, maar dat heeft denk ik met het onderwerp te maken...

Overigens vind ik Ea Sports 2001 wel een toppertje, vooral met de mod cars

Overigens vind ik Ea Sports 2001 wel een toppertje, vooral met de mod cars
Ik vind de screenies wel mooi, maar ik ben bang dat het gewoon weer hetzelfde word als GP3
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
dat is en zal altijd het probleem blijven met sportgames...Op vrijdag 19 april 2002 20:44 schreef Bolk het volgende:
Ik vind de screenies wel mooi, maar ik ben bang dat het gewoon weer hetzelfde word als GP3
Name: GP4_Trailer_Hi_Res.avi
Progress: Done
Speed: 217 KB/s
From: ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/movies/gd/GP4_Trailer_Hi_Res.avi
To: C:\Program Files\Opera\Download\GP4_Trailer_Hi_Res.avi
Size: 75.7 MB (79.276.544 bytes)
Transferred: 75.7 MB (79.276.544 bytes)
Sort by date: 19-04-2002 20:44:09
Zie hier de trailer in Hi reso
Progress: Done
Speed: 217 KB/s
From: ftp://ftp.gamesdomain.co.uk/pub/movies/gd/GP4_Trailer_Hi_Res.avi
To: C:\Program Files\Opera\Download\GP4_Trailer_Hi_Res.avi
Size: 75.7 MB (79.276.544 bytes)
Transferred: 75.7 MB (79.276.544 bytes)
Sort by date: 19-04-2002 20:44:09
Zie hier de trailer in Hi reso
Ik had het toch niet over gfx geloof ikOp vrijdag 19 april 2002 20:48 schreef DataBeest het volgende:
Ter vergelijking met GP3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, niet echt denderend veel verschil...
de liveries zijn altijd al slecht geweest, dat doet de community wel!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat als je ze in dezelfde resoluties als hierboven zou posten, het verschil wat beter zichtbaar wordtOp vrijdag 19 april 2002 20:48 schreef DataBeest het volgende:
Ter vergelijking met GP3:
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, niet echt denderend veel verschil...
Idd, Ralph kan ontzettend goed liveries maken, en ik verwacht dat die al snel uit zullen komen. of Gpx patch er komt is de vraag..Op vrijdag 19 april 2002 20:49 schreef Maverick het volgende:
de liveries zijn altijd al slecht geweest, dat doet de community wel!
Op vrijdag 19 april 2002 20:49 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over gfx geloof ik
O?Op vrijdag 19 april 2002 20:32 schreef itsgreen het volgende:
Ben ik de enige die de screenshots van GP4 echt matig vind tegen vallen? Ik vind het gewoon echt bagger textures op de autos... kmoet eerlijk zeggen dat de [/b]circuits er prachtig uitzien[/b], maar die autos! bah.. animaties in het filmpje zijn wel goed trouwens... maar ben ik de enige?
🌞🍃
ik heb ergsn iets opgevangen over gp4+ dat zou ongeveer hetzelfde moeten zijn, ben nog nix concreets tegen gekomen..Op vrijdag 19 april 2002 20:51 schreef Bolk het volgende:
[..]
Idd, Ralph kan ontzettend goed liveries maken, en ik verwacht dat die al snel uit zullen komen. of Gpx patch er komt is de vraag..
PSN: DutchTrickle PVoutput
* Bolk != itsgreenOp vrijdag 19 april 2002 20:52 schreef DataBeest het volgende:
[..]
[..]
O?
Ik vindt het er behoorlijk gelikt uit zien! Al kloppen de auto's niet helemaal.. Maar dat boeit niet!
Aap!
Kgloof dat ik idd nog itsgreen ben, overigens ben ik in de overtuiging dat je screenshots alleen op groot formaat kan beoordelen, omdat op kleiner formaat bij een resize sprake is van blurring, ed. effecten die het resultaat er beter doen laten uitzien dan het fullscreen is...
Ik hoop wel dat de auto's niet meer zweven, in de trailer zo te zien was het verholpenOp vrijdag 19 april 2002 20:59 schreef itsgreen het volgende:
Kgloof dat ik idd nog itsgreen ben, overigens ben ik in de overtuiging dat je screenshots alleen op groot formaat kan beoordelen, omdat op kleiner formaat bij een resize sprake is van blurring, ed. effecten die het resultaat er beter doen laten uitzien dan het fullscreen is...
Ik kijk wel uit naar GP4, maar echt hoge verwachtingen heb ik nog niet. Er zijn bv nog geen regenshots enzo, daar wacht ik ook nog op
Pagina: 1