na ATI radeon 8500, cs ping omhoog met winXP

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

Topicstarter
oke uiteraard heb ik de search gebruikt, maar ik had eerst in mijn systeem een GeForce2 MX kaartje zitten. Vandaag een nieuwe gehaald, radeon 8500LE. En nu wil ik cs gaan spelen heb ik ineens een ping van 500+ Met winXP prof. Dit had ik met me GF kaartje niet. Die patch heb ik ook gebruikt. Clean install van cs ook gedaan. Kan dit aan die kaart liggen?

superB

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 19:24
ooit eens gehoord (weet niet of t waar is) dat ie elke frame over je kabeltje gooit
dus hogere framerate = meer traffic

maar dit had ik ook maar gehoord kan iemand mij vertellen of t waar is?

Bier, Whiskey en Metal!!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op vrijdag 19 april 2002 20:19 schreef Lord_Mithril het volgende:
ooit eens gehoord (weet niet of t waar is) dat ie elke frame over je kabeltje gooit
dus hogere framerate = meer traffic

maar dit had ik ook maar gehoord kan iemand mij vertellen of t waar is?
Ja klopt volgens mij wel :)

• farmacop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Lijkt mij onzin dat hij elke frame gaat lopen corresponderen met de rest. Hij update de spelgegevens, die gegevens (tegenstanders etc) bepalen wat jij te zien krijgt.
Verder geen idee wat nou het probleem is

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Onzin dat dit daardoor komt, heb je het bij andere games ook? Zoja dan windows er opnieuw op, als dat niet zo is herinstall cs maar.
/edit/
met dat "onzin" bedoel ik dus dat het vast wel nvidia kweakprogsel of drijverstuff is dat achtergebleven is

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:06
bl!kje is een vriend van me.. Hij heeft adsl-basic en altijd ping van 40/50 met een GF2 mx-400 (64 mb) gister heeft ie met mij dus die kaart gekocht en gaat z'n ping flippen.. doet ie de GF2 er weer in is z'n ping weer normaal.. Dus het ligt wel degelijk aan die nieuwe videokaart instellingen.... of de videokaart zelf is brak...

Aap!

Verwijderd

Het lijkt mij niet dat elke frame verzonden wordt.

Reken maar eens hoe groot elk frame wel niet is en dat bij een hoge refresh-rate. Dat wordt dus erg veel en kan je lijntje nie aan :)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 15:08 schreef --boothill-- het volgende:
of de videokaart zelf is brak...
De kaart is niet brak, want elk spel verder (bijna dan :)) werkt super op 1280etc en alles aan.!

edit:

UT enzo heeft wel een super ping... Het ligt puur aan cs

superB

Pagina: 1