Bij www.funprice.nl ,of is dat een andere 
Lijken in ieder geval op elkaar.
edit: oh nee ,iets anders , HHC-001 ,lijkt er wel erg op.
edit2:

Deez kan je bij funprice halen.
Lijken in ieder geval op elkaar.
edit: oh nee ,iets anders , HHC-001 ,lijkt er wel erg op.
edit2:
Deez kan je bij funprice halen.
Typenummer is niet hetzelfde, maar cooler volgens mij wel: http://www.funprice.nl/art_details.html?artid=1714
Wel flex dingetje, als je nog genoeg ruimte in de hoogte hebt, er nog ff een fanadapter opgooien (fan van die bak is luidruchtig!). let op met standaard fan is ie al 8 cm hoog.
Wel flex dingetje, als je nog genoeg ruimte in de hoogte hebt, er nog ff een fanadapter opgooien (fan van die bak is luidruchtig!). let op met standaard fan is ie al 8 cm hoog.
Bartjuh, ja weet ik. ik had gewoon niet goed gekeken. hij staat er gewoon tussen, op die site die ik gaf
en nee, niet de hhc-001
aha, ik zie het al. op die l61 zit een lichtere fan...
en nee, niet de hhc-001
aha, ik zie het al. op die l61 zit een lichtere fan...
die L61 heeft maar 14 CFM ofzo.. tegenover 36 voor de HHC-001..
maar hij schijnt wel errrug stil te zijn
Je kunt ook een fan-adaptertje nemen. Heb ik nu ook en is nu lekker stil. Ik ben naar 92mm gegaan met een van van 50cfm maar ik ben wel 5 graden omhoog gegaan.Op vrijdag 19 april 2002 18:56 schreef Mitt3nz het volgende:
die L61 heeft maar 14 CFM ofzo.. tegenover 36 voor de HHC-001..
mja, geluid maakt niet zoveel uit. ik heb 1,5 jaar ofzo met 2 60HP delta's in me kast gezeten dus ik weet wel hoe het is.
en ik heb nog een paar fans liggen dus ik kijk wel..
Dan zal ik gewoon de HHC-001 nemen die koelt heel erg goed en als je het geluid niet uitmaaktOp vrijdag 19 april 2002 19:01 schreef chimo het volgende:
mja, geluid maakt niet zoveel uit. ik heb 1,5 jaar ofzo met 2 60HP delta's in me kast gezeten dus ik weet wel hoe het is.
Pagina: 1