[Freedom Force] Kan geen objectives zien

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Ik heb het spel al een poosje maar eergisteren pas begonnen met spelen. Ziet er erg leuk uit :) maar ik snap eigelijk niet wat precies je doel is in het begin. Ik begin dus waar "Minut Man" in dat stadspark staat en ik loop vervolgens een beetje door de rest van het park en de stad "bezoek" ik ook ff.
Je kunt wel wat bad-guys meppen maar verder valt er niks te doen. Als ik klik op "Objectives" zie ik bij Primary en Secondary niks staan :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
das de tutorial nog,
die kan je ook gewoon skippen ;)
maar als je ff dat level opnieuw begint, en goed naar de uitleg luistert wordt alles precies uitgelegd

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01 18:47
Ojah inderdaad, ik was gewoon te snel geweest. Ach jah, beetje haastig doen en dan alles over het hoofd zien :Z Erg blond, maar goed.....het spel is echt perfect. Een heerlijke (comic)sfeer gecombineerd met strakke en mooie graphics. Daarbij komt ook nog eens dat de gameplay echt geweldig is. Wat wil je nog meer? :D

Gelukkig kent niet iedereen het en word het niet gewaardeerd door de meerderheid wat het spel niet zo "commercieel" maakt. En dat is een goede zaak ;) Gewoon iets wat alleen een kleine groep personen speelt (daar hou ik van, lekker cult op en top :P ).

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-01 14:21
Op zaterdag 20 april 2002 16:24 schreef acd het volgende:
Ojah inderdaad, ik was gewoon te snel geweest. Ach jah, beetje haastig doen en dan alles over het hoofd zien :Z Erg blond, maar goed.....het spel is echt perfect. Een heerlijke (comic)sfeer gecombineerd met strakke en mooie graphics. Daarbij komt ook nog eens dat de gameplay echt geweldig is. Wat wil je nog meer? :D

Gelukkig kent niet iedereen het en word het niet gewaardeerd door de meerderheid wat het spel niet zo "commercieel" maakt. En dat is een goede zaak ;) Gewoon iets wat alleen een kleine groep personen speelt (daar hou ik van, lekker cult op en top :P ).
jeb, het is zeker een kewle game :)
weer eens totaal wat anders, en zeer leuk in elkaar gezet