Toon posts:

[cm's] Wat een suf zooitje hier zeg ....

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OKey na al een aantal topic's gehad te hebben over of er nou wel of geen afgezaagde en on-orginele mod's geplaatst mogen worden ... ben ik er toch wel achter dat de meeste zo graag elke afgezaagde mod wilde zien omdat diegene er veel werk aan heeft gehad en er trots op is ... ik vond dit maar onzin omdat je deze dingen dan ook in het casemod topic kan zetten maar okey als jullie ze willen zien dan wel ... affin ik denk als we dan toch zo stom bezig ben laat ik dan eens posten hoe mijn computer er nu bij staat zo dus zelf vond ik hem veel orgineler dan de gemiddelde mod die hier voorbij komt >:) maar dan komt er weer zo'n achterlijke admin die niet weet wat ie nou precies wil en die pleurt er een slotje op .. sorry hoor maar wat willen ze hier nou wel en niet zien ?? ik vind het maar een zooitje ongeregeld ... als je geen suffe mod's wil zien zet dan ook even een slotje op [CM] Mijn eerste casemod (veel pics !!!) en Mijn eerste Baybus [pics] en Yes mijn CCFL zit erin! sorry mensen waarvan deze topic's zijn ik heb er zomaar een paar gepakt van bovenaf waar ik ook het nut niet van inzie ...

AMEN :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals je het zelf al zegt: Amen
Ja het is af en toe jammer, wat voor onzin hier gepost wordt. Het mooie is dan ook, dat wanneer je iets wilt opzoeken met de search, het zo'n zooitje is, dat je er bijna niet uit kan komen en dan roepen sommige ook nog eens UTFS. Misschien eens een ideetje om de topic-lijst wat verfrissen, waarbij dubbele topics, met dezelfde inhoud weggegooid worden? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 21:49

SmidsY

hallo!?.............

ik voel een flamewar :z

maar ditis een democratie dus ieder zijn mening, maar wat diplomatieker mag. En btw niemand verplicht je te kijken :)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:08 schreef First_Degree het volgende:
zoals je het zelf al zegt: Amen
Ja het is af en toe jammer, wat voor onzin hier gepost wordt. Het mooie is dan ook, dat wanneer je iets wilt opzoeken met de search, het zo'n zooitje is, dat je er bijna niet uit kan komen en dan roepen sommige ook nog eens UTFS. Misschien eens een ideetje om de topic-lijst wat verfrissen, waarbij dubbele topics, met dezelfde inhoud weggegooid worden? *D
hehe .. zoiets wil ik nou ook en dat heb ik al zo vaak gezegt maar ja ze willen zo graag suffe topic's zien die we al 500 keer eerder hebben gezien .... sja ze weten niet helemaal wat ze willen he ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik zie ff niet wat je met dit topic probeert te bereiken hoor :z..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 14:18

VonAalscht

Raaaar

Je vergeet deze....

>:)

edit:

Je had 'em er zelf al bij staan, ik vond em nou niet echt geweldig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:41

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Misschien [BCM] (Bijzondere CaseMod) voor je mod zetten als het echt bijzonder is en [SCM (Standaard CaseMod) voor als het....standaard is.

;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:11 schreef DenniZ-X het volgende:
Ik zie ff niet wat je met dit topic probeert te bereiken hoor :z..
waarom reageer je dan :z ... NHF
Op vrijdag 19 april 2002 19:13 schreef Huurmoordenaars het volgende:
Je vergeet deze....
>:)
dan vergeet jij een stukkie te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, wat jij daar heb liggen is geen mod, maar een hoopje troep... :o

NOFI.. :*

Sorry hoor, maar ik zie het nut niet in van dit topic, behalve het uitlokken van een flame... |:(

Als de GoT policy je niet bevalt, ga je dan ff lekker ergens anders vervelen... :(

/me heeft gesproken..
Amen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat mag maar waarom zet je dit hierin en nogwel met [CM]
dat snap ik niet :? :? :?

en vertel nou wat het nut is hiervan als die mensen trots zijn op hun mod dat is dan het beste voor hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Dit is al de tweede topic met zo'n stom gezeik over casemods die "nep" zijn. Ik wordt er ook een beetje ziek van. Reageer dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Op vrijdag 19 april 2002 19:14 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

waarom reageer je dan :z ... NHF
Omdat ik het graag wil weten.. als je wilt dat je topic weer geopend wordt kun je dat nl. misschien beter in de [forum=15] uitleggen.

Ik kan het natuurlijk ook fout hebben.

Verder ben ik wel voor een verdeling in klassen bij casemods, hoe je dit moet realiseren weet ik niet, maar bijvoorbeeld klasse [CM-A] voor niet meer dan 3 grote aanpassingen [CM-B] voor 3-6 grote aanpassingen en [CM-C] voor meer dan 6 grote aanpassingen. (Goh eigenlijk wel lastig te realiseren.. 'wat is een grote aanpassing')
en eventuele aanpassing van titel door de modjes, maar die zullen het wel al druk genoeg hebben..

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:15 schreef Oeloe het volgende:

Sorry hoor, maar ik zie het nut niet in van dit topic, behalve het uitlokken van een flame... |:(

Als de GoT policy je niet bevalt, ga je dan ff lekker ergens anders vervelen... :(

/me heeft gesproken..
Amen... O-)
damn ik was net wat te laat maar ik geef je goot gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 14:18

VonAalscht

Raaaar

/me heeft gesproken..
Amen... O-)
Amen to that !! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

/me heeft gesproken..
Amen... O-)
Okey als ik eerlijk moet zijn ist wel een beetje uitlokken van een flame al met het eerste topic was dat het ... maar met dit topic wilde ik ze ff na laten denken waarom mijn topic dan wel een slotje moet krijgen (en dus eigenlijk niet mag) en al die andere topic's waar je nix aan hebt wel mogen ???? wat hier boven al werd gezegt als je de search gebruikt krijg je zoveel tering zooi dat je nooit vind wat je moet hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
Die mensen zijn er druk mee bezig geweest, laat hun dan dat ook eens posten. Zo kunnen de newbies ook wat zien, om te doen. Zelf heb ik mijn case ook simpel gemod, om te laten zien vindt ik wel leuk. Verpest het voor andere eens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft gesproken..
Amen... O-)
helemaal mee eens ik vind dit ook totaal geen mod
maar daarom vind ik het nog wel leuk om naar te kijken

maar om hiervoor nou weer zo,n topic te openen nee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, deze gaat dus naar Lieve Adjes.

Over jouw mobodoosmod: Heeft het je veel moeite gekost, en vind je daarom dat iedereen zich aan jouw eerste stapjes op casemodgebied mag vergapen?

Ik vind van niet.

Ik wil best toegeven dat het beleid misschien niet altijd even consequent is. Maar ik vind wel dat een 'onzintopic' dat gaat over iets dat met bloed, zweet en tranen in elkaar gezet is, toch meer de moeite van het bekijken waard is dan een berg printplaten in een doosje.
maar dan komt er weer zo'n achterlijke admin die niet weet wat ie nou precies wil en die pleurt er een slotje op ..
Tsja, achterlijk moet je natuurlijk wel zijn om admin te worden. Welke gewone gezonde jongen (m/v) zou nu toch in godsnaam willen proberen om de fora hier een beetje leuk te houden voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:21 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Die mensen zijn er druk mee bezig geweest, laat hun dan dat ook eens posten. Zo kunnen de newbies ook wat zien, om te doen. Zelf heb ik mijn case ook simpel gemod, om te laten zien vindt ik wel leuk. Verpest het voor andere eens niet.
Als je hem graag wil laten zien kan je hem gewoon opsturen naar phreak en dan komt hij bij alle andre mod's te staan in het casemod topic waar iedereen die daar behoefte aan heeft kan kijken .... waarom mag ik dan geen doos laten zien met een ccfl en xtra fans ?? niet dat het me wat intereseert maar een beetje vaag dat ze daar dan niet het nut van inzien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik :9

damn te laat

vind trouwens dat de tt wel aangepast mag worden naar
onzin topic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 11:14

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
tja lees er dan gewoon overheen, moet je dan tegenwoordig een plutonium-aangedreven case van bergkristal maken met een stikstofkoeling en een lasershow aan de binnenkant om nog een topic te mogen posten :? :?

niet iedereen is even creatief of vaardig in het casemodden, en ik neem aan dat dit subforum bedoeld is voor ALLE casemods, sommige mods zijn origineler dan andere maar als je alleen maar een raampje erin hebt gebouwd geeft dat nog niet minder recht om hem te posten dan een of andere supercase

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:22 schreef DaBit het volgende:
Over jouw mobodoosmod: Heeft het je veel moeite gekost, en vind je daarom dat iedereen zich aan jouw eerste stapjes op casemodgebied mag vergapen?
:Z UT-MOD
FERRARI-MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:24 schreef Ener-G het volgende:
tja lees er dan gewoon overheen, moet je dan tegenwoordig een plutonium-aangedreven case van bergkristal maken met een stikstofkoeling en een lasershow aan de binnenkant om nog een topic te mogen posten :? :?
Nee. Maar ik vind wel dat je een beetje moeite gedaan mag hebben voor je mod voordat je 'm post. De een zal al heel trots zijn op een blowhole in zijn kast die hij met een figuurzaag uitgezaagd heeft. De ander is neit tevreden voordat de vissen rondzwemmen in z'n kast, en haalt z'n neus op voor deze mod. Wat is de overeenkomst: mensen hebben er moeite voor gedaan.

Onzin-mods zonder moeite post je maar lekker in de huiskamer ofzo.

edit:

Die ferrari-mod. Da's tenminste nog iets waar moeite voor gedaan is, en wat er leuk uitziet. Zit daar een slotje op? Nee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 16:29
Op vrijdag 19 april 2002 19:22 schreef DaBit het volgende:
Tsja, achterlijk moet je natuurlijk wel zijn om admin te worden. Welke gewone gezonde jongen (m/v) zou nu toch in godsnaam willen proberen om de fora hier een beetje leuk te houden voor iedereen?
Is dit een open sollicitacie :?
Ik ben ook achterlijk }:O :P [img][url="ftp://beumer.xs4all.nl/Bart/plaatjes/smilies/scheel.gif"]ftp://beumer.xs4all.nl/Bart/plaatjes/smilies/scheel.gif[/url][/img]
Waar kan ik me inschrijven :)

Ik kan me voorstellen dat het topic gesloten is. Een casemod kun je het niet noemen. Het is meer een grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:53
sorry hoor maar die hoop ROTZOOI in een moederbord doos (en voor 50% --> ERNAAST!!!) noem ik wel het aller zwakste misselijkste excuus wat er ooit op deze wereldbol heeft gestaan voor een CASE, laat staan een MOD.

Gewoon een vormloze fantasieloze smerig ogende niet-over-na gedachte-3-minuten-kostende enorme berg VUILNIS 1ste klas ROTZOOI wat nog eens beroerd op de foto is gezet ook (voorzover dat mogelijk is, zelfs de nobelprijswinnaar fotografie kan van die vormloze bende nog niet iets maken wat zelfs maar in de verte op "mooi" lijkt)

en nou niet meer zeuren aub....of bedenk iets creatiefs/moois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is pas een onzin topic. :r

Zie sign. Laat iedereen gewoon zijn gang gaan. Ik snap goed dat iemand enthousiast kan zijn over zijn eerste mod. Dan mag ie dat ook zeker laten zien. Dit topic mag wat mij betreft ook dicht. Nofi.

Edit: het stond opeens bij LA, had ik niet door. :) ghehe sorrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:32 schreef majic het volgende:
sorry hoor maar die hoop ROTZOOI in een moederbord doos (en voor 50% --> ERNAAST!!!) noem ik wel het aller zwakste misselijkste excuus wat er ooit op deze wereldbol heeft gestaan voor een CASE, laat staan een MOD.

Gewoon een vormloze fantasieloze smerig ogende niet-over-na gedachte-3-minuten-kostende enorme berg VUILNIS 1ste klas ROTZOOI wat nog eens beroerd op de foto is gezet ook (voorzover dat mogelijk is, zelfs de nobelprijswinnaar fotografie kan van die vormloze bende nog niet iets maken wat zelfs maar in de verte op "mooi" lijkt)

en nou niet meer zeuren aub....of bedenk iets creatiefs/moois
again [topic=387766/1/25]

:P
corecrusher vind dit mooi en creatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Laatst online: 20-08 18:25
Op vrijdag 19 april 2002 19:24 schreef MoSc2001 het volgende:

[..]

Als je hem graag wil laten zien kan je hem gewoon opsturen naar phreak en dan komt hij bij alle andre mod's te staan in het casemod topic waar iedereen die daar behoefte aan heeft kan kijken .... waarom mag ik dan geen doos laten zien met een ccfl en xtra fans ?? niet dat het me wat intereseert maar een beetje vaag dat ze daar dan niet het nut van inzien :?
Om eerlijk te zijn, vindt ik een mod met wat extra fans en een ccfl erin veel interessanter.

Als jij eraan stoor aan die standaart mods Reageer er dan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:35
Mjah, sorry hoor.. Maar om nou te klagen dat een topic dicht is wat alleen maar over een hoopje computer-rommel gaat vind ik wel heel ver gezocht..

Ik denk niet dat het voor de gemiddelde gotter, en zeker voor de gemiddelde CM-er interessant is om een hoopje hardware te zien..

En ik noem het zeker geen echte mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hier nog ff die achterlijke admin die het mobodoos-draadje van een passend slotje voorzag:
Kijk nou eens rond. We tolereren asociaal veel minieme mods en andere meuk in OCE, juist omdat niet iedereen even handig is met Dremel en sodeerbout.
Maar wat jij laat zien: it really takes the cake, zogezegd. Een moederbord in de doos waar ie uitkwam met een hap kaarten erin zonder ook maar enige vorm van ondersteuning, paar fans en een CCFLletje erop. Als jij dat een mod noemt, ben ik Pim Fortuyn. En even voor de duidelijkheid: dat ben ik niet.

Een mod is in de essentie een bewerking van een bestaand iets, waardoor het nieuwe eigenschappen krijgt.

Strikt gezien valt die mobodoos van jou daar ook onder, maar zeg nou zelf: dit zooitje bij elkaar geraapte hardware is gewoon een bij elkaar geraapt zooitje hardware, waarvan ik me zelfs afvraag of dit lang blijft werken.

Als jij je ergert aan topics in OCE ben je van harte uitgenodigd om het in SeM te gooien; wij bepalen dan of je gelijk hebt ja of nee. Maar ga niet zielig lopen doen en mensen achterlijk lopen noemen, puur omdat zij menen dat iets op slot moet.
Tot zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Ik hoop wel dat diegene die zijn PSU gemod heeft een appart topic opent, dat vind ik hem wel waard nml.

Zijn hele kast oogde alsog er echt over nagedacht was, vond die frontmod van zijn fan ook wel aardig namelijk.
Pagina: 1