Goede koeler ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb nu een volcano2 op mijn cpu en ik vind dat ie niet voldoende presteerd. Mijn cpu is 55 graden idle :{

Ik zat aan een volcano 7 te denken, is wel erg duur maar is die ook veel beter ?

Als ik dan toch naar de shop ga neem ik meteen een reepje extra pc2700 256 mb mee :)

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Ik heb zelf een Alpha6035, ik vind hem een perfect koelertje.. Alleen zit er ook nog een DeltaHp@7350RPM op, en die doet zijn werk ook wel goed. Ik heb hem nu op 7v draaien en wordt stressed rond 50C, en op volle toeren, met case fans 39 stressed ;)

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Waarom koop je geen Zalman of een Silverado? Ook vrij prijzig, maar coolen als de beste...

Verwijderd

Net besteld: Coolermaster HHC-001 :9

Volgens een aantal reviews de beste cooler op dit moment.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Uhm, Dan doe je iets niet goed. :?
Ik heb hier een Volcano2 op een Athlon 1400MHz, en deze is idle 40graden en full load 45. :)

Ik denk dat je beter kan investeren in een betere kast koeling, paar in en outtake fans erin. Dit kan snel 10 graden in temperatuur opleveren!

Ik denk dat een andere koeler niet echt veel oplevert, omdat je omgevingstemperatuur nu aan de hoge kant is.

Whatever.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
[search=volcano7] en [topic=378757/1/30] Daar moet toch wel genoeg info te vinden zijn?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.