Toon posts:

[SoF2] laad traag

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

kheb net SoF2 geinstalleerd, en start het op (wat zou je zelf doen toch? :))
Het allereerste dat me opviel waren de laadtijden, het menu ed laden normaal, maar als ik een level begin, duurt dit echt verschrikkelijk lang, gemiddeld een minuut of 3.
De eerste keer nam ik het voor lief, maar bij het tweede level duurde het nog langer, en tegen dat ie halverwege was met het laden, kwam windows met een "virtual memory too low" error.
Maar, ik heb als initial pagefile 3x 384MB, en als maximum 3x 768MB, ik kan me niet inbeelden dat SoF2 zoveel geheugen nodig heeft. Buiten SoF draaide er niets anders op m'n PC.
Heeft er nog iemand dit probleem en een evt. oplossing?
/me wants to play SoF2 zonder dat ie elke keer moet rebooten als het level geeindigd is.

Config :

Athlon 1530 (9x170)
256MB RAM
Win2K Pro
GF2Ti en andere hardware die er niet toe doet.

TIA

edit :
't is de full version btw, niet de demo

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Zet je textures op 16 bits.
Want anders duurt het laden idd erg lang, en zal het het spel zeer erg schokken. (Memory leak ofzo)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat wil je, het spel is nog niet eens af, en dan verwacht jij al een perfect spel? :?
Wacht maar eens rustig af tot het spel uit is, en ga dan pas rondvragen..

of als je ECHT geen geduld hebt, dan vraag je het toch gewoon in het daarvoor bedoelde topic? :?
[topic=466443/1/50]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 20:08 schreef Albinoraptor het volgende:
Zet je textures op 16 bits.
Want anders duurt het laden idd erg lang, en zal het het spel zeer erg schokken. (Memory leak ofoz)
Hmm, I like full quality... :)
Ach ja, 'ns proberen, brb :)

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-01 15:57
Lijkt op een Windows ME probleem

edit: Memory leak ofoz, dat bedoelde ik maar jij was me voor.

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Titel aangepast :+

Videokaart zou het probleem moeten zijn lijkt me (stelt sof2 meen ik best hoge eisen aan) Ff zoeken of ik nog iets kan vinden.

Domme opmerkingen: dx8? patches ed?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
Op vrijdag 19 april 2002 20:08 schreef E-MANs het volgende:
Lijkt op een Windows ME probleem
Heb XP dus dat zal het niet zijn, is denk ik gewoon een bug in de beta. En zal (hopelijk) bij final gefixed zijn.

Ik denk dat het memory leak is want ik heb iets van 1 Gb an virtual memory en naar enkele level krijg ik ook out of virtuel memory, lijkt mij niet gezond :P

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:08 schreef SM-DoubleD het volgende:

[..]

Hmm, I like full quality... :)
Ach ja, 'ns proberen, brb :)
Ok en als dat gebeurd is mag je verder in het topic welke DataBeest heeft gepost ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.