OKey na al een aantal topic's gehad te hebben over of er nou wel of geen afgezaagde en on-orginele mod's geplaatst mogen worden ... ben ik er toch wel achter dat de meeste zo graag elke afgezaagde mod wilde zien omdat diegene er veel werk aan heeft gehad en er trots op is ... ik vond dit maar onzin omdat je deze dingen dan ook in het casemod topic kan zetten maar okey als jullie ze willen zien dan wel ... affin ik denk als we dan toch zo stom bezig ben laat ik dan eens posten hoe mijn computer er nu bij staat zo dus zelf vond ik hem veel orgineler dan de gemiddelde mod die hier voorbij komt
maar dan komt er weer zo'n achterlijke admin die niet weet wat ie nou precies wil en die pleurt er een slotje op .. sorry hoor maar wat willen ze hier nou wel en niet zien ?? ik vind het maar een zooitje ongeregeld ... als je geen suffe mod's wil zien zet dan ook even een slotje op [CM] Mijn eerste casemod (veel pics !!!) en Mijn eerste Baybus [pics] en Yes mijn CCFL zit erin! sorry mensen waarvan deze topic's zijn ik heb er zomaar een paar gepakt van bovenaf waar ik ook het nut niet van inzie ...
AMEN
AMEN