Raku
code:
1
| <iframe src="file://d:\my music\mp3 nieuw" /> |
zo misschien
Ik heb zoiets gezien op javascripts.com, een iframe met een speciale eigenschap. Zal even zoeken Beetje veel om te zoeken 
Je kan gewoon een iframe maken met als source die map, zoals hierboven staat. Maar met dat script krijg je er wat leuke dingen bij, beetje moeilijk uit te leggen.
Je kan gewoon een iframe maken met als source die map, zoals hierboven staat. Maar met dat script krijg je er wat leuke dingen bij, beetje moeilijk uit te leggen.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
de items moeten wel aangeklikt kunnen worden zodat ik ze kan laden in winamp.....
edit:
Ik heb deze code ff uitgeprobeert:
<iframe src="file://d:\my music\mp3 nieuw" />
Die deed het , alleen moet ie nog verder door ontwikkeld worden. Ik kan bijvoorbeeld het scherm niet vergroten......
Het kan nat. aan mij liggen.....
Ik heb deze code ff uitgeprobeert:
<iframe src="file://d:\my music\mp3 nieuw" />
Die deed het , alleen moet ie nog verder door ontwikkeld worden. Ik kan bijvoorbeeld het scherm niet vergroten......
Raku
Verwijderd
Kan je niet een server op je PC zetten en die active desktop vanaf die server halen?Op vrijdag 19 april 2002 20:03 schreef Metonic het volgende:
de items moeten wel aangeklikt kunnen worden zodat ik ze kan laden in winamp.....
Oplossing: Installeer een webserver (bv van http://www.apache.org) en stel je DocumentRoot in als je mp3 directory.
Ik zal zelf wel ff zoeken..... Thanx trouwens.Op vrijdag 19 april 2002 20:01 schreef Prammenhanger het volgende:
Ik heb zoiets gezien op javascripts.com, een iframe met een speciale eigenschap. Zal even zoeken Beetje veel om te zoeken
Raku
Ik zal eens kijken of ik met een FSO (file system object) object links aan kan maken op je desktop. Moet eigenlijk niet al te moeilijk zijn indien het ook client site werkt
Maar ik krijg die i-frame dus niet uitgerekt.... Blijft dezelfde groote. Hoe los ik dat op? Als dat met apache zou kunnen: liever niet. Persoonlijke redenen
Raku
code:
1
| <iframe src="je dir" style="position:absolute;top:0px;left:0px;z-index:1; width:200; height:200;"/> |
pas die 200 aan aan je eigen smaak
ook ff top en left aanpassen.
Nog 1 prob , daarna ben ik klaar. Ik krijg telkens miniatuurweergaven of zow (die grote blokken) nu wil ik alleen maar details. Heb het aangepast , maar springt om de zoveel tijd terug...... Heel raar. Id-en?
Raku
rechtsklikken en "map aanpassen" kiezen, kun je heel veel leuke dingen doen om zelf aan te passen in een html bestandje
moeite waard denk ik
moeite waard denk ik
Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
dat snap ik wel , maar daar staat niet in hoe ik die pictorgrammen gewoon kan laten blijven als ik op vernieuwen of f5 (bureaublad) druk.
Raku
Pagina: 1