Toon posts:

Sygate+2gamers=lag?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Als ik samen met mijn broertje online aan het game ben (hij quake en ik CSe) dan krijg ik na een tijdje een vreedme soort lag. Ik zie iedereen nog normaal rondlopen maar ik zelf kan niet meer doen en er komt rechtsbovenin de hoek "Cl_flushentitypacket" te staan. Verder loopt me lag steeds verder op tot zo rond de 1600ms (normaal 20-90ms)

Als ik dit krijg krijgt me broertje ook zo'n vaag probleem, als hij mag spelen (en dus niet spectate) krijgt hij ook net zo'n soort lag. Als hij dan dood is (en dat gebeurt snel als je alleen stil staat :( ) dan is de lag meteen weer weg :S

Aan me inet verbinding kan het niet liggen want het heeft ook heel lang gewoon goed gewerkt met allebei een ping van rond de 30-50ms

Specs:
Windows XP bak (waarop ik CS) (Client)
Windows 98 bak (Duron 1Ghz, 128MB)(Server met sygate)
Tussen de computers ligt een 10Mbit netwerk met realtek/Bmerk 100Mbit NIC's en een sitecom 10Mbit hub

Ik heb al geprobeerd om nieuwe/oudere versies van sygate te installe maar niets helpt :(
Weten jullie een oplossing of moet ik maar gewoon een router kopen? (en dan meteen ook een 100mbit switch/netwerk hebben :D)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Je moet meer ram kopen voor in je duron bak ,128mb xtra is wel genoeg , en dan winXP internet sharing doen.
Dan komt alles goed.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry die win98 bak is van me vader en ik kan dus niet zelf beslissen of daar 128MB bij moet. Trouwens die HD die erin zit (geen idee watvoor :D) is ook aarig sloom (beter gezegd tergend langzaam) dus die moet dan ook vervangen worden.

Maar zo te zien ben ik dus de enige met dit probleem met sygate?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Kan je pa dan niet gewoon ics aanzetten in win98 SE ??

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:17 schreef Bartjuh het volgende:
Kan je pa dan niet gewoon ics aanzetten in win98 SE ??
Werkt dat precies hetzelfde als sygate?

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op vrijdag 19 april 2002 19:21 schreef cougar007 het volgende:

[..]

Werkt dat precies hetzelfde als sygate?
Ja ,werkt heel simpel.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:46
Controlleer of DMA voor de HD in win98 wel aanstaat. (waarschijnlijk niet en dan is de hd idd HEEL traag)
Pagina: 1