Ik sta op het punt een nieuw moederbord aan te schaffen, ik wil bx-chipset. Kan iemand mij vertellen over zijn of haar(?)ervaringen met dit moederbord? Thnx!
Toen ik TD werk deed bij een Computerwerk was ik nooit zo weg van dit bord. Op 100MHz bus was alles ok maar als je naar de 133 ging was het al snel ellende.
MOet het echt perse BX zijn ? i815 en Via zijn geen slechte alternatieven hoor, en die hebben oa gewoon officieel 133mhz support en u66 enz.
MOet het echt perse BX zijn ? i815 en Via zijn geen slechte alternatieven hoor, en die hebben oa gewoon officieel 133mhz support en u66 enz.
waarom zou je beslist een bx nog willen? een i815 bord als de asus cusl2 biedt alles wat de bx heeft plus wat extra's. die paar procent extra geheugensnelheid die de bx misschien levert weegt absoluut niet meer op tegen de nadelen.
nu nog een BX kopen.....
dom dom dom dom
dom dom dom dom
Die-hard Brexiteer
Ik heb een slot 1 PIII 450, momenteel draai ik op een via apollo 133 (msi 6199VA), maar dit is niet stabiel, vage vastlopers etc. Dus ik wil iets anders en denk dan automatisch aan bx vanwege de stabiliteit. Nou lijkt die bx-master vanwege opties als u-66 etc. mij wel een goede keus, en ik zit vast aan een slot 1
tsja, als het persé slot-1 moet zijn dan heb je idd niet zoveel te kiezen. i815 borden met slot-1 heb ik nog niet gezien en ze zullen ook wel niet meer komen.
Waarom je op dit moment een BX-master wilt kopen? Nou omdat ik een onwaarschijnlijk stabiel computer-systeem thuis heb draaien met als basis een BX-master van MSI. Heb een hele hoop mobo's gehad maar ben erg tevreden met m'n MSI. M'n celly566@808 loopt als een speer, zes pci-sloten, diagnostische ledjes op je mobo, extra hitte-sensor met 20cm snoer en software van MSI om in Win98 te oc'en. Ben blij met m'n BX-Master :)!
Hoi, vrij toevallig, maar ik heb ook een slot1 PIII450. Eerst had ik ook een MSI 6199VA (klotebord
).
Ik ben toen ook overgestapt naar een BX bord, jawel de BX-Master
Hij bevalt goed, veel extra's en loopt stabiel op 630 Mhz (fsb van 140).
Ik vraag me alleen af of het slim is om nu nog een bx te halen...... De i815 schijnt ook goed te zijn, en heeft wel voordelen (1/2 agp, agp4x)
Als je er toch voor kiest een bx te nemen is de BX-Master een goede keuze (ook vrij goedkoop
)
Ik ben toen ook overgestapt naar een BX bord, jawel de BX-Master
Hij bevalt goed, veel extra's en loopt stabiel op 630 Mhz (fsb van 140).
Ik vraag me alleen af of het slim is om nu nog een bx te halen...... De i815 schijnt ook goed te zijn, en heeft wel voordelen (1/2 agp, agp4x)
Als je er toch voor kiest een bx te nemen is de BX-Master een goede keuze (ook vrij goedkoop
Verwijderd
BX master
Intel P3 650E op FSB 133 dus @866
Draait nu al 14 dagen onafgebroken met koetje.
Hoezo instabiel?
Vind het een zeer fijn bordje vooral die 6 PCI sloten die alle Busmaster ondersteunen.
Ik zou ervoor gaan hoor!
Intel P3 650E op FSB 133 dus @866
Draait nu al 14 dagen onafgebroken met koetje.
Hoezo instabiel?
Vind het een zeer fijn bordje vooral die 6 PCI sloten die alle Busmaster ondersteunen.
Ik zou ervoor gaan hoor!
Pagina: 1