Planet - adslcomfort => adsladvanced

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Gospelkees
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik zeg bel ik net op naar die helpdesk. Ik zeg how ONaardig can you get... Enniewee. Die Lu.. meneer zegt tegen mij dat het 4 weken kan duren om van adsl-comfort naar adsl-advanced te gaan. Ik zeg GDVRDMME 4 wkn. En ik moet 20 euro administratiekosten betalen... Voor het wachten zeker. Daarnaast moet ik het SCHRIFTELIJK indienen. Hij had geen faxnummer, maar wilde slakkenmail.

How MOEILIJK can you get... Dus ik zeg "Dus eigenlijk raad je het me af...?" Begint ie te vloeken:"U kunt toch gewoon inbellen voor uw email." GDVRDMME... Wat 'n Lu...ennieweeh.
Ik ga toch niet inbellen. Het is bij de konijnen af... |:(

Iemand ervaring met hoe lang het duurt bij Planet om over te gaan naar adsl advanced?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-01 22:02
geen ervaring mee maar het lijkt me heel vreemd als je dan gewoon 4 weken geen internet hebt

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:17
Op vrijdag 19 april 2002 19:12 schreef Gospelkees het volgende:
Iemand ervaring met hoe lang het duurt bij Planet om over te gaan naar adsl advanced?
Weet ik niet. Lijkt me vrij snel te kunnen. En dat je zonder ADSL komt te zitten is natuurlijk 100% belachelijk.

Ik raad je aan nog een keer te bellen en te hopen dat je iemand aan de telefoon krijgt die wat aardiger doet.

Wat je ook kan doen is vóórdat je je vraag gaat stellen, diegene z'n/haar naam vragen.

Dan kan je de manager van de helpdesk wijzen op 'verkeerde' types.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Repec
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-10-2025
Overstappen van comfort naar advanced kan een week of 3 duren maar ligt ook een beetje aan kpn.
Meestal worden upgrades bij planet gedaan per factuur datum maar zoals ik al zei, ligt er ook aan wanneer kpn de upgrade uitvoert.

Verder kun je zo'n upgrade aanvragen via "mijn gegevens" op planet.nl en er zitten GEEN extra kosten aan een upgrade verbonden. Alleen als je gaat downgraden heb je 25 euries administratiekosten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, maar je kickt een topic van bijna 3 jaar oud :X

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

^^ precies, eerst even kijken voor je kickt Repec ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.