Windows map in active desktop.

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Hoe krijg ik een windows map (d:\my music\mp3 nieuw) op de achtergrond als active desktop? Ik weet wel wat van Html , maar de rest (zoals het ophalen van info uit explorer) weet ik niet. Iemand enig idee????

Raku

• Vampier
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04-2015

Vampier

poke-1,170

code:
1
<iframe src="file://d:\my music\mp3 nieuw" />

zo misschien :)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 16:17

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ik heb zoiets gezien op javascripts.com, een iframe met een speciale eigenschap. Zal even zoeken Beetje veel om te zoeken :)
Je kan gewoon een iframe maken met als source die map, zoals hierboven staat. Maar met dat script krijg je er wat leuke dingen bij, beetje moeilijk uit te leggen.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
de items moeten wel aangeklikt kunnen worden zodat ik ze kan laden in winamp.....
edit:

Ik heb deze code ff uitgeprobeert:
<iframe src="file://d:\my music\mp3 nieuw" />
Die deed het , alleen moet ie nog verder door ontwikkeld worden. Ik kan bijvoorbeeld het scherm niet vergroten...... :) Het kan nat. aan mij liggen.....

Raku

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:03 schreef Metonic het volgende:
de items moeten wel aangeklikt kunnen worden zodat ik ze kan laden in winamp.....
Kan je niet een server op je PC zetten en die active desktop vanaf die server halen?

• Willem
  • Laatst online: 09:09
Oplossing: Installeer een webserver (bv van http://www.apache.org) en stel je DocumentRoot in als je mp3 directory.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 20:01 schreef Prammenhanger het volgende:
Ik heb zoiets gezien op javascripts.com, een iframe met een speciale eigenschap. Zal even zoeken Beetje veel om te zoeken :)
Je kan gewoon een iframe maken met als source die map, zoals hierboven staat. Maar met dat script krijg je er wat leuke dingen bij, beetje moeilijk uit te leggen.
Ik zal zelf wel ff zoeken..... Thanx trouwens.

Raku

• Vampier

Vampier

poke-1,170

Ik zal eens kijken of ik met een FSO (file system object) object links aan kan maken op je desktop. Moet eigenlijk niet al te moeilijk zijn indien het ook client site werkt :)

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Maar ik krijg die i-frame dus niet uitgerekt.... Blijft dezelfde groote. Hoe los ik dat op? Als dat met apache zou kunnen: liever niet. Persoonlijke redenen :P

Raku

• Vampier

Vampier

poke-1,170

code:
1
<iframe src="je dir" style="position:absolute;top:0px;left:0px;z-index:1; width:200; height:200;"/>

pas die 200 aan aan je eigen smaak :)

ook ff top en left aanpassen.

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Nog 1 prob , daarna ben ik klaar. Ik krijg telkens miniatuurweergaven of zow (die grote blokken) nu wil ik alleen maar details. Heb het aangepast , maar springt om de zoveel tijd terug...... Heel raar. Id-en?

Raku

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:46
rechtsklikken en "map aanpassen" kiezen, kun je heel veel leuke dingen doen om zelf aan te passen in een html bestandje
moeite waard denk ik

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

• Raku

Raku

Mental Aid

Topicstarter
dat snap ik wel , maar daar staat niet in hoe ik die pictorgrammen gewoon kan laten blijven als ik op vernieuwen of f5 (bureaublad) druk.

Raku

Pagina: 1