Toon posts:

[algemeen]Mb vrijmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- Dewelke zijn de beste manieren om gemakkelijk en veilig
zoveel mogelijk bytes vrij te maken op je computer.

- Bestaat er zoiets als een timer op je computer.
Bijvoorbeeld om hem te starten om 3 uur 's nachts?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wat dacht je van gewoon regelmatig beetje je hd doorfietsen en overbodige meuk shift-deleten :?

Een progje dat bepaalt wat van de data op mn hd overbodig is vertrouw ik dus echt niet :)

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Voor dat opstarten om 3uur snachts, er zit als het meezit een alarm optie in je bios om hem op te laten starten :) en anders zou k t nie wete? Ja misschien een ouwe at en daar een tijdschakelaar(zo een die je voor wasmachines e.d. gebruikt ) tussen zetten :Y)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:29 schreef Boboga het volgende:
Voor dat opstarten om 3uur snachts, er zit als het meezit een alarm optie in je bios om hem op te laten starten :) en anders zou k t nie wete? Ja misschien een ouwe at en daar een tijdschakelaar(zo een die je voor wasmachines e.d. gebruikt ) tussen zetten :Y)
Wake on LAN kan ook nog :)

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

Ja ok, maar ik denk (sorry) dat lies daar nix van weet als ie vragen gaat stellen over schijfruimte :P(no flame intended)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:20 schreef lies_waregem het volgende:
- Dewelke zijn de beste manieren om gemakkelijk en veilig
zoveel mogelijk bytes vrij te maken op je computer.
Het beste is natuurlijk het zelf een beetje bijhouden, maar misschien dat dit programmaatje nog enige uitkomst biedt :)

Verwijderd

1).log files kan je allemaal wel verwijderen zoals ik weer.
2)Je TEmp I-net mappen leegmaken inc. cookies.
3)C:\win\temp map + User TEMP mappen
4)Bij Win98/ME alle .tmp .bak .old files wissen (bij 2K/XP wat voorzichter daar mee zijn)
5)Plaatjes allemaal naar .png / .jpg omzetten
6)Wav files allemaal naar mp3 omzetten
7)Scandisk /Chkdsk -F, daarna dit al defraggen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Bytes vrijmaken :? Als je bedoeld je harde schijf opschonen, dan moet je daar toch idd zélf doorheen spitten; een tooltje kan toch niet voor jou bepalen welk bestand wel of niet weg kan (hupsakee, daar gaan al je familiefoto's ;( , om maar een voorbeeld te geven). Het legen van internet cache, opschonen van het register e.d. betekend dat je je er wel even in moet verdiepen eer je schade aanricht. Misschien is iets als Norton CleanSweep wel iets om mee te beginnen. Maar dit heeft allemaal niks met PMG te maken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.