0-reply topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Topicstarter
Zomaar even een idee:

Ik zie vaak dat topics met 0 replies na een uren/dagen "vergeten" worden. Er wordt dan niet meer op gereageerd, en vervolgens krijgt het topic een *KICK*. Is het misschien een idee om een overzicht te maken van alle topics die op dat moment 0 replies hebben? Dus net zoiets als "active topics" maar dan "0-reply topics"? Ik denk dat dat *GEKICK* dan snel verleden tijd is, en het is wellicht een effectieve methode om toch de vragen in de betreffende topics te beantwoorden.

Zomaar even een idee :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat maakt die kick uit? na 24 mag je een kick geven (staat in de FAQ) dus wat is dan het probleem...als mensen een vraag stellen en er komt geen antwoord moeten ze maar kicken na 24 uur...en met jouw idee gaat iedereen zich focussen op die vragen die niemand beantwoord en gaat niemand meer replyen op de topics die écht interessant zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zie daar eigenlijk niet het nut ervan in. Dat zou ook betekenen, dat als iemand er nog een vraag achteraan steld, de kans op antwoord sterk verminderd, omdat ie dan geen 0 replys meer heeft.
En verder: Je kan ook gewoon de zoekfunctie in IE(6) gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2650506110

Hoe dat met andere browsers zit weet ik niet, maar dat zal vast ook wel kunnen. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet eens zo'n gek idee, omdat ik meestal toch niet de "active topics" ga lezen waar al meer dan 2 pagina's van zijn. en altijd topics a la "Het grote Diablo 2 topic 1,2,3,etc" in de active topics is ook niet handig.. t is natuurlijk een zeer active topic, maar dat weet iedereen wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
pic, pic , pic :9 :P

Traag, Webgoodie aanrukken!!!!!

maw. het kan niet in topix worden gebouwd, maar wel eenvoudig buiten het forum door iemand met db pw's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:09
ik vind het een prima idee

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Persoonlijk vind ik het een goed idee!

Als ik op GoT kom doe ik altijd active topics en dan kijk ik ook met name naar de 0-replies, maar ja, die zijn meestal te moeilijk voor mij :{

Maar het lijkt me een goed idee!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50
Op vrijdag 19 april 2002 20:05 schreef WaarAnders het volgende:
pic, pic , pic :9 :P

Traag, Webgoodie aanrukken!!!!!

maw. het kan niet in topix worden gebouwd, maar wel eenvoudig buiten het forum door iemand met db pw's.
Afbeeldingslocatie: http://traag.dhs.org:81/~traag/topix.jpg
(C) Webgoodie (d8 ik) & Hosting Traag

die :? :P

maar ik denk opzich dat mensen daar toch niet gaan kijken, wat wel zou kunnen is:

als topics al 2 weken oud zijn, en er zitten geen reply's in, dat ze dan automatisch naar /dev/null gaan...
schoont de db weer wat op, dus gaat GoT weer sneller :P

maarja, dan zit je met de posts count... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:11 schreef Kix@$$ het volgende:

[..]
maar ik denk opzich dat mensen daar toch niet gaan kijken, wat wel zou kunnen is:

als topics al 2 weken oud zijn, en er zitten geen reply's in, dat ze dan automatisch naar /dev/null gaan...

ik denk dat ze voor de post counts wel een efficientere manier gebruiken :P,

[edit]... /me moet s leren lezen voordat ie quote :P[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:50
Op vrijdag 19 april 2002 20:26 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

ik denk dat ze voor de post counts wel een efficientere manier gebruiken :P, wat ik niet vind kunnen, is dat topics naar /dev/null verdwijnen, dan kunnen ze de search ook wel opdoeken, en komen er veels te veel newbie vragen en vragen welke al tig keer voorbij zijn gekomen.
jep, maarja, ik zeg ook, topics met 0 reply's alleen, daar kun je dan (lijkt mij) toch geen antwoord op je vragen vinden

en voor de post counts hebben ze wel een betere manier, maar soms tellen ze hem ook ff overnieuw door, en dan mis je er dus een paar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 19 april 2002 20:11 schreef Kix@$$ het volgende:

Jammer voor de topicstarter maar idd, misschien scheelt het wat.
Deze topics hebben geen nut (de vraag is niet bantwoord) dis dat maakt ze in mijn ogen overbodig. :)
Maar dan moeten ze wel 4+ weken inactief zijn.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Lijkt me niet zo een geweldig id van de topicstarter, dan krijg je lijkt me mensen die gaan proberen die lijst zo snel mogelijk leeg te krijgen, met als gevolg onzinreply's waar de topicstarter nog minder aan heeft dan als aan geen reply's... :)

maar dat is wat ik denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 23:19
Je ziet het op andere fora ook, maar ik zie het nut er niet zo van in.
Pagina: 1