One's never alone with a rubber duck.
Ik heb een G400, gewoon 2 monitoren eraan hangen en klaar.
Hier stond achterhaalde informatieā¦
En..het HEERST...1 monitor als dedicated winamp / chatscreen, de andere om op te werken. Enige nadeel van die S3 is dat de res niet hoger kan dan 1024x768 op 24 bits en 85 Hz. Maarja, ik heb geen G400 DH
Verwijderd
12 inch voor taakbalkjes van photoshop enzo.
en anders Winamp
17" draait op 1024x768 en 12" op 640x480.
Geen probleem dus.
Verwijderd
Eerst onder W2000 nu onder W98SE, kwestie van even het goeie PCI slot vinden voor de Viper.
Geen problemen, maar ik ga binnenkort toch een Matrox Dual Head aanschaffen omdat ik er een 21" bij krijg en ik ben toch erg gecharmeerd van Matrox kaarten.
Ik ben geen gamer, dus hoeg geen GFORCE ofzo.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Beide kan je appart instellen qua grote en shit. Ik gebruik de 15" om mail en eventueel een ander scherm continu open te hebben staan.
Ik vind het MEGA fantastisch.
Ik wist alleen niet dat je ook met twee verschillende videokaarten kon werken. Ik had altijd het idee dat de boel dan in de IRQ soep liep. Maar er zijn toch mensen die het aan de praat krijgen.
Waarom de vraag eigelijk? Wil je het zelf gaan uitproberen?
Grtz
3dfx Voodoo3 2000 PCI met Daewoo 710B 17"
Diamond Viper770 AGP met Daewoo 712B 17"
Twee monitoren hebben is meesterlijk, zo dat moest ik ff kwijt
Ik gebruik overigens Win2k en Win98SE. Weet iemand het trouwens of er ook multimonitor spellen zijn (hardware mode aub)!?
Verwijderd
Weet iemand het trouwens of er ook multimonitor spellen zijn (hardware mode aub)!?[/quote]Ik heb echt geen idee. Daar ben ik ook wel beneiuwd naar. Wat je net als ik gemerkt heb denk ik, is dat als je aan het gamen bent en je denkt ... HE. mail!.... dt je niet gauw even je mail wilt laezen aangezien je spel dan crashed ;o) Of is dat een van de nieuwe Windows features...
Maar dat ging dus totaal fout onder Win2K
te weinig resources.
Iemand een idee ?
PII 350
128Mb intern
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
openkat.nl al gezien?
Nou heb ik een probleem en ik wilde hier eigenlijk een topic aan wijden maar als er hier nog reacties komen is dat ook mooi natuurlijk
Onder windows98 heb ik altijd gehad dat de 2 monitoren apart gezien werden..ik kon dus 2 * de resolutie e.d. instellen en kon 2 vensters in beide schermen op vol beeld zetten. Maar nu heb ik in windows2000 het probleem dat hij als ik multimonitor aanzet de monitoren laat samensmelten tot 1 monitor met een superhoge resolutie. Zit opzich wel wat voordeeltjes aan maar ik vind het irritant werken want als ik IE nu dus op groot beeld zet krijg ik een webpagina uitgesmeerd over 2 beeldschermen. Nou ik kan je vertellen dat dat niet echt lekker leest..
Ik wil gewoon terug naar hoe het was in Windows98 !!!!!!!
Ik heb de nieuwste drivers gedownload maar zit er ergens in win2k een instellinkje ofzo dat je dat kan veranderen ?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Oh ja ik draai w2k monitor 1 hangt aan een geforce DDR monitor 2 aan een Vanta PCi(yeah 32mb pci mem terwijl ik maar 8 nodig heb
ik weet wel een dual monitor spel trouwens klik!
Verwijderd
nagtegaal Jemig he, en een vergrootglas om de tekst van die 15" nog te kunnen lezen zeker? :+[/quote]Nou NEE, ik kan op de 15"zien of er mail is en of er veradneringen zijn en daarmee kan ik op de 21"(geheel automatisch) de mail lezen en weet ik al niet meer. Mochtik het niet kunnen lezen dan zal ik de resolutie wel terug zetten maar tot zover lukthet aardig!
Voor de man met de dubbele monitor maar die zijn PC op ZOOM heeft staan en dus het buroblad over 2 beeldbuizen heen verspreid:
Zet hem onder de optie instellingen, advanced en dan tabblad DUALHEAD op DUALHEAD MULTI DISPLAY! dan magje er geen last van hebben! Je kunt nu beide monitoren appart instellen. MOcht je nog geneuzel hebben dan heeft het misschien te maken dat ik 98se draai. Maar volgens mij moet het met 98 ook lukken. Zoals een snuiter al eerder opmerkte... Onder NT 4 heb je inderdaad problemen dat je de beeldbuizen niet appart kan instellen. Heel jammer maar inderdaad je kan dan OF klonen OF Zoomen OF Multi DISPLAYEN maar altijd met dezelfde beeldscherm instellingen als je hoofdmonitor.. Jammer als je niet 2 dezelfde monitoren hebt OF met dezlfde resolutie wil draaien.
I am OFF now... Als je nog wat wilt weten kan je me meelen.
GReets
Kun je ook 3 monitoren gebruiken?Verwijderd schreef op zondag 24 september 2000 @ 15:28:
Ik heb een 19" Iiyama op een Asus 3400 en 17" Fujitsu op een Viper 330.
Eerst onder W2000 nu onder W98SE, kwestie van even het goeie PCI slot vinden voor de Viper.
Geen problemen, maar ik ga binnenkort toch een Matrox Dual Head aanschaffen omdat ik er een 21" bij krijg en ik ben toch erg gecharmeerd van Matrox kaarten.
Ik ben geen gamer, dus hoeg geen GFORCE ofzo.
Ik heb een 17 inch NEC MultiSync 75F en een 15 inch LG StudioWorks op allebei 1152 bij 864 resolutie op een Ati Radeon 9200 met een DVI convertor voor het tweede beeldscherm
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Verwijderd
Multimonitoring kan ook met 3 of meer monitoren.
zoeken naar 'Multi monitor'
zoeken naar 'Triple Head'
http://www.realtimesoft.com/multimon/guide/
Kwestie van genoeg monitoren aansluiten op je outputs of extra videokaart plaatsen dus.
Dit topic is gesloten.
![]()