Toon posts:

[cm] accesoires wel of niet nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus ook een beetje gaan casemodden en ik vroeg mij zo af...zijn accesoires nou wel of niet nodig? Ik bedoel dus moet je persé ramen enzo gaan kopen of kun je ook leuk casemodden zonder extra stuff te kopen? en zo jah: ideeën?

Verwijderd

Casemodding is gebaseerd op creativiteit. Dus mag je zelf iets verzinnen dat binnen je mogelijkgheden valt.

Over hulpmiddelen: het meeste is makkelijk, maar niet noodzakelijk. Een blowhole maak je ook prima met een figuurzaag ipv een dremel.

[mod-waarschuwing]
Als er straks een hoop onzin staat in dit topic, dan knal ik 'm op slot.
[/mod-waarschuwing]

Verwijderd

je eigen fantasie is je enige beperking *D

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 20:14 schreef DaBit het volgende:
Casemodding is gebaseerd op creativiteit. Dus mag je zelf iets verzinnen dat binnen je mogelijkgheden valt.

Over hulpmiddelen: het meeste is makkelijk, maar niet noodzakelijk. Een blowhole maak je ook prima met een figuurzaag ipv een dremel.

[mod-waarschuwing]
Als er straks een hoop onzin staat in dit topic, dan knal ik 'm op slot.
[/mod-waarschuwing]
owke dan hehe >:)
maar ik bedoel niet de werktuigen ensow (die hebben we zat: pa is timmerman)...maar ik bedoel dingen kopen. Dus kun je een mooie casemod maken zonder allerlei rare lampen te kopen en speciale 'raam-sets' ensow? als jullie ideeën hebben hoor ik die graag...

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
denk eraan; goed gereedschap is t halve werk.. je kan je kast maar 1 keer modden, zorg dat je t goed doet
ik weet uit ervaring dat t nogal pauper is je case vernaggelen, kan je weer euro of 100 lappen voor je nieuwe kast (plus mods)

lampje en raampje is misschien doorsnee, op jou buro is ie de enige dus gewoon doen als je t leuk vind :*

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 20:18 schreef agressive het volgende:
denk eraan; goed gereedschap is t halve werk.. je kan je kast maar 1 keer modden, zorg dat je t goed doet
ik weet uit ervaring dat t nogal pauper is je case vernaggelen, kan je weer euro of 100 lappen voor je nieuwe kast (plus mods)

lampje en raampje is misschien doorsnee, op jou buro is ie de enige dus gewoon doen als je t leuk vind :*
wat bedoel je met dat laatste?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:30 schreef BagPiper het volgende:

[..]

wat bedoel je met dat laatste?
als je een raampje met een lampje gaat maken, gaan er hier heel wat mensen zeiken dat je mod niet origineel is
maar het belangrijkste is of jij hem origineel, mooi, :9~, .. vindt.. hij staat per slot van rekening voor jouw neus

denk ik :P

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:38 schreef badpinguin het volgende:

[..]

als je een raampje met een lampje gaat maken, gaan er hier heel wat mensen zeiken dat je mod niet origineel is
maar het belangrijkste is of jij hem origineel, mooi, :9~, .. vindt.. hij staat per slot van rekening voor jouw neus

denk ik :P
Ben ik helemaal met je eens! Wat boeit het nou wat andere mensen er van vinden? Ja, ok, het is wel leuk om te horen dat anderen hem ook mooi vinden maarjah. Het is jouw kast! :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:40 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens! Wat boeit het nou wat andere mensen er van vinden? Ja, ok, het is wel leuk om te horen dat anderen hem ook mooi vinden maarjah. Het is jouw kast! :)
Absoluut .. de meesten zullen de mijne als ie af is ook niet bijster origineel vinden .. maar ze hoeven er niet de hele dag tegenaan te kijken :) Ik wel .. en dus doe ik het hoe ik wil.

Als anderen hem dan toevalling ook mooi vinden, da's dan mooi meegenomen maar ik doe het toch echt niet voor de "WOOOT Geil!! :9~ :9~" reacties ... kan wel andere dingen bedenken die veel geiler zijn :P

Verwijderd

ideen krijg je meestal spontaan

zo kreeg ik opeens ooit het idee toen ik een ouwe tv met een kapotte behuizing zag ligge (zat een gat in) het idee om in me tv een window te make

verzin nix mar kom er spontaan op

(speelgoedwinkels zijn een goeie inspiratiebron)

CASEMODDING IS ART!!!!

Verwijderd

Topicstarter
owke dan...eh kan het kwaad om action-mans in je kast te verbouwen? of kunnen die in de fik vliegen? >:)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:54 schreef BagPiper het volgende:
owke dan...eh kan het kwaad om action-mans in je kast te verbouwen? of kunnen die in de fik vliegen? >:)
Lijkt me een heel onwaarschijnlijk

Verwijderd

Topicstarter
owke dan ga ik zometeen mijn "ontwerp" plaatsen moeten jullie maar zeggen of het je vet lijkt...

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 21:57 schreef BagPiper het volgende:
owke dan ga ik zometeen mijn "ontwerp" plaatsen moeten jullie maar zeggen of het je vet lijkt...
Doe dat dan maar gewoon in dit topic dan ;)

Verwijderd

Topicstarter
jah duh tuurlijk in dit topic hehe...
nou hier issie maar let niet op het achtergrond plaatje heb ik geript van actionman.com...

Afbeeldingslocatie: http://www.beekfriet.nl/actionman.jpg

de bedoeling is dus dat achter dat "hoekige gat" een doorzichtig pakje komt met van dat nep- ijs/sneeuw (kun je vast wel ergens halen en anders hebben we nog wel wat op de zolder). En daarin dus een actionman in een of andere vette pose...wat vinden jullie van het idee? (evt. nog een mooi lichtje erbij...)

edit:
eh het komt dus in de zijkant van m'n kast...het gat wordt waarschijnlijk iets kleiner :o

Verwijderd

Ziet er iig droog uit ;)

Verwijderd

Is absoluut origineel :)

Plaats een fan achter die sneeuw .. heb je een sneeuwstorm als je 'm aanzet >:)

Verwijderd

Topicstarter
ow zeker wel heel vetjes...
iig ben net begonnen dus ik zie wel wat 't gaat worden,,,weet nog niet of ik er wel een actionman achter ga doen (misschien wordt vader de computerleek bang dat dat gevaarlijk is en dat de computer dan ontploft en dattie terugkomt van het werk en dat het hele huis afgefikt is :D) maar als pa het goedkeurt dan zien jullie binnenkort hier de pics!

Verwijderd

nou ik ben beniewd *D
opzich wel phat om er nepsneeuw in te leggen met ook een fannetje erby leggen :P :9

Verwijderd

Topicstarter
jah en dan na 1 minuut zit alle sneeuw aan een kant op elkaar gedrukt lol...eigenlijk moet je een paar kleine fannetjes hebben uit alle richtingen en dan blijft die sneeuw rondwaaien...:D

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09

Acid_Burn

uhuh

Casemodding an sich is eigenlijk niet nodig. LEUK is het wel :)
Daarbij bepaal je zelf de grenzen. De 1 wil slechts zijn standaard ledjes vervangen door blauwe. De ander wil weer een complete kast bouwen (waaronder ikzelf). Alles daartussen is mogelijk. JIJ bepaalt wat je leuk vind en hoever je wilt gaan, hierbij is de enige beperking je creativiteit en je budget.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

keep on modding..

ik ben van plan om in mijn 5.25.. een aantal gaten te boren.. en daar leds in te bouwen.. en daarmee temp via paralel of serieel aan te sluiten.. orgineel?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Pagina: 1