Op zondag 21 april 2002 13:32 schreef Sn3akz het volgende:
[..]
Als ik een lekke band heb, ben ik weinig geintresseerd in het soort rubber van die band en hoe die vervaardigd wordt, waar ik later misschien profijt van heb. Op dat moment wil ik gewoon een nieuwe band en gaan.

als jij je fiets naar je pappa brengt en pappa plakt lief de band voor je, dan heb je inderdaad geen behoefte eraan om te weten hoe je bijvoorbeeld een lek opspoort.
maar hier hebben we iemand die zelf een html-pagina maakt (zelf zijn band plakt) en naar het forum komt voor antwoord, en verkiest om niet naar de fietsenmaker te gaan (iemand inhuurt)
voor vragen "..of iemand anders je band kan plakken" kan je naar beginnersweb, of forum.computertotaal gaan, op GoT heb je eigenwijsjes die je exact de enig beste manier uitleggen om nette code en gescheiden content en lazout in je pagina te verwerken ...
* RM-rf brengt zijn fiets overigens zelfs al bijna enkel om de band op te laten pompen naar de dichtsbijzijnde fietsenmaker ...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen